Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Milos 8. 3. 2022 14:21

Tak za mě ve výsledku spokojenost :-) Tu poslední odpověď Lindy považuji za závaznou a jednoznačnou.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Lafayette16 8. 3. 2022 15:27

A ta částka taky nesouhlasí.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod MP007 8. 3. 2022 16:11

"Odsouhlaseno a schváleno" je sice pěkné, ale po včerejším posledním informačním kotrmelci jsem hotovost převedl jinam. Jen si nastavím notifikaci na červenec pro těch pár drobných, co mi tam slavně vyskočí...
MP007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 8. 3. 2022 16:39

Já věřil, že se k tomu RB postaví čelem a s převodem peněz z RB do jiné banky jsem se neunáhlil. Po tomto kotrmelci jsem RB úplně neodepsal, zatím to je jen na černou tečku :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod gaabi 8. 3. 2022 17:21

?? Já zaplatila 3x kartou teď v březnu. Včera odeslala peníze pryč. Znamená to, že za těch 7 dní(1. - 7.3.) dostanu bonus 1%? Bankéř mi napsal, že ano.
gaabi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 8. 3. 2022 17:34

Abys dostala bonusový úrok za těch 7 březnových dnů, tak bys musela 3x zaplatit kartou už v únoru. Tři platby kartou v březnu ti aktivují bonusový úrok pro duben. Bankéř ti dal špatnou informaci.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod gaabi 8. 3. 2022 17:57

:) no, mám to černé na bílém. Zítra tam jdu rušit ten účet, tak se ho na to ještě poptám.
gaabi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 8. 3. 2022 18:23

Jestli teď zrušíš ten spořící účet TOP, tak v červenci bonusový úrok nedostaneš s jistotou. V pravidlech akce je totiž podmínka: "v měsíci, kdy dochází k připsání bonusu u nás máte vedený Spořicí účet TOP." Ale třeba ti bonusový úrok 48,90Kč vyplatí ten bankéř ze svého ;-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod gaabi 9. 3. 2022 23:41

Miloši, díky za dobrý postřeh - tak nakonec jsme se s bankéřem domluvili, že účet nechám doběhnout do toho července a po připsání úroků to mohu zrušit. Jinak bankéř mi ujistil v to, co už mi i předtím napsal mailem. Že úroky se připíší v červenci za březen(u mě jen 7 dní), který mám už splněný(3x platba začátkem března).
Tedy nakonec jsem se rozhodla tu "hru" s RB hrát - uvidíme, jak to nakonec dopadne. Věřím tomu, co mám od bankéře potvrzené.
Každopádně ty podmínky si asi každý vykládá jinak po tom, co jsme tady viděli za různé výklady.
gaabi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod A1rh- 10. 3. 2022 18:45

... no a toto vše bylo jasné již z dopisu a vyjádření reklamačního oddělení, podepsaného manažerem a specialistou, který jsem zde uvedl, ale Culti mě ještě dětinsky napadnul, že jsem si ho nejspíš sám vycucal z prstu.
Na to reklamační oddělení to předala iniciativně pracovnice infolinky s kterou jsem záležitost probíral, protože bylo jasné že něco nesedí.
Toto bylo jasné, oficiální a nezpochybnitelné vyjádření banky, které jsem dostal oficiální cestou v .PDF s dvěma podpisy a razítkem. To by byl podklad pro případného FA, ne nějaký anonymní dohad z fóra pod pseudonymem. Ale kdo chce kam ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod losalamos 10. 3. 2022 20:34

Linda z Rb píše:Dobrý den,
děkujeme za Vaše otázky. Vidíme, že pravidla vyvolala velké diskuze. Váš názor nám není lhostejný, proto jsme přistoupili k tomu, že budeme vyhodnocovat splnění podmínek i v únoru. Kdo tedy splnil 3 platby kartou v únoru, bude se mu úročit i březen. Odsouhlaseno a schváleno.
Tyto dvě akce se nebudou vylučovat, tedy můžete mít výhodnější úročení na obou spořicích účtech (XL a TOP).
Vždy se snažíme podávat přesné informace, proto nás o to víc mrzí, když se v něčem sekneme. Chápeme Vaše rozhořčení a omlouváme se za nepřesnosti.
Přeji hezký den, Linda z Raiffeisenbank
PS: nejsem tisková mluvčí, ani mé příjmení není Bulantová. :-)


Co kdybyste se místo vymýšlení ojeb@vek na klienty, ve kterých se nakonec sami topíte, začali věnovat skutečně průhledným, seriozním službám a nabídkám, za které vám nakonec aspoň trošku finančně gramotný klient utrhne ruce, nebo si řekne "skutečně dlouhodobě seriozní banka bez větších failů"?
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod qwertz375 10. 3. 2022 20:56

Když pominememe tyto akviziční akce, kde to tradičně trochu drhne, můžete prosím uvést příklady, co je na (standardních) službách RB neprůhledného nebo složitého?
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fc70 10. 3. 2022 21:09

  • Komplikovaná podmínka aktivity pro rozumné úročení
  • Zpoplatnění jen některých způsobů přihlašování
  • Rušení jakési služby Citi (100% inkaso?) stylem „vy to nepoužíváte, tak jsem vám to zrušili a příště to bude zpoplatněné“ pro některé, „(sice to používáte, ale stejně) jsme službu zpoplatnili“ pro jiné
  • Měsíční poplatek za milostivou možnost měnit peníze míň špatným kurzem
  • Mám jakýsi zvýhodněný účet přes zaměstnavatele, ale není na to žádný papír a odmítli mi ho dát
  • … a starší historie typu zdarma pojištění, aktivované automaticky, které se najednou do roka stalo zpoplatněným.

Nic není takové, že by kvůli tomu člověk musel odejít, ale každopádně se to seskládá do toho, že lidem, pro které bankovní podmínky nejsou koníček, RB rozhodně nebudu doporučovat.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod Menton 10. 3. 2022 22:12

Tak tak příspěvek fc70 bych podepsal. Jak je někde něco RB nabízeno složitě a s něčím zdarma, za rok už to není zdarma ale nikdo to nenapíše. Najednou poplateček. Co se o takových službách dá říct. Udělá si každý závěr sám.
Menton
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Mikka1 10. 3. 2022 22:47

Měla jsem RB proto, že nabízela:
- kartu Maestro (tehdy potřebná v Německu - zrušeno),
- kartu Visa (tehdy nedostatková všude - zrušeno),
- kreditku bez poplatku s vratkou (zrušeno),
- spořící účet se standardním úročením (tedy asi 0,75 - 1% - zrušeno),
- výběr ze všech bankomatů zdarma (zrušeno, zdarma zůstal jen při bezkontaktním využití - tady by mě zajímal důvod, ale hledat nový typ bankomatu je někdy dost blbá legrace),
- do kurzovního lísku doplnili měny, které bych tam raději neměla (třeba severské),
- kurzy dost podražily (i třeba KB či ČSOB mívá lepší),
- u hodně poboček zrušili pokladnu, ale to i tam, kde bych to nečekala - Václavák, Karlák.
Mikka1
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků