Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 12. 10. 2016 20:00

Všechno, co je na dobu omezenou nebo s podmínkama, nebrat. Nač si komplikovat život?
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod filip893 12. 10. 2016 21:43

Nabídku na zřízení účtu s číslem jako můj mobil jsem také dostal. Pokud bych dostal eKonto Smart zdarma doživotně bez nutnosti plnit podmínku aktivního využívání, dá se o tom uvažovat. Ostatně to by byla i má podmínka ochoty zmigrovat do RB ze Zuno. Uvidíme.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 12. 10. 2016 22:07

Ze ZUNO zmigrují každého do RB. Podmínky (jako bezplatný účet ?) jsou ale dosud neznámé.
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filip893 12. 10. 2016 22:16

No předpokládám že to bude stejné jako migrace z AXA do UCB. Kdo neměl o Multikonto zájem, ten prostě účet uzavřel.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 12. 10. 2016 22:30

To bude trochu horší... Už nám to předvedli z migrací účtů z Citi do RB - nyní ani jen netuší, jaké účty nabízí a kdo si je může otevřít, eKonto Exclusive si může (teoreticky) otevřít kdokoliv, i když to byla nabídka pro Citigold, ale eKonto Comfort nebo Standard ani nikdo netuší, že existuje...

A děsím se, co nabídnou ve slovenské pobočce při přechodu do Tatra banky - zkoušel jsem se podívat na jejich standardní sazebník a to je noční můra, ze čtení "zásad zpoplatňování" člověka akorát rozbolí hlava. Pokud rozpošlou dopisy s výpovědí původních účtů jako nyní pro retail Citi a tím to hasne, to bude to nejlepší, co budou moct udělat.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod ripper6 17. 10. 2016 11:05

Doufam ze ten ucet zrusej, jestli to v RB dosud funguje jako v Zuno, zadani transakce, cekani na sms hodinu tak to fakt takovej ucet pouzivat je leda za trest :D
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Tortugas 17. 10. 2016 12:56

Mam u Zuno Vklad, ktery dobehne az pristi rok v dubnu, tak snad me do te doby nezmigruji, protoze jinak ty penize v RB uz nikdo nenajde :-)
Tortugas
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 17. 10. 2016 13:04

No jo, na pobočce RB budou dělat poker face... :mrgreen:
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod jirkau 18. 10. 2016 16:21

Ahoj, asi mně finálně naštvali v ČSOB, kde mám běžný účet už asi 20 let a shodou okolností mi raifkka poslala nabídku na účet s číslem mého telefonu - ekonto smart. Důvody zůstat u čsob jsem měl už jen dva - pamatuju si po těch letech číslo účtu (to padá, pokud mi raiffka dá mé telefonní číslo) a přesměrování 3 plateb. Takže přechodu skoro nic nebrání.

Lze tento účet doporučit nebo je něco lepšího?
jirkau
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 18. 10. 2016 16:42

Co máš v ČSOB za účet? Já zrovna zakládám Premium :).

Ad lepší účet - jaké všechny služby chceš využít? Pro mne třeba je dobrý Erste Premium kvůli vstupům do salonků a cestovnímu pojištění, ale hlavní účet mám u Fio (tedy pro běžné transakce).

Chceš účet zdarma, nebo jsi ochoten za něj platit? Jinak Fio také umí účet na přání.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jirkau 19. 10. 2016 09:44

U ČSOB mám Plus konto, posledních pár let je zadarmo když mi tam chodí výplata. Za účet se mi platit nechce, používám obyčejný služby (pár bankovních příkazů měsíčně, 1 inkaso, 4 trvaláky, 3 výběry z bankomatu), musel bych za příplatek něco pro mně použitelného dostat. Na salonky a pojištění mám Dinersclub Pure+, poslední dobou nikam nelítám tak je ani nevyužívám.

ČSOB mi teď naúčtovala 250 za předčasnou výměnu karty bez upozornění, tím mně naštvali, reklamaci neuznali tak pokud ji neuznají ani po dalším kontaktu jsem rozhodnut od nich odejít.

Reálně uvažuju o Airbank - tam už mám vedlejší účet nebo Raiffka, tam mi převedli ze City kreditku.
jirkau
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 19. 10. 2016 10:20

A na základě čeho jsi přesvědčen, že by ti ČSOB měla povinnost vracet nějaký poplatek (pokud je řádně uveden v ceníku a ty jsi s ním souhlasil - což jsi souhlasil, protože jsi podepsal rámcovou smlouvu)?

Pokud najdeš banku, která ti dle svévolného požadavku bude zbytečně převydávat karty, tak si vyber takovou (je jich docela málo, jedna z mála byla Citibank, kde to snad vůbec nijak neřešili), ale jsou i zákazníci, kteří radši ocení, pokud banka kvůli pár jedincům nerozpouští tyto zbytečné náklady ostatním klientům.

Paradoxně problémem u ČSOB může být dlouhá platnost u debetek, což je na našem trhu vskutku nadprůměrných 5 let, v průběhu nichž může třeba čip i při běžném používání zkorodovat (pozoroval jsem u Ery, když vydávala Visa Electron už třeba po 3 letech používání), ale v případě technického problému si myslím, že by to mohli řešit proklientsky) - na druhé straně právě ČSOB mi během platnosti debetky nabídla asi třikrát bezplatné převydání za novější typ (prvně Era z Visa Electron Maxkarty na MC Debit - tu nabídku jsem využil jen proto, že mi k tomu nabízeli kupon do teska na 100 Kč a následně ještě bezkontaktní MC Debit - ale tu jsem ani nechtěl, když nic nenabízeli).

Na druhé straně i u ČSOB bych měl tip, jak si kartu nechat předčasně převydat bez poplatku - nechat si převést nejprve účet do Ery (třeba Online účet) a následně třeba zpět do modré ČSOB - v obou případech vydají i novou kartu a i přístupy do IB by měly zůstat stejné (uživatelské číslo aspoň, PIN by měli vygenerovat nový).

Ale konceckonců u ČSOB to už docela začíná postrádat smysl, protože její karty lze v podstatě nechat doma a platit jejich NFC "kopiemi" v telefonu (i když výběry z bankomatu ještě moc nefrčí)...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod drkarel 19. 10. 2016 10:25

Osobně bych se Raiffce vyhnul, ta je jen pro silné povahy (což můžeš být).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod osobne2 19. 10. 2016 10:28

No treba CS pri reklamaci vraci poplatky, pokud je sluzba objednana telefonicky a operator na poplatek neupozorni.
osobne2
Přeborník

Odeslat příspěvekod DoubleSix 19. 10. 2016 12:06

Asi to nepatří do tématu k Rajfce, ale když už je řeč o kartách a jejich životnosti, tak zrovna u ČSOB se vyplatí ta aplikace NaNákupy, kdy mám karty v mobilu a platím mobilem. Karta mi pak 5 let vydrží bez problému :-)
DoubleSix
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků