od pulmann 15. 11. 2024 19:14
Vážení, mám nový poznatek.
Dnes odpoledne jsem byl na pobočce RB kvůli předčasnému splacení.
V IB mám od včerejška požadavek na splacení a ještě se to nesplatilo, i když byl zadán požadavek na splacení ihned.
Byl jsem se proto ptát na pobočce, jak to funguje.
Na pobočce mi řekla, že vyřízení požadavku na splacení v IB trvá 14 dní.
Ptal jsem se jí tedy, jestli se stihne termín do 3 měsíců, tak mi řekla, že nestihne.
Upřesňuji, že,
minulý týden jsem na oné pobočce byl , abych projednal mimořádné splacení.
Paní mi ukázala, jak se to dělá, chtěla mi to rovnou udělat, že prý je to hned, ale na správném účtu nebyl dostatečný zůstatek, takže jsem jí řekl, že až tam peníze pošlu, udělám to. O 14 denní lhůtě nebyla řeč.
Dnes mi paní na přepážce řekla, že když se to bude dělat na přepážce, splátka se provede hned, když se to dělá z IB, trvá to 14 dní.
Nechápu, zvláště , když na pobočce jsem se u nich přihlásil do svého IB na jejich počítači a vše jsme řešili v mém IB.