Ono je klidně možné, že nevědí jistě, komu se ten banner a odměnou 500 Kč mylně podruhé zobrazil. A než to poslat všem jak píšeš (a děsit i ty, kterých se to vůbec netýkalo), tak to raději (zatím) nepošlou nikomu.
To je podobné jako nedávný průšvih Equa se zůstatky, které se změnily řádově o stovky tisíc až miliony, ale jen na pár hodin. Equa to mohla formou omluvy také poslat všem (a děsit i ty, kterých se to buď vůbec netýkalo, nebo tu krátkodobou změnu zůstatku ani nepostřehli). Nebo to udělat jak to udělala, tedy nepsat o tom klientům nic a koho to udivilo, ten jim napsal či zavolal. Tato metoda, i když ji asi mnozí odsud odsuzují, eliminuje "planý poplach", který se může týkat valné většiny klientů (fakt ne každý kouká do online bankovnictví několikrát denně

, mnohým to stačí párkrát do měsíce). Třeba moje mamka u Equa danou chybou postižená nebyla, tak proč by jí měla Equa plašit a psát jí o tom? Stejně v minulosti postupovala třeba Hello bank (rovněž zmatečné zůstatky u některých kreditek na přelomu měsíce) atd. Tedy stylem "rychle to opravit a neplašit klienty" postupuje troufnu si říci většina bank-a to zvlášť u věcí, které opravdu v reálu mohla zaznamenat jen (neznámá/nejasně určitelná) minoritní část klientů.