Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Zdenk2 5. 3. 2022 17:28

Ten spread rublu je docela extrémní...
Zdenk2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod losalamos 5. 3. 2022 18:13

LaNov píše:
dr._lukas píše:Mě by zajímalo, proč RB obchoduje s rublem, když není ani v seznamu ČNB? https://www.rb.cz/informacni-servis/kurzovni-listek
KB to stejné.. https://www.kb.cz/cs/kurzovni-listek/cs/rl/index.x
Verbež >:-(


Panebože, to už jste se všichni úplně zbláznili? To jako má banka dne ze dne přestat přijímat platby v rublech, např. podporu, kterou ruskému studentovi posílají rodiče?


Mimořádná situace posouvá hranice korektnosti na jinou úroveň. Pokud ukrajinský student musí domů do války, není důvod aby ruský tady v pohodě studoval (nevím jestli za ruble). Válka není spravedlivá na žádné straně.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod LaNov 5. 3. 2022 19:14

Nějak mi uniko, že by tu někdo požadoval vyloučení turecké liry z kurzovních lístků před necelých 1,5 rokem (!), když Azerbádžán s pomocí Turecka napadl Armény ... Ale nechme toho.
LaNov
Nadšenec

Odeslat příspěvekod audiobullys 5. 3. 2022 19:23

by mě zajímalo kam lidi na ty bláboly chodí, jelikož se to netýká jen Rb, ale v pátek vybrakován bankomat CSOB 1,4 milionu, pošta vybrakována taky 1,5 milionu, a ještě tam přišla přebornice že chce 2 miliony vybrat (ani trubka neví že se to má hlásit dopředu tydle nadlimitní výběry aby i případně v bance v okresním městě si to připravili ), samý statisicový částky . takže se lidi asi pomátli, a chtěj to položit úplně. asi zjistili že v bankách prostě ty peníze nejsou pro všechny a radši at schnijou doma pod polštářem. zpravy nesleduju tak nevím kdo je k tomu navedl, asi zjistili že když kraj Vysočina nebude mít všechny vklady zpět, tak si dojdou vybrat aby na ně vůbec náký bankovky zbyly.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Diskutér



Odeslat příspěvekod Milos 6. 3. 2022 00:30

culti píše:V případě nesplnění aktivity
v některém měsíci, nebude bonus za daný měsíc vyplacen.

Tohle mluví za vše.

@A1rh-: Proč mám pocit, že sis to napsal sám? :) Jak si mohl reklamovat něco, co bude reklamovatelné až v červenci?

Ale i kdyby, tak opět Lindu prosím, aby se k tomu vyjádřila, a to už potřetí. Pokud teď změníte vyjádření, tak by bylo opravdu fér zajistit v bance, aby byl bonus za březen počítán všem, bez ohledu na to, jestli zaplatili 3x kartou v únoru a nebo až v březnu.


Předpokládám, že @A1rh- reklamoval pravidla té akce a nikoliv nepřipsaný úrok. Ten se bude moci reklamovat skutečně jedině až v červenci. Osobně si ale myslím, že vyjádření reklamačního oddělení RB k této jedné reklamaci nelze považovat za něco jednoznačného. Když reklamační oddělení píše: "Pro získání úroku v březnu 2022 bylo zapotřebí splnit aktivitu (3 platby kartou) na běžném účtu v měsíci únoru 2022", tak proč v pravidlech akce v ilustračním příkladu není měsíc únor nijak uveden a nefiguruje tam "Kontrola karetních plateb za únor"? Únor nefiguruje ani v hvězdičkové poznámce: "V měsících březen, duben a květen byla splněna podmínka pro bonus, v červnu splněna nebyla" a únorové platby nefigurují ani v červencovém vyhodnocení: "Pouštíme se do vyhodnocení a připisujeme bonus za platby provedené v březnu, dubnu, květnu, kdy byla podmínka pro bonus splněna." Když už jsi @A1rh- v kontaktu s reklamačním oddělením, můžeš se jich zeptat ještě na toto?

Linda bohužel mlčí a nechce nám žádnou jednoznačnou odpověď poskytnout :-(
Naposledy upravil Milos dne 6. 3. 2022 00:42, celkově upraveno 1
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 3. 2022 00:41

Proboha vždyť je víkend, to si fakt myslíš, že zaměstnankyně banky pracuje o víkendu? :O
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Milos 6. 3. 2022 00:50

Ta nejednoznačná pravidla a různé odpovědi z RB se tu řeší už od 23.2., na jednoznačnou odpověď už Linda měla spoustu pracovních dnů. Třeba má ale dovolenou :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod A1rh- 6. 3. 2022 02:29

pro mě je jejich odpověď jednoznačná, srozumitelná a beru ji jako finální. Jsou tam 2 podpisy, manažer a specialista reklamačního oddělení, žádný náhodný brigádník z infolinky. Kdo jiný by to měl prověřit víc. A hlavně mi to už takto dává smysl, takže za mě vyřízeno.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zdenk2 6. 3. 2022 08:56

Tak ona každá zde zveřejněná odpověď někomu dávala smysl. Bohužel pokaždé jiný...
V červenci se ukáže, která byla pravdivá. Nebo lze jít na jistotu: 3x zaplatit v březnu a dubnu a bonus za duben je jistý. :-)
Osobně tu akci právě kvůli nejasným podmínkách ignoruji.
Zdenk2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MP007 6. 3. 2022 12:31

Zaplatil jsem během pár minut 3x 1 Kč v únoru i v březnu a neřeším to. Případný ušlý úrok ze 3 Kč mne opravdu nezabije... pokud to banka "vstřícně" v červenci zpětně přizná všem ;-)
MP007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod culti 6. 3. 2022 15:22

Milos píše:
culti píše:V případě nesplnění aktivity
v některém měsíci, nebude bonus za daný měsíc vyplacen.

Tohle mluví za vše.

@A1rh-: Proč mám pocit, že sis to napsal sám? :) Jak si mohl reklamovat něco, co bude reklamovatelné až v červenci?

Ale i kdyby, tak opět Lindu prosím, aby se k tomu vyjádřila, a to už potřetí. Pokud teď změníte vyjádření, tak by bylo opravdu fér zajistit v bance, aby byl bonus za březen počítán všem, bez ohledu na to, jestli zaplatili 3x kartou v únoru a nebo až v březnu.


Předpokládám, že @A1rh- reklamoval pravidla té akce a nikoliv nepřipsaný úrok. Ten se bude moci reklamovat skutečně jedině až v červenci. Osobně si ale myslím, že vyjádření reklamačního oddělení RB k této jedné reklamaci nelze považovat za něco jednoznačného. Když reklamační oddělení píše: "Pro získání úroku v březnu 2022 bylo zapotřebí splnit aktivitu (3 platby kartou) na běžném účtu v měsíci únoru 2022", tak proč v pravidlech akce v ilustračním příkladu není měsíc únor nijak uveden a nefiguruje tam "Kontrola karetních plateb za únor"? Únor nefiguruje ani v hvězdičkové poznámce: "V měsících březen, duben a květen byla splněna podmínka pro bonus, v červnu splněna nebyla" a únorové platby nefigurují ani v červencovém vyhodnocení: "Pouštíme se do vyhodnocení a připisujeme bonus za platby provedené v březnu, dubnu, květnu, kdy byla podmínka pro bonus splněna." Když už jsi @A1rh- v kontaktu s reklamačním oddělením, můžeš se jich zeptat ještě na toto?

Linda bohužel mlčí a nechce nám žádnou jednoznačnou odpověď poskytnout :-(


Přesně tak. V té grafice u těch podmínek vůbec není únor vyobrazen. Slovo "únor" tam není vůbec uvedeno.

Pokud by skutečně bylo potřeba pro bonus za březen platit 3x kartou v únoru, tak by to tam bylo vyobrazeno jako u ostatních měsíců v příkladech a nebo napsáno.
Já se tedy přikláním ke dvojímu vyjádření Lindy + mého bankéře, kteří tvrdí: 3x platba kartou v březnu = bonus za březen. Z těch pravidel mi to dává smysl.
culti
Nadšenec
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Klient ps 6. 3. 2022 20:52

To není závan zdravého rozumu. To je nepochopení situace.
Lidi nenávidí ruské zrůdy a společnosti co v Rusku vesele dál podnikají - třeba Raiffeisen Bank. Zatímco jsou na UA vražděny děti.
Já jsem peníze z RB vybral.
Klient ps
Poslední varování

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků