Google Peněženka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 28. 1. 2021 08:11

:-) :-) :-)
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 10. 1. 2022 19:07

Dává teď Google Pay nějakou odměnu za doporučení? V aplikaci je možnost zadat "propagační kód nebo zvací kód od přítele".
Vím že v USA je / bylo za doporučení $5 až $15, nevím jestli je něco podobného i u nás.
Promo kódy v mém profilu nebo SZ.
Navstevnik123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod mate59 10. 1. 2022 19:15

Nic.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod jjrr 10. 1. 2022 19:16

Já tam ani takovou možnost nikde nevidím.
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 10. 1. 2022 19:19

Myslím že jde vidět / kód zadat jen před uskutečněním první platby - proto jsem se ptal.
Promo kódy v mém profilu nebo SZ.
Navstevnik123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod MirekM. 28. 2. 2022 20:57

Včera v podvečer jsem se pokoušel zaplatit jízdenku na vlak přes e-shop ČD ve výši cca 360 Kč pomocí G-pay a KK. Dvě platby na platební bráně neúspěšné (chyba DEPOSIT) bez vystavení jízdenky, které se ale propsaly na KK jako blokace. 3. pokus u nově zadané jízdenky přes g-pay a DK. Výsledek stejný, neúspěšná platba dle platební brány se stejnou chybou bez vystavení jízdenky, která se opět propsala na DK jako blokace.

Stejnou DK jsem zaplatil záhy jízdenku na platební bráně "napřímo".

2 platby u KK jsou zatím ve stavu blokace, 1 platba u DK je již dokonce zaúčtovaná. Poněkud nechápu, proč systém u neúspěšných plateb bez vystavení jízdenky obratem nezrušil blokace na kartách, aby nedošlo později k zaúčtování neúspěšných plateb.

Jsem zvědav na vratky od ČD, mám v těch neúspěšných 3 platbách cca 1100 Kč.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod jjrr 1. 3. 2022 03:16

Možná ti to ještě ty 3 jízdenky dodá. :D
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MirekM. 1. 3. 2022 11:28

Dnes zaučtované i dvě neúspěšně platby KK přes G-pay na e-shopu ČD, viz můj vcerejsi příspěvek výše. :-(
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod tx999 1. 3. 2022 13:45

Tak to budes muset reklamovat u CD.

Mne se stalo neco podobneho u Thalysu. Koupil jsem jizdenky, vsechno se zdalo v pohode a po par minutach mi prisel email, ze se platba nezdarila a at to objednam znova (listky samozrejme na uctu nebyly). Tak jsem takhle rezervoval asi petkrat pres ruzne karty az jsem tam pak druhy den mel 5 jizdenek.
Bylo potreba akorat zavolat na Thalys a nadbytecne rezervace bez poplatku stornovali. Pocitam, ze CD udela to same.
tx999
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod HNF-01 1. 3. 2022 14:56

Mně se stalo že se mi strhla platba za Uber, ten pak nepřijel, Uber podle aplikace uvolnil blokaci ale přesto se platba strhla z podkladové kreditky. Na Uberu mi řekli, že při platbě přes GPay někdy trvá 14-30 dnů než se platba vrátí a měli pravdu, po 14 dnech se vrátila přes CRV zpátky na podkladovou kartu. Ještě bych tedy nepanikařil.
HNF-01
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 1. 3. 2022 21:32

jjrr píše:Možná ti to ještě ty 3 jízdenky dodá. :D

Doposud naštěstí nedodalo, mám v e-shopu ČD stále jen jednu jízdenku, kterou jsem naštěstí zaplatil stejnou DK napřímo bez G-pay, tedy celkem na 4-tý pokus o platbu u stejné jízdenky, jak jsem již popisoval dříve.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 3. 2022 13:32

Mirku, zapojení prostředníka do platby, a je úplně jedno zda jím je Curve, Apple, Google (se svými tokenizacemi karet) nebo dokonce dva prostředníci naráz (třeba platba přes Gpay Curve kartou), je vždy při vratce trochu časovou komplikací - přímé zrušení blokace na kartě v řadě případů není možné, protože obchodník (jeho banka/terminál) to číslo karty ani nezná, když jsi použil ne přímo její číslo, ale náhradní token karty z Google pay. Takže ano, logicky se původní platba aktivovala s zaúčtovala a než skrz Google proteče vratka může trvat klidně týden až měsíc (typicky ale 2-14 dní). Velmi podobné to je tomu čekání, když to je přes Curve a použiješ třeba gbit, nebo je rovněž platba neúspěšná. Tedy dle mého reklamace nejspíš nebude třeba, stačí týden dva počkat.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 2. 3. 2022 14:20

Včera jsem napsal na info@cd.cz, že jsou všechny 3 neúspěšné platby již zaúčtovány na kartách a tím pádem žádám o vratku těch 3 zaúčtovaných plateb.

Bylo mně odpovězeno toto:
"Vaše první platba byla rozpojena mezi platební bránou a bankou, nákup se nedokončil, důvodem mohla být např. ztráta signálu nebo přetížení systému.

Peníze máte pouze blokovány, nebudou zúčtovány, protože se jízdní doklad nevytvořil a banka je opět odblokuje.

Pokud by byla platba po několika dnech zúčtována, napište nám prosím, odešleme Vaši žádost k prověření."

Je vidno, že ten můj včerejší e-mail někdo četl levou zadní, jinak by nemohl napsat takovou hovězinu v 2 a 3 odstavci.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 3. 2022 19:08

Dnes dorazila 1 vratka cca 400 Kč z ČD na DK. 2 vratky ve stejné výši z ČD na KK zatím nedorazily.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod MirekM. 4. 3. 2022 07:30

Již připsány i 2. vratky na KK, tedy vše ze 3 neúspěšných plateb zaúčtovaných na kartách na e-shopu ČD přes G-pay vráceno.
Dle reakcí výše by to bez reklamace asi trvalo poněkud déle.
Také přemýšlím, jestli v budoucnu mně bude stát za to jednodušší platba přes G-pay v internetových obchodech s možnými komplikacemi, než přímá platba platební kartou, nejlépe DK s minimem peněz na účtu, s kterým je DK spojena.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků