Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 18. 10. 2024 07:38

Já to chápu ... mohou odejít a ne přenášet to na mě. Tedy furt mě můžou slušně požádat a nevymýšlet si trapné a průhledně báchorky. Mám každého podomního prodejce litovat a přispět mu na jeho život? Situace na trhu nahrává zaměstnancům, ovšem v některých případech zaměstnanec moc neumí.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod brumak 18. 10. 2024 12:25

aaaa píše:Hmm, RB ale i po zruseni uctu nechava aktivni IB a SB, to asi nevyhovuje tomu bodu, ze nesmi mit v dobe zalozeni uctu s RB zadnou smlouvu o bankovni sluzbe?



Nevim, co je "SB", ale při každym ukončení v každý bance říkám, že chci ukončit úplně všechno. Vzpomínám si, že třeba ČSOB mi jednou nechala běžet identitu, Unicredit taky něco neukončil, a po půl roce po zrušení mi přišel nějakej reklamní email, tak jsem jim to musel na pobočce vysvětlit. S RB jsem zatím tenhle problém neměl (krom toho, že jsou na pobočce většinou příjemní jak osina v zadnici...).

A k tomu vnucování produktů zaměstnanci...je to jejich volba, že chtějí pro takovou firmu pracovat, takže argumentací "dělají jen svou práci" bych je neomlouval. To je jako když někdo omlouvá okupanty v UA (sponzorované mimochodem toutéž bankou), že taky "nemají na výběr".
brumak
Návštěvník

Odeslat příspěvekod eetk 18. 10. 2024 13:24

SB = smart banking :roll:
eetk
osobne

Odeslat příspěvekod Dinno 18. 10. 2024 14:10

xls píše:Tak příjem tam jako podmínka je, o tom žádná, s tím jsem počítal. Ale s těmi platbami otravuje víc bank, tak to mám napsaný jako úkol a uměle to plním, jen u té Rb jsem to neměl. V ČR stačí naklusat do Lidlu a nákup platit na automatické pokladně několika kartama po položkách, ale když jsem v zahraničí (a karty mají nepoužitelné kurzy jako Rb nebo ČSOB), tak jedině přes nějaké internetové platby. Banky jsou v požadování plnění nějakých nesmyslných činností fakt otravné.

Aspoň budu muset bankéře naučit, aby kdyžtak napsal mail a neotravoval telefonáty.


Zdravím, chtěl bych se zeptat (požádat o návod jak na to) na tento způsob platby více kartami po položkách. Funguje to na všech samoobslužných pokladnách( Kaufland,Penny)? :hm
Díky za odpověď
Dinno
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod slavo963 18. 10. 2024 14:51

Milos píše:Zdarma lze mít k EQUA účtu pouze jednu kartu, druhá karta je za 65Kč měsíčně, viz. ceník https://www.rb.cz/attachments/ceniky/cenik-pi-2.pdf Případně by měla být zdarma ještě virtuální karta, ale ta asi nelze zřídit přes IB/SB.


Menily se nekdy pravidla? Jem exEqua a RB mi vydala 3 karty.
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod xls 18. 10. 2024 14:55

Nemyslel jsem to nějak kouskovat po koruně, ale prostě 1 zboží - platba, druhé zboží - platba... 10 zboží - 10 plateb. Proč by to nemělo fungovat?
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Dinno 18. 10. 2024 15:07

Tomuhle rozumím jedno zboží jedna platba. Já myslel jeden nákup zaplatit vícero kartami.(příklad nákup za 100 Kč platit jednotlivými kartami po 10 Kč)
Asi jsme se špatně pochopili...
Dinno
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Milos 18. 10. 2024 15:17

Zaplacení jednoho celého nákupu více platbami/kartami funguje jen na samoobslužných pokladnách Kaufland.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Zedna1 18. 10. 2024 20:00

O tom rozdeleni platby na samoobsluznych pokladnach Kaufland se diskutovalo napr. zde:
viewtopic.php?f=316&t=1289960&p=13467970&hilit=+kaufland#p13467970
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrholecR 18. 10. 2024 20:54

smartguy píše:
Milos píše:
xls píše:Nemáte zkušenost, že by po vás bankéř chtěl nějakou aktivitu? Po mě 3 platby kartou (otevřel jsem tam exkluzivní účet). Předtím jsem se díval, že to je podmínka pro lepší úročení spořáku (nevyužiju), ale že bych musel panáčkovat kvůli bú jsem si nevšiml.

A důvod té požadované aktivity ti neřekl?


Ano, je to podmínkou pro bankéře, aby z toho účtu měl body do svého obchodního plánu. Takhle mi volala bankéřka, když jsem si založil firemní účet, že potřebuje abych si tam do konce měsíce poslal alespoň 15 tis. Kč, klidně jenom tam a zpět. A když jsem jí řekl, že to nebudu realizovat, tak okamžitě zavěsila. Asi z toho pak nemá nic :D

U osobních účtů je pak důležité, zda je účet založený s mobilitou. Je tam velký rozdíl z hlediska motivace pro bankéře. Samotný účet je za 10 bodů a s mobilitou myslím za 80. Ale když účet není aktivní, tak z toho mají asi taky nulu. Chudáci. Pobočkovou síť tam má na starosti asi nějakej rakouskej soudruh z Ruska :D


Mám stejnou zkušenost z jara, kdy jsem zakládal nový osobní účet. Taky mě bankéřka požádala, ať tam pošlu 15 tis. Kč asi ve druhém měsíci. Neměl jsem s tím problém, rád někomu pomůžu :)
DrholecR
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod blackwork 19. 10. 2024 06:15

blackwork píše:Zkoušel někdo využít bonus za přivedení klienta 1000,-? Dopadlo to? Dokončení toho mého hnali na přepážku takže už vidím problémy ...


Mě tak někdy štve když se nemýlím ... řeší to ... :-]
blackwork
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jichaj 19. 10. 2024 19:17

Zdeňour píše:Curvecardik3:V internetovém bankovnictví jde požádat o předčasné splacení ale ještě prý musí tuto žádost schválit a to prý trvá den,dva až tři.nejde tam zvilit den celkoveho splaceni a ani nevim zda by to slo pres infolinku zvolit presny den.Takze by si to musel zadat pár dní před třetí splatkou.Ted je ale otázka zda skutečně musi být provedena i třetí splátka aby si splnil ty jejich podmínky..


O předčasné splacení jsem zadal v bankovnictví 4.10., 7.10 mi to schvalili a termín mi dali na 2.11., řádná splátka byla 3.11. Možná jde na infolince to datum splaceni zvolit jinak, nevím..
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zdeňour 21. 10. 2024 12:46

Jichaj:Tak to Teda mají čas po schválení že ti dali termín až 2.11.To aby člověk hned po druhé splatce dal požadavek o předběžné splacení.. protože když to udělá později tak mu můžou dát termín až někdy po třetí splatce..a pochybuji že ty úroky po třetí splatce vrátí..
Zdeňour
Návštěvník

Odeslat příspěvekod bufalobil1 22. 10. 2024 07:32

25.10 mám naplánovanou druhou splátku. Takže po ní asi rovnou požádat o předčasné splacení. Asi nás bude hodně takových tak aby to zvádli zprocesovat :)
bufalobil1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod tulum 22. 10. 2024 08:01

@bufalobil1, mám to úplně stejně jako Ty s tím výročím splátky, ale naprosto nechápu, jak tady najednou začínají lidi plašit s ohledem na jeden příspěvek.
Pro nastavení konkrétního data splátky potřebuje RB po tel. hovoru následně 2-3 pracovní dny = žádný měsíc nebo co se tady zmatkovitě píše není skutečně zapotřebí.
tulum
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků