MaxBanka (fúze s Creditas k 1. 10. 2024)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Jouda.III 1. 7. 2024 12:52

Převod mezi vlastními účty zadaný ráno je pořád ve zpracování
Bývalý místopředseda ruské centrální banky:
"V pondělí dojde na měnovém trhu ke katastrofě"
Jouda.III
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 1. 7. 2024 13:02

Tak ráno jsem zadal převod úroku na Neo účet ... stále se zpracovává, před chvílí jsem zadal příkaz k převodu celého zbývajícího zůstatku z pseudospořáku na Neo ... to se provedlo hned, dokonce po zadání evakuačního příkazu peníze odešly (možná 8-P, oddychnu si, až pípnou v cílové bance), jak říká klasik, odjebať sa odtialto ... Jako měl jsem celkem pochopení pro nebožku Creditas, než jsem ji zapíchl, ale to nikdy nebylo na celý den 8-)
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 1. 7. 2024 13:27

Peníze z Monety již dorazly, ale nějak se zasekl převod z BÚ na SÚ. Transakce asi schvaluje 1 pracovník banky ručně, jinak to není snad ani možné. :-(

-- 1. 7. 2024 13:58 --

Za cca 15 minut platba BÚ na SÚ prošla. Zkusil jsem opačný převod menší částky (SÚ na BÚ) a zas nic ...

-- 1. 7. 2024 14:11 --

Opačný převod cca 10 minut. Proboha, proč to nedělá systém sám jak ve většině bank? Nebo, že by sever byla stará 286? :-)
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod culti 1. 7. 2024 14:29

Určitě to dělá systém. Nevěřím tomu, že by to tam někdo ručně odbavoval. To by museli mít na to stovky zaměstnanců.
culti
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DPH - VAT 1. 7. 2024 14:37

MaxBanka

dovolujeme si Vás informovat o změně úrokových sazeb s účinností od 8. 7. 2024: - Úrokové sazby u produktu Max spořicí účet budou sníženy:

• pro zůstatek do 500 000 CZK z 5,10 % p.a. na 4,50 % p.a.
• pro zůstatek nad 500 000 CZK z 5,00 % p.a. na 4,30 % p.a.
DPH - VAT
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod technikus 1. 7. 2024 14:42

Vždyť to tady je už za dnešek několikrát, třeba tady nebo tady.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod __Pavel 1. 7. 2024 14:49

MirekM. píše:2024 14:11 --
Opačný převod cca 10 minut. Proboha, proč to nedělá systém sám jak ve většině bank? Nebo, že by sever byla stará 286? :-)

Tak potom patříš mezi ty šťastné, protože já mám jeden menší převod z rána stále ve stavu "Probíhá zpracování".
__Pavel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 1. 7. 2024 14:55

Kdybych měl kam, tak to zde zabalím se spořením jako před nějakým pátkem v Creditasu ...
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 1. 7. 2024 15:06

Tak po 6 hodinách od zadání převodu úrokového vývaru z Max na Neo jsou drobáky převedeny ... 8-P ... Teď jen přemýšlím, jestli to jen převedu a půjdu se zhulákat až zítra, nebo poslední tamní maxpeníze rozfofruji ještě dnes kartou 8-) :D

edit. ... chybička v překladu a následky horka ... 9 hodin, v 05:58 hodin zadáno a krátce po 15 hodině připsáno v rámci banky ... 8-)
Naposledy upravil Alfréd z hor dne 1. 7. 2024 16:14, celkově upraveno 3
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod __Pavel 1. 7. 2024 15:15

V mém případě je to 7 hodin od zadání převodu z Max na NEO a pořád nic.
__Pavel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod technikus 1. 7. 2024 15:17

Já se dočkal...
V 7:56 zadán příkaz a nyní v 15:14 zrealizován.
Šlo o platbu z Max spořicího na běžný účet v rámci banky :D

#BankaRoku
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Jouda.III 1. 7. 2024 15:24

__Pavel píše:V mém případě je to 7 hodin od zadání převodu z Max na NEO a pořád nic.

U mně 8 hodin 20 minut
Edit: Tak to odešlo, trvalo to 9 hodin 10 minut
Bývalý místopředseda ruské centrální banky:
"V pondělí dojde na měnovém trhu ke katastrofě"
Jouda.III
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Zedna1 1. 7. 2024 16:45

Ohledne tech problemu s prevody, citat z dopoledniho vyjadreni banky z FB:

V současné chvíli evidujeme výpadek služeb internetového bankovnictví. Za případné nepříjemnosti se velmi omlouváme, situace je již v řešení. Platby na vlastní účet jsou odesílány jako standardní, a tedy podle lhůt platebního styku, tudíž D+1, můžou probíhat i dříve.
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pravý Tomáš Marný 1. 7. 2024 17:00

Já se od včerejška nemůžu do IB ani přihlásit, píše to "Internal error"...
Pravý Tomáš Marný
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hyper9 1. 7. 2024 17:04

Zaujalo mě, že Max Banka neuvedla omluvu jako nový příspěvek, ale objevilo se to tam jen jako zanořený komentář u staršího článku z 28.6.2024. Asi je chápu, tohle jsou věci, kterými se člověk nechlubí. A zvlášť, když problémy jsou tak často jako tady.

No hodně štěstí při spojování bank.
hyper9
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků