Kdyby by byl A-limit pro banku odesilatele jiný pro každého příjemce v XAMOSu, tušil bych kde je problém. Pokud je A-limit pro banku odesilatele společný pro všechny příjemce (to netuším), pak jsem s řešením problému mimo systém.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
Neřešilo se to tu už, s tím že některá banka prostě neumí poslat peníze do PB, že prostě nemá PB "definovanou" jako banku s okamžitými platbami? Možná to nemá i Skip pay.
Z ČSOB do Partners Banky okamžité platby fungují bez problému (v sobotu jsem si ze Skip Pay posílal do ČSOB, což přišlo okamžitě a následně přeposílal do Partners, což bylo okamžitě také)...
Evidentně ve SkipPay nezaregistrovali, že PB umožňuje okamžité platby a nebo si nedovedu vysvětlit, proč by to záměrně do této banky blokovali. Na druhou stranu je divné, že z ČSOB to funguje, což je v podstatě SkipPay.
Okazita platba o svatcich a v nedeli nefungovala na prevod z RB do Partners od vzniku Partners. Vsedni dny vse OK. Mam to uz 3 tydny na reklamaci v RB a furt mi odepisuji ze problem resi a vysledek zadny furt neni. Soboty otestovane nemam. Vzdy jsem musel pinkat prachy RB - Čsob - Partners a to fungovalo o svatcich a nedelich.
Na dotaz e-mailem 3. 6. na info@skippay.cz proč nefungují okamžité platby do Partners se neráčili dodnes odpovědět (tentokrát jsem kontroloval i SPAM) ...
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
Predpokladam po castecne splatce mohu pokracovat v utrate i kdyz bude celkova utrata v měsíci pres prideleny ramec a nedude to mit vliv na odmenu 100 Kc pri plne splatce na konci mesice. Jsem v obraze?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...