od vlazy 16. 1. 2024 15:06
V únpru 2023 jsem zrušil všechny účty v RB ale zůstal mi přístup do mobilní aplikace a IB i když jsem tam neměl žádné účty ani jiné bankovní služby. To asi znamená, že mne banka asi nadále vedla jako klienta RB. Smlouvu o poskytování bankovních a dalších služeb mi bankéřka která se mnou rušila účty odmítla zrušit s tím, že se to vše zruší po měsíci kdy zaniknou zrušené účty. To ale nebyla pravda, protože až do včerejška jsem měl normální přístup do mobilní aplikace a IB i když jsem tam už nic neměl.
Včera jsem měl cestu do města a tak jsem si konečně udělal trochu času a zašel na pobočku abych tam požádal o zrušení smlouvy o poskytování bankovních a dalších služeb čímž by se mi asi měl zrušit přístup do aplikace a IB a měl bych už asi nebýt vedený jako klient RB. Paní bankéřka mi ale jednoznačně odmítla tu smlouvu zrušit s tím, že se to zrušilo už se zrušením účtů a že jsem měl o tom dostat i potvrzení které jsem ale nikdy nedostal. Nabídla mi ale to potvrzení vytisknout, ake pak mi řekla že ji to nejde vystavit a nemůže mi to proto vytisknout. Zrušila mi ale přístup do aplikace a IB kde se už nemohu přihlásit a nevím co případně dalšího mi tam zrušila. Tvrdila mi, že přístup do aplikace a IB jsem měl mít už dávno zrušený a nechápala proč se tak nestalo. Když jsem ji řekl, že se na to stejné v internetu ztěžuje více lidí tak mi odpověděla, že bych neměl věřit všemu co se v internetu píše. Kdysi se tu ohledně toho trochu diskutovalo, ale to co tu někteří psali, že po zrušení všech účtů mají stále přístup do bankovnictví je podle té bankéřky asi nepravda.
Jaké máte zkušenosti s tím vy co jste v RB rušili a vypovídali vše a co si o tom myslíte?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10