MaxBanka (fúze s Creditas k 1. 10. 2024)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vlazy 3. 1. 2025 13:29

Jak je to nyní po sloučení Max banky s bankou Creditas s kurzy při platbě kartou v zahraniči? Jsou u bývalé Max banky stejné kurzy jako u banky Creditas? Nyní už je to jedná banka Creditas a tak by ty kurzy měly být v obou případech asi stejné. Bankovnictví mají ale prozatím ještě rozdělené na 2 samostatné a nemají to sloučené.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Milos 3. 1. 2025 13:45

Banka je to sice jedna, ale obchodní podmínky pro platební karty mají dvoje a jsou odlišné:
https://www.maxbanka.eu/files/podminky- ... -karet.pdf
https://www.creditas.cz/files/op06-plat ... stopis.pdf
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 3. 1. 2025 16:06

Takže i kurzy jsou dvoji a odlišné?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Milos 3. 1. 2025 16:19

Ano
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Nagant 4. 1. 2025 21:54

Proč se mi místo mobilního bankovnictví MaxBanky pro autentikaci do internetového bankovnictví https://ib.maxbanka.eu/ spouští nějaké nové bankovnictví "BankaCreditas, produktová řada Max", které mě nezná a nemohu se přihlásit?
Nagant
Návštěvník

Odeslat příspěvekod peter23p 4. 1. 2025 22:05

Protože v listopadu proběhl převod systému banky pod Creditas.
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod Nagant 4. 1. 2025 22:39

No, kontaktoval jsem teď zákaznickou linku 800 700 800, ověřili mě pro možnost změny hesla v IB, to jsem změnil (zadal nové a zopakoval), chtělo to přihlásit do mobilního bankovnictví, tam jsem zadal jméno a (nové) heslo (uvědomuju si teď, že je to blbost potvrzovat změnu hesla přihlášením tímto novým heslem). Mobilní aplikace poslala SMS na jiný telefon, jiné mobilní číslo zaregistrované u banky, ten nedorazil. V IB jsem tedy zadal, že chci poslat kód přes SMS na mobil, ten dorazil. IB po zadání kódu ze SMS oznámilo že změna hesla proběhla úspěšně. A pokud se nyní pokouším přihlásit do IB uživatelským jménem, tak po zadání mobilního čísla mi to napíše, že některý z údajů je chybný.

Edit: Tak chyba byla pokus o dokončení změny hesla do IB přes (dříve navázané) mobilní bankovnictví. V této fázi se mobilní bankovnictví vůbec nepoužívá, ale nechá se zaslat sms. Kód z sms se zadá v procesu změny hesla. Heslo se změní. Při následujícím přihlášení se zvolí zas systém SMS, na telefon přijde kód, ten se zadá v IB, dále se zadá aktuální heslo (to, před chvílí nově zadané) do IB a hurá, jsem v IB. Mobilní bankovnictví si pak doregistruju přes nastavení v IB, tentokrát se již do MB přihlásím uživatelským jménem a (novým) heslem, pošle mi to SMS na mobil, kód ze SMS zadám v MB, pak to chce dvakrát zadat přístupový pin a nastavit FaceID. A pak už je mobilní aplikace opět spárována s IB. Ještě zruším staré spárování MB s IB v IB (odeberu starší registraci mobilu). Uff. :-P
Problém prý nastal po nějaké aktualizaci appky MB.
(Pozn. IB = internetové bankovnictví, MB = mobilní bankovnictví.)

MaxBanka (pod Bankou Creditas) a Banka Creditas jsou prý stále autentikační/účtové oddělené systémy.
Nagant
Návštěvník

Odeslat příspěvekod farang 14. 1. 2025 12:59

Zvládá už Maxbanka odchozí okamžité platby? Pokud ano, je třeba při převodu nějak nastavit okamžitou platbu nebo se to nastaví automaticky?
farang
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 14. 1. 2025 13:07

Zvládá, okamžitá splatnost je nastavena defaultně.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 14. 1. 2025 14:41

Bývalá Max banka okamžité platby zvládá a nastavovat to není nijak třeba, protože nastavení toho v bankovnictví žádné není.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Zedna1 14. 1. 2025 15:26

Od 15.1.2025 se meni sazebnik, prehled zmen:
https://www.maxbanka.eu/files/zmenovy-l ... 1-2025.pdf
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hyper9 14. 1. 2025 15:36

Já jsem nepochopil, proč banky stále účtují stokoruny za expresní platby, když ČNB prostřednictvím Certisu už mnoho let chce pouze 1 Kč.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod octaviampi 14. 1. 2025 21:25

Protože cena služby se neodvíjí nutně od nákladů. Standardní platby taky banky stojí peníze, ale neúčtují je.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod protektor1 15. 1. 2025 18:02

V září jsem zrušil účty u Maxbanky, protože mám i historicky Creditas.
Nyní koukám, že nabízí TV na 1 nebo 2 roky za 3,5% p.a. Lze znovu založit účet u Maxbanky i když už mám Creditas?

https://www.maxbanka.eu/terminovane-vklady
protektor1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 15. 1. 2025 18:17

hyper9 píše:Já jsem nepochopil, proč banky stále účtují stokoruny za expresní platby, když ČNB prostřednictvím Certisu už mnoho let chce pouze 1 Kč.

Pokud je poměr 1 Kč k nějaké stovce Kč, pak to je rabat od slova hrabat. :-(
Je zde vůbec někdo, kdo využívá v současné době expresní platby (neptám se na firemní finanční operace)?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků