Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod audiobullys 9. 3. 2017 02:26

V lednu jsem byl zadat na pobočce odvolání žádosti o refinancování - někdy z podzimu, že je furt v registrech vidět že žádost je otevrena. Myslím že říjen.
Paní jj to Vám pošlou potvrzení z Olomouce, zařídím. Nepřišlo nic. Takže to nebude jenom kartama. Tam se prostě na to dlabe z vysoka.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod xkanourek 9. 3. 2017 08:44

Tak mě teď zakládali účet měsíc (převod ze Zuno_telefon+kurýr) číslo účtu jsem si volil jaké chci_a nechali mi původní, když jsem si jednoho krásného dne chtěl zjistit zůstatek na převedené CiTi Live, tak T-pin i I-pin byly najednou chybné, po dlouhých telefonátech mě nechali přes tel. automat nastavit nové_a to sem musel podstoupit 2x protože mi to nebralo můj původní T-pin a hodilo chybu (neprošlo ani na podruhé-musel sem dát jiný)_odpoledne výlet na poštu pro dopis_byly to piny k novému účtu, sem myslel že mě jebne, protože už mi byly k ničemu (neplatné změněné), až v tu chvíli mi to došlo co mi provedli (z těch 3 operátorů samo nikdo nevěděl proč mi nejdou piny) tak mám teď piny stejné pro účet i karty online a dle zdejších zkušeností jsem myslel, že k.online mi zruší a kreditka bude vidět v IB, žel to se nestalo (už je to týden) v IB kreditka není a k.online stále fachčí...
xkanourek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 9. 3. 2017 08:50

A podávals v IB žádost o propojení té kreditní karty?
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod fc70 9. 3. 2017 14:42

A i tak je lepší si kartyonline aspoň chvilku nechat – v těch dvou systémech jsou jiné PDF výpisy (!!!); konkrétně pro starou Citi Life jsou prémie vidět v kartyonline, ale ne v tom hlavním IB.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod fremantle 9. 3. 2017 14:48

Výpisy ke starým kreditkám jsou i v IB (položka Historie účtu - Výpisy CITI)...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod audiobullys 9. 3. 2017 15:31

Mě říkali v bance že za vygenerování těhle pinů je poplatecek.kilecko koukám v sazebníku. Na ten i PIN a t PIN.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 9. 3. 2017 15:43

Jednou jsem si I-PIN snad zablokoval, byl jsem si tehdy na pobočce vygenerovat nový, tak jsem se explicitně na to ptal jestli ho účtují a prý ne (ani mi nic následně neúčtovali), ale to bylo už trochu dávněji, ale už si fakt nevzpomínám, jestli v sazebníku ta položka tehdy byla (možná ano, myslím, že to není nic nového), možná bankéři mají nějakou pravomoc její naúčtování ovlivnit, ale každopádně takový poplatek mi moc přátelský nepřijde...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod retron 9. 3. 2017 15:51

zablokoval jsem si T-PIN a na pobočce kvuli tomu museli vygenerovat i I-PIN, který jsem si vzapětí hned mohl změnit, nikdy mi to neúčtovali
retron
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 434912 9. 3. 2017 19:08

xkanourek píše:Tak mě teď zakládali účet měsíc (převod ze Zuno_telefon+kurýr) číslo účtu jsem si volil jaké chci_a nechali mi původní, když jsem si jednoho krásného dne chtěl zjistit zůstatek na převedené CiTi Live, tak T-pin i I-pin byly najednou chybné, po dlouhých telefonátech mě nechali přes tel. automat nastavit nové_a to sem musel podstoupit 2x protože mi to nebralo můj původní T-pin a hodilo chybu (neprošlo ani na podruhé-musel sem dát jiný)_odpoledne výlet na poštu pro dopis_byly to piny k novému účtu, sem myslel že mě jebne, protože už mi byly k ničemu (neplatné změněné), až v tu chvíli mi to došlo co mi provedli (z těch 3 operátorů samo nikdo nevěděl proč mi nejdou piny) tak mám teď piny stejné pro účet i karty online a dle zdejších zkušeností jsem myslel, že k.online mi zruší a kreditka bude vidět v IB, žel to se nestalo (už je to týden) v IB kreditka není a k.online stále fachčí...

Jo také mě při založení účtu na poboččce RB vygenerovali nové i-pin a t-pin, prý není možné použít staré, které jsem měl ke kartyonline. Tak jsem si ty nové v IB změnil na staré původní, co jsem měl ke kartyonline a fungují mi s nimi oba systémy.
434912
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 10. 3. 2017 10:13

Tak jsem dostal zamestnaneckou nabidku na eKonto komplet zdarma za podminky obratu 5000 mesicne. Ted studuji vyhody, co bych ziskal, at vim, zda rozsirit sbirku uctu o dalsi prirustek. Jak funguji v RB cizomenove ucty, daji se pouzit nebo je to k nicemu?
dlouhy.dejw
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 10. 3. 2017 10:34

Účet je jeden (jedno číslo účtu), akorát může být multiměnový (jednotlivé měnové složky si lze otevřít dle potřeby v IB). Když dorazí platba v dané měně, tak se připisuje k dané měnové složce (je to použitelné především na platby kartou, samotný platební styk je relativně drahý - ostatně jak je v kamenných bankách zvykem, až na tu 1 příchozí anebo 1 odchozí SEPA platbu v ceně u eKonta Komplet, velkou výhodou je ale ještě možnost práce s hotovostí - od dubna pro eKonto Komplet 5 vkladů a 1 výběr měsíčně v ceně a některé devizovky mají u RB účty, což docela slušně zastoupí směnárnu).
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod PULPANM 10. 3. 2017 10:53

dlouhy.dejw píše:Tak jsem dostal zamestnaneckou nabidku na eKonto komplet zdarma za podminky obratu 5000 mesicne. Ted studuji vyhody, co bych ziskal, at vim, zda rozsirit sbirku uctu o dalsi prirustek. Jak funguji v RB cizomenove ucty, daji se pouzit nebo je to k nicemu?


Já multiměnový účet využívám při cestování, nasypu danou měnu na bú patřičnou složku, měnu samozřejmě nakoupím někde v Kaprovce, a pak platím nebo vybírám /výběry v zahraničí jsou zdarma/ DK a peníze se ve finále strhnou z patřičné složky, takže bez konverze.Použil jsem v JP, CN, samozřejmě v zemích platících EUR.
Mne to vyhovuje.
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod Markil 10. 3. 2017 12:34

Gandalf007 píše:Mne potěšili aspoň tím, že mi karty zmizely z KK-Online. Jinak mi dle operátorky přijde ještě závěrečný dopis o ukončení s konečným výpisem... čemuž až tak nevěřím. Ale třeba překvapí :-))


Takže jsem se s tím dopisem mýlil a opravdu mi dopis poslali. Přišel dnes (10.3.), a oznamují mi, že mi k 12.1. ukončili kartový účet a byla tam nula :-D Tomu říkám "bleskový" zákaznických servis. Výpověď jsem posílal 10.11 a tvrdili, že výpovědní lhůta je 1 měsíc. Od té doby mi na urgence odpovídali jen že se ozvou z příslušného oddělení, jestli výpověď došla neví atd. Pak jsem to vzdal. Až někdy v tom lednu volali, že karta byla ukončena a že tam mám asi 4 Kč zůstatek z bonusů a co s tím, jestli to můžou dát na charitu. Dnes dopis. Takže za 4 měsíce od zaslání výpovědi jsem se dočkal :shock: Ještě by mě zajímalo, jak dlouho s takovým přístupem drželi nebo budou držet tu kreditku v registrech...
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod qsubt 10. 3. 2017 16:22

---
moje zkusenost s prechodem ze ZUNO do RB
---
chtel jsem prevest kreditni kartu, v ZUNO mne ji kdysi nabidli sami od sebe, bez jakehokoliv dokladovani prijmu (na zaklade obratu na uctu co jsem tam tehdy mel) - nejsem agresivni vratkovac co bojuje o %, tak mne jejich bezpoplatkova KK prisla vhod a navykl jsem si na ni, jako na pohodlny zpusob a stala se moji hlavni platebni kartou.
---
30.1. jsem nasvstivil pobocku RB s tim, ze bych mel zajem prevest KK, na tu jejich EASY, coz je vicemene ekvivalent...
Vyplnilo co se vyplnit melo, s tim ze do 13.2. mam srovnat dluhy na ZUNO KK, ze k tomu datu bude jako ta vypoved a ze az bude nova KK - EASY na pobocce ze mne prijde SMS.

Tak jsem tak ucinil, a cekal a cekal a cekal, nekdy kolem 20.2. jsem se zasel na pobocku informovat (mam ji cestou do prace) jak to vypada... pracovnic rekla ze ta moje pracovnice co ji "prevadela" je nemocna ale ze vsechno bude ok, at vydrzim, ze zacatkem brezna by mela byt pripravena ta karta.

5.3. jsem prisel znovu na pobocku RB, jina pracovnice mne tentokrat rekla, ze ta puvodni zadost / prevod se nejak nesparoval se starou ZUNO KK, udelala 2 telefonaty a rekla neco jako ze ta puvodni zadost z toho ledna byla nestandardne provedena a proto se nesparovalo to... ale ze na tom budou pracovat...

Ted v utery 7.3. mne prisla SMS ze ZUNO, ze moje KK i smlouva byly zruseny - bral jsem to jako predzvest ze RB na tom maklo... a ze se snad te "zluto-cerne krasky" dockam brzo.

Dneska dopoledne 10.3. mne volala uzdravena bankerka se kterou jsem to zakladal, ze uz je v praci, dostala se k emailum, a ze bohuzel ted uz moji ZUNO KK kartu v systemu nevidi a ze prevod neni realny, ze jedina zazadat znovu jakoby o novou KK..., a kdy ze si sjedname schuzku. Rekl jsem ji ze nemam zajem sjednavat novou, ze chci prevest ZUNO.. aby nebylo tolik papirovani a ze jsem myslel ze to cele bude na 14 dnu a ne na 2 mesice.. schuzku jsem odmitl. a zasel na jinou pobocku, pobliz domu, rekl svuo story, banker klikal klikal studoval, precetl mne interni poznamky k tomu procesu co tam RB pracovnici napsali, kroutil hlavou, klikal a klikal a uzavrel to tim ze on to tam uzavrene nevidi ale ze asi "moje" bankerka ma novejsi info pokud mne rano volala. Zkousel i volat nekam, ale nezvedli mu to.
Takze v pristim tydnu jdu na puvodni pobocku za puvodni bankerkou a zrusim ekonto smart - ktere mne tak trochu vnutila s moji budouci kreditkou, se slovy: bez uctu byste za ni musel platit. (nemel jsem nastudovane predem, a nevedel jsem ze je to lez).
---

Co si z toho odnest... pokud jeden pracovnik onemocni, evidentne cely nejaky proces zamrzne spolu s nim, zadne interni preposilani posty apod tam neni.

RB nedokazala od zablokovani karty 13.2. do jejiho faktickeho zruseni ze strany ZUNO 7.3. zaridit ten prevod nebo se s nim nekam pohnout.

Klientem RB jsem teda byl od 30.1. predpokladam do 15.3. :D

A to jsem tu KK fakt chtel normalne lidsky pouzivat jako moji prvni volbu na veskere nakupy venku - mimo internet a i to e-smart konto bych zkousl... ale ucho od dzbanu...
huh?
qsubt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Delitzsch 10. 3. 2017 17:06

To není nemocí bankéřky. Takto funguje RB standardně. Je totiž inspirovaná klienty...
Delitzsch
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků