---
moje zkusenost s prechodem ze ZUNO do RB
---
chtel jsem prevest kreditni kartu, v ZUNO mne ji kdysi nabidli sami od sebe, bez jakehokoliv dokladovani prijmu (na zaklade obratu na uctu co jsem tam tehdy mel) - nejsem agresivni vratkovac co bojuje o %, tak mne jejich bezpoplatkova KK prisla vhod a navykl jsem si na ni, jako na pohodlny zpusob a stala se moji hlavni platebni kartou.
---
30.1. jsem nasvstivil pobocku RB s tim, ze bych mel zajem prevest KK, na tu jejich EASY, coz je vicemene ekvivalent...
Vyplnilo co se vyplnit melo, s tim ze do
13.2. mam srovnat dluhy na ZUNO KK, ze k tomu datu bude jako ta vypoved a ze az bude nova KK - EASY na pobocce ze mne prijde SMS.
Tak jsem tak ucinil, a cekal a cekal a cekal, nekdy kolem
20.2. jsem se zasel na pobocku informovat (mam ji cestou do prace) jak to vypada... pracovnic rekla ze ta moje pracovnice co ji "prevadela" je nemocna ale ze vsechno bude ok, at vydrzim, ze zacatkem brezna by mela byt pripravena ta karta.
5.3. jsem prisel znovu na pobocku RB, jina pracovnice mne tentokrat rekla, ze ta puvodni zadost / prevod se nejak nesparoval se starou ZUNO KK, udelala 2 telefonaty a rekla neco jako ze ta puvodni zadost z toho ledna byla nestandardne provedena a proto se nesparovalo to... ale ze na tom budou pracovat...
Ted v utery
7.3. mne prisla SMS ze ZUNO, ze moje KK i smlouva byly zruseny - bral jsem to jako predzvest ze RB na tom maklo... a ze se snad te "zluto-cerne krasky" dockam brzo.
Dneska dopoledne
10.3. mne volala uzdravena bankerka se kterou jsem to zakladal, ze uz je v praci, dostala se k emailum, a ze bohuzel ted uz moji ZUNO KK kartu v systemu nevidi a ze prevod neni realny, ze jedina zazadat znovu jakoby o novou KK..., a kdy ze si sjedname schuzku. Rekl jsem ji ze nemam zajem sjednavat novou, ze chci prevest ZUNO.. aby nebylo tolik papirovani a ze jsem myslel ze to cele bude na 14 dnu a ne na 2 mesice.. schuzku jsem odmitl. a zasel na jinou pobocku, pobliz domu, rekl svuo story, banker klikal klikal studoval, precetl mne interni poznamky k tomu procesu co tam RB pracovnici napsali, kroutil hlavou, klikal a klikal a uzavrel to tim ze on to tam uzavrene nevidi ale ze asi "moje" bankerka ma novejsi info pokud mne rano volala. Zkousel i volat nekam, ale nezvedli mu to.
Takze v pristim tydnu jdu na puvodni pobocku za puvodni bankerkou a zrusim ekonto smart - ktere mne tak trochu vnutila s moji budouci kreditkou, se slovy: bez uctu byste za ni musel platit. (nemel jsem nastudovane predem, a nevedel jsem ze je to lez).
---
Co si z toho odnest... pokud jeden pracovnik onemocni, evidentne cely nejaky proces zamrzne spolu s nim, zadne interni preposilani posty apod tam neni.
RB nedokazala od zablokovani karty 13.2. do jejiho faktickeho zruseni ze strany ZUNO 7.3. zaridit ten prevod nebo se s nim nekam pohnout.
Klientem RB jsem teda byl od 30.1. predpokladam do 15.3.
A to jsem tu KK fakt chtel normalne lidsky pouzivat jako moji prvni volbu na veskere nakupy venku - mimo internet a i to e-smart konto bych zkousl... ale ucho od dzbanu...