Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod culti 18. 12. 2023 22:17

MirekM. píše:Dušovala se, že omezili vše jen na telefon majitele z bezpečnostních důvodů.

Milos píše:To je podle mě nesmysl. Nemají to jak poznat a ošetřit.

Tak technicky to udělat jde. Už jsem pár takových řešení viděl, ale je fakt, že zatím mimo bankovní svět.
culti
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 28. 12. 2023 10:57

Nainstaloval jsem si v mobilu aplikaci Fortuny, že si zkusím hazard. Když jsem se chtěl přihlásit do mobilního bankovnictví RB, napsalo mi to něco ve smyslu, že ruší ověření otiskem prstu kvůli bezpečnosti. Ani v nastavení nešlo otisk povolit, hlásilo to chybu.

Zkusil jsem Fortunu odinstalovat a najednou už otisk zase funguje. Nechce se mi věřit, že tam nějaká spojitost je. :hm
Alpina B3 Touring 2023

Všichni skončíme u Porsche.
saabik
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod toustskecupem 28. 12. 2023 12:17

Apka Fortuny není z g play / appstore
toustskecupem
Návštěvník

Odeslat příspěvekod beet 28. 12. 2023 12:25

Mam obojí a vše funguje jak má, včetně otisku prstu. Mám Android 14.
beet
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Snorlax_C 28. 12. 2023 18:23

Nevim jak je to u Androidu dnes, ale byvavalo, ze se musela povolit instalace z jinych zdroju ( tj. pro appky mimo Google Play ). Po povoleni se tvaril cely telefon jako nezabezpeceny. Na zaklade tohoto zakladniho prvku se zamezi pouzivani appky, otisku, …
Ale je to nejaky patek :)
Snorlax_C
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ... 29. 12. 2023 06:24

To jsem nikdy nezazil tedy a appky jsem instaloval i z jinych zdroju.
...
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Snorlax_C 29. 12. 2023 07:16

Tak kazdy to ma jinak :)

Ted jsem zkusil oprasit staricky Honor 8A s EMUI 9.1 a stale to tam vidim. Tzn. se mozna mrknout do nastaveni Raiffky appky jestli ma “povoleni” tohle kontrolovat.
V systemu telefonu mam:
Zabezpeceni a soukromi > Dalsi nastaveni > a zde:
• Spravce zarizeni > Screen lock service ( na kontrolu jak moc mas bezpecne “zamcenej” telefon
• Instalovat aplikace z externich zdroju
Snorlax_C
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Nagant 10. 1. 2024 14:11

Raiffeisen portfolio v Osobním bankovnictví v iOS (a mobilní bankovnictví na PC) mi ukazuje týden stará data, ve srovnání s aplikací RaiffeisenInvestice na tomtéž telefonu.

Ta aplikace RaiffeisenInvestice už je asi třetí v pořadí, musel jsem ji po aktualizaci znovu aktivovat.

Dříve ta data na obou místech byla snad stejná, alespoň jsem si ničeho rozdílného nevšiml.
Lze nějak docílit, abych měl aktuální data přímo v aplikaci Osobní bankovnictví?
Nagant
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vlazy 16. 1. 2024 15:06

V únpru 2023 jsem zrušil všechny účty v RB ale zůstal mi přístup do mobilní aplikace a IB i když jsem tam neměl žádné účty ani jiné bankovní služby. To asi znamená, že mne banka asi nadále vedla jako klienta RB. Smlouvu o poskytování bankovních a dalších služeb mi bankéřka která se mnou rušila účty odmítla zrušit s tím, že se to vše zruší po měsíci kdy zaniknou zrušené účty. To ale nebyla pravda, protože až do včerejška jsem měl normální přístup do mobilní aplikace a IB i když jsem tam už nic neměl.
Včera jsem měl cestu do města a tak jsem si konečně udělal trochu času a zašel na pobočku abych tam požádal o zrušení smlouvy o poskytování bankovních a dalších služeb čímž by se mi asi měl zrušit přístup do aplikace a IB a měl bych už asi nebýt vedený jako klient RB. Paní bankéřka mi ale jednoznačně odmítla tu smlouvu zrušit s tím, že se to zrušilo už se zrušením účtů a že jsem měl o tom dostat i potvrzení které jsem ale nikdy nedostal. Nabídla mi ale to potvrzení vytisknout, ake pak mi řekla že ji to nejde vystavit a nemůže mi to proto vytisknout. Zrušila mi ale přístup do aplikace a IB kde se už nemohu přihlásit a nevím co případně dalšího mi tam zrušila. Tvrdila mi, že přístup do aplikace a IB jsem měl mít už dávno zrušený a nechápala proč se tak nestalo. Když jsem ji řekl, že se na to stejné v internetu ztěžuje více lidí tak mi odpověděla, že bych neměl věřit všemu co se v internetu píše. Kdysi se tu ohledně toho trochu diskutovalo, ale to co tu někteří psali, že po zrušení všech účtů mají stále přístup do bankovnictví je podle té bankéřky asi nepravda.
Jaké máte zkušenosti s tím vy co jste v RB rušili a vypovídali vše a co si o tom myslíte?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MirekM. 16. 1. 2024 18:29

vlazy: řešil jsem to v tomto vlákně zde viewtopic.php?p=13492835#p13492835
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod vlazy 17. 1. 2024 00:12

MirekM.:
A řešil jsi to pak ještě nějak dál? Zrušili ti i tu smlouvu o poskytování bankovních a dalších služeb čímž by se asi mělo zrušit úplně vše v RB? Mne bankéřka v RB tvrdila, že se ta smlouva zrušila se zrušením účtů a nabídla mi i vytisknout potvrzení o tom, ale pak asi zjistila, že to zrušené není a tak se vymluvila, že ji to potvrzení nejde vystavit. Alespoň tak si to myslím, že to asi tak mohlo být. Předpokládám, že snad každá smlouva by měla jít zrušit (vypovědět) včetně té smlouvy o poskytování bankovních a dalších služeb v RB.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MirekM. 17. 1. 2024 07:32

Jestli nám zrušili Rámcovou smlouvu to nevím, i když jsme o zrušení žádali, ale po několikeré přestřelce nám oběma nakonec zrušili všechny přístupy do IB a SB. :-(
Po zrušení všech produktů se přístupy do IB a SB nezrušily ani po proklamovaném 1 měsíci sděleném při rušení produktů na pobočce. :-(
Snad nás již RB nikdy nezrequiruje a nebo včas zmizíme, jako v případě Equa, poučeni z předchozích krizových vývojů.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod losalamos 17. 1. 2024 09:00

Patřím k těm, co po měsíci nebyl zrušen přístup do IB/SB. Po návštěvě pobočky vyřízeno. Jen to byl trošku odlišný případ. Soukromý účet v RB stále mám. V rámci bankovnictví jsem měl náhled i do účtu pro SVJ. Účet pro SVJ byl zrušen, nicméně v aplikaci stále byla možnost se do něj přihlásit.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 18. 1. 2024 08:46

MirekM.:
A ty jsi měl s RB uzavřenou nějakou Rámcovou smlouvu? Já jsem nic takového s RB uzavřené neměl. Měl jsem tam smlouvu o poskytování bankovních a dalších služeb, což je asi totéž co v jiných bankách mají pojmenované jako rámcová smlouva. Ono je dobré uvádět vše tak jak je to pojmenované.
Po té mojí pondělní návštěvě pobočky se mi zrušil přístup do SB a IB, ale mám dojem, že bankéřka na pobočce mi pouze nějak zablokovala přístup do SB a IB a smlouva o poskytování bankovních a dalších služeb zrušená nebyla když mi nebyla schopná nebo možná ochotná vytisknout potvrzení o jejím zrušení. Připadá mi to že RB při zrušení všeho v bance hraje s klienty nějakou nekalou hru, ale bohužel není jak jim to dokázat.
V případě Equa bank jsme ale nikde nezmizeli. Byli jsme pouze převedení k RB.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MirekM. 18. 1. 2024 12:48

vlazy: již si bohužel přesný názav smlouvy nepamatuji ...
EDIT: dohledal jsem odpověď z RB: "Rámcové smlouvy jsou k produktům 3. stran, např. pojištění.", smlouvu s RB jsem měl pravděpodobně jako Ty.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků