Linda z Rb píše:Lol Phirae:
Dobrý den,
zkratka SPB je Smart Phone Banking tedy mobilní bankovnictví. Omlouvám se, že jsem to nevysvětlila rovnou. Zde v diskuzním fóru Vám to nijak neopravíme. Abychom mohli prověřit, z jakého důvodu Vám nelze platby posílat, je potřeba, abyste zaslal na info@rb.cz popis situace + info o Vás (např. číslo účtu).
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank
Obávám se, že jste vůbec nepochopila problém. Nikdo mi nic neposílá, já se snažím poslat OP přes QR kód v mobilní aplikaci. Bez několikerého odhlášení a přihlášení je to nemožná věc, až asi tak na 5. pokus si systém/aplikace všimne, že OP je u příjemce k dispozici, a nabídne v aplikaci možnost neposílat jako standardní platbu, pokud OP selže. (Pokud platbu potvrdím ve stavu, kdy se v aplikaci tato možnost nenabízí, nikdy tato jako OP neodejde, opakovaně vyzkoušeno.)