Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 27. 8. 2024 17:48

Odkazal nekoho system pri zakladani BU na doporuceni 1000 Kc po uspesnem overeni pres bankovni identitu na dokonceni zadosti na pobocku? Jaky byl v tomto pripade duvod nedokonceni zadosti online?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod drkarel 27. 8. 2024 17:58

Nebyl daný člověk v minulosti klientem?
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 27. 8. 2024 18:04

Byl, ale i dle infolinky splnuje podminky akce 1000 Kc.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod drkarel 27. 8. 2024 18:21

No, to možná splňuje, ale asi to bude ta vada pro dálkové založení. V obdobné (ale jiné) situaci musela žena dokončit na pobočce.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod kecinzer 27. 8. 2024 18:36

Milos píše:Akce se vztahuje na založení libovolného BÚ, stačí si přečíst podmínky.

Díky. Je možné to kombinovat i s doporučením za ten litr pro toho co mě doporučí?
kecinzer
Nadšenec

Odeslat příspěvekod meme1255 27. 8. 2024 18:38

Posledně to šlo a teď ty podmínky jsou stejné.
meme1255
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 27. 8. 2024 20:38

Milos píše:@MirekM.: Ve spodní liště kliknout na Nabídky -> Účty a spoření -> Odměna za doporučení -> Chci Vás doporučit -> Poslat odkaz

Problém byl nakonec v SB přeplém do AJ. V AJ ve SB nabídka nebyla, jen po přepnutí do ČJ.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod kecinzer 28. 8. 2024 11:21

Člověk si chce založit účet online a má smolíka.

Vaši žádost bohužel nemůžeme dokončit online.
Dokončit žádost na pobočce.
kecinzer
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Sasakr 28. 8. 2024 12:18

Jde vám mobilní appka? Vezme otisk a zahlásí "nastala chyba".

EDIT: Tak už to jde.

EDIT 2: Tak ne, nejde. Při snaze poslat peníze - požadavek nebyl přijat platebním systémem.

EDIT 3: Vyjádření z RB: Dobrý den, děkujeme za zprávu. Aktuálně nás bohužel postihl neplánovaný výpadek bankovnictví, na jehož odstranění již usilovně pracujeme. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den, Simona
Naposledy upravil Sasakr dne 28. 8. 2024 12:38, celkově upraveno 1
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bufalobil1 28. 8. 2024 12:38

nehákuje taky ćhyba v apce
bufalobil1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 28. 8. 2024 12:43

kecinzer píše:Člověk si chce založit účet online a má smolíka.

Vaši žádost bohužel nemůžeme dokončit online.
Dokončit žádost na pobočce.

Neměl jsi už dříve něco v RB? To bývá obvyklý důvod, že pak účet nejde založít online.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod kecinzer 28. 8. 2024 13:12

Měl, ale to už je hodně let. Spíš bych to viděl na chybu v té aplikaci.
kecinzer
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ddaveid 28. 8. 2024 13:17

Po převodu z equa jsem účty u RB zrušil. Po pár měsících znovu otevřel, žádost online dokončit nešla. Musel jsem na pobočku.
ddaveid
Návštěvník

Odeslat příspěvekod I_am_Markus 28. 8. 2024 14:26

Ahoj, zakladam si taky tu minutovou pujcku. Je k tomu nutne mit ucet u RB, nebo neni treba?
I_am_Markus
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 28. 8. 2024 14:40

Info z webu RB ti dá odpověď:

Pokud u nás běžný účet ještě nemáte, otevřeme vám ho spolu s půjčkou a budete přes něj půjčku splácet. Garantujeme vám bezplatné vedení a běžné bankovní služby po dobu trvání půjčky.
Milos
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků