MaxBanka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 29. 3. 2023 08:40

Proč, když je mezi pojištěnými bankami?

Poraďte, jak se při vyúčtování uplatňuje odměna 100 Kč za obrat nad 10 kKc měsíčně, když negeneruje žádný kód?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 29. 3. 2023 09:38

Tak uvádí právě pojištěnou částku, ne? ;)

Jsi s tou odměnou ve správném vláknu?
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod dalich 29. 3. 2023 11:50

Max banka má novou akci. Nabízí 100% zhodnocení peněz během jediného dne. Je to něco jako mají obchody "Zaplať 1, dostaneš 2."

Zatím hledám ten dokument, podle kterého se to řídí, ale musím uznat, že data, která mám k dispozici, jsou fantastická a není lepší akce na trhu. Ostatně posuďte sami:

Základem je poslat nějakou platbu ze spořicího účtu v Max bance.
Max banka poté pošle tu samou platbu za vás znovu.
Příjemci tak přijdou dvě platby, vám se ale strhne jen jedna.
Příjemce oficiálně dostává peníze z vašeho účtu, ale z vašeho účtu technicky nic neodešlo.
Pokud odesílatel a příjemce jsou stejní, tak to ani nemusí danit.

Jednomu klientovi a veleváženému členovi tohoto finančního fóra, které spoluzakládal, se včera (28. 3. 2023) totiž stala zajímavost:

Z Max banky do Banky CREDITAS poslal ze SVÉHO účtu 300 000 Kč, zůstatek v Max bance byl 0 Kč.
Do Banky CREDITAS přišlo na JEHO účet 2x 300 000 Kč z účtu v Max bance pod JEHO jménem. Nebyla to platba od někoho jiného.
Na účtu v Bance CREDITAS tak má 600 000 Kč. Vlastně už nemá, už je převedl jinam.
V Max bance má stále 0 Kč.

Klient tímto Max bance veřejně děkuje.

Nemáte někdo odkaz na ten dokument, kdy běží akce 2 za cenu 1? Nebo třeba jiná akce jako "pošlete platbu přes internetové bankovnictví a my dorovnáme druhou ve stejné výši?" Možná je to nějaký nový druh marketingové podpory, ne?

A nemůže to být třeba jen dar, protože daný klient zrovna slaví narozeniny? Tak mu prostě Max banka chtěla udělat radost, že si jakože moc váží, že je jejich klientem?

Ale jako fakt bomba. Zhodnotit 300 000 Kč za ani ne 24 hodin o dalších 300 000 Kč, kam se hrabou kryptoměny. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Milos 29. 3. 2023 12:13

Tak schválně, jak rychle Maxbanka přijde na svoji chybu a začne těch 300tisíc nahánět? :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod drummond 29. 3. 2023 12:24

Shodou okolností jsem včera posílal 30 tisíc z Max Banky do ČSOB a světe div se, do ČSOB mi přišlo pouze 30 tisíc :)
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 29. 3. 2023 12:51

drkarel píše:Tak uvádí právě pojištěnou částku, ne? ;)

Jsi s tou odměnou ve správném vláknu?

Četl jsem a odpovídal na mobilu v MHD, přehlédl jsem po ránu €.
S odměnou jsem byl ve špatném vlákně, sorráč.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod dalich 29. 3. 2023 13:11

Milos píše:Tak schválně, jak rychle Maxbanka přijde na svoji chybu a začne těch 300tisíc nahánět? :-)

Neuběhlo ani 24 hodin a už je nahání :-) Měli tam technickou chybu, je více takových "obdarovaných" :mrgreen:
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod LaNov 29. 3. 2023 17:45

Zdvojené platby? To přece řešila i Trinity asi před půl rokem: https://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?f=316&t=1296326&st=0&sk=t&sd=a&start=3302
LaNov
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 29. 3. 2023 18:43

@dalich:
A nešlo o technickou chybu na straně Creditas? Přesně to se mi totiž u nich stalo cca před 1-2 roky plus mínus, psal k jsem to tehdy i zde. Také příchozí platba připsána v Creditas dvakrát. Když jsem jim to tehdy napsal, tak poděkovali a že udělají nápravu aby se to neopakovalo, ale možná se jim ta chyba zopakovala...
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod dalich 29. 3. 2023 20:06

@minarjo Byla to technická chyba na straně Max banky. Je to potvrzeno.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod hyper9 29. 3. 2023 22:38

Ono je vidět, že MaxBanka je teprve ve vývoji a ne všechno funguje na 100%. Například mobilní aplikace nepodporuje aktivní transakce. Doufám že to všechno časem dají do pořádku.

Dneska jsem do MaxBanky poslal dopis, aby mi prověřili pondělní transakci, kdy k reálnému zaúčtování došlo 27.3., v emailovém potvrzení je uvedeno taktéž 27.3., ale v internetbankingu píšou 28.3. Já jako klient chci, aby datum splatnosti/zaúčtování měli správně, protože tohle je zrovna ten důležitý údaj.
hyper9
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 30. 3. 2023 05:53

@hyper9, psal jsi ale, že jsi platbu zadával až večer, tedy dost možná po cut-off time příkazů banky pro daný den, proto to datum provedení/zaúčtování o den později, ne? Vždyť je to běžné i v jiných bankách při zadání po tomto deadline času - spíš může být tedy chyba v tom email potvrzení, kde slibovali zaúčtování nereálně ještě ten den :).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod hyper9 30. 3. 2023 07:49

Platbu jsem zadával ve 22:43 a peníze se z účtu odečetly okamžitě. Tak jsem zvědavý, co mi odpoví.
hyper9
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vpe 30. 3. 2023 08:28

Cas je 19:00 takze teoreticky mohou penize odepsat dalsi den a do jine banky jeste za den navic, je to podle zakona spravne.
<- Patria kod 1000 - klikni na muj nick vlevo
<- Tipli 300 Kč bonus
<- Investown bonus 500-1000 Kč (nemovitosti, zhodnoceni až 11%)
<~ Allegro CZ 200 Kč za reg, 5 doprav zdarma a od 2. do 8.10. je tam slevovy kupon 300,-
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 30. 3. 2023 09:06

Správný čas bude až na měsíčním výpisu. Jednotlivé systémy se v průběhu online sledování řídí vlastním časem.
polda
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků