Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
LaNov píše:dr._lukas píše:Mě by zajímalo, proč RB obchoduje s rublem, když není ani v seznamu ČNB? https://www.rb.cz/informacni-servis/kurzovni-listek
KB to stejné.. https://www.kb.cz/cs/kurzovni-listek/cs/rl/index.x
Verbež
Panebože, to už jste se všichni úplně zbláznili? To jako má banka dne ze dne přestat přijímat platby v rublech, např. podporu, kterou ruskému studentovi posílají rodiče?
culti píše:V případě nesplnění aktivity
v některém měsíci, nebude bonus za daný měsíc vyplacen.
Tohle mluví za vše.
@A1rh-: Proč mám pocit, že sis to napsal sám?Jak si mohl reklamovat něco, co bude reklamovatelné až v červenci?
Ale i kdyby, tak opět Lindu prosím, aby se k tomu vyjádřila, a to už potřetí. Pokud teď změníte vyjádření, tak by bylo opravdu fér zajistit v bance, aby byl bonus za březen počítán všem, bez ohledu na to, jestli zaplatili 3x kartou v únoru a nebo až v březnu.
Milos píše:culti píše:V případě nesplnění aktivity
v některém měsíci, nebude bonus za daný měsíc vyplacen.
Tohle mluví za vše.
@A1rh-: Proč mám pocit, že sis to napsal sám?Jak si mohl reklamovat něco, co bude reklamovatelné až v červenci?
Ale i kdyby, tak opět Lindu prosím, aby se k tomu vyjádřila, a to už potřetí. Pokud teď změníte vyjádření, tak by bylo opravdu fér zajistit v bance, aby byl bonus za březen počítán všem, bez ohledu na to, jestli zaplatili 3x kartou v únoru a nebo až v březnu.
Předpokládám, že @A1rh- reklamoval pravidla té akce a nikoliv nepřipsaný úrok. Ten se bude moci reklamovat skutečně jedině až v červenci. Osobně si ale myslím, že vyjádření reklamačního oddělení RB k této jedné reklamaci nelze považovat za něco jednoznačného. Když reklamační oddělení píše: "Pro získání úroku v březnu 2022 bylo zapotřebí splnit aktivitu (3 platby kartou) na běžném účtu v měsíci únoru 2022", tak proč v pravidlech akce v ilustračním příkladu není měsíc únor nijak uveden a nefiguruje tam "Kontrola karetních plateb za únor"? Únor nefiguruje ani v hvězdičkové poznámce: "V měsících březen, duben a květen byla splněna podmínka pro bonus, v červnu splněna nebyla" a únorové platby nefigurují ani v červencovém vyhodnocení: "Pouštíme se do vyhodnocení a připisujeme bonus za platby provedené v březnu, dubnu, květnu, kdy byla podmínka pro bonus splněna." Když už jsi @A1rh- v kontaktu s reklamačním oddělením, můžeš se jich zeptat ještě na toto?
Linda bohužel mlčí a nechce nám žádnou jednoznačnou odpověď poskytnout
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků