Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 8. 2021 21:52

Bylo to tam jen krátce a týkalo se to jen úzké skupiny klientů (těch co přetáhli ING konto do RB a už odměněni byli), ostatní to nikde neviděli - takže se nedivím, že to prošlo bez povšimnutí.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod fc70 22. 8. 2021 22:57

Když prošly nesmyslné zůstatky Equa (podle mě zásadní ohrožení bezpečnosti úspor u banky, nebo snad i bezpečnosti vůbec s ní mít smluvní vztah) bez toho, aby se v tom někdo moc vrtal, nechápu, proč myslíte, že někdo bude rozmazávat relativně zjevnou, a navíc už přiznanou, chybu, a nebo dokonce být na straně klientů, kteří od banky chtějí 500 „za nic“, obzvlášť když už od té banky jednou 500 dostali.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod vlazy 23. 8. 2021 00:57

Mne je úplně jedno jestli se o tom někde něco napíše nebo ne. Články se ale píše i o mnohem méně důležitých věcech a tak proč by se nemohlo napsat i něco o bance která vlivem systémové chyby poplaší klienty a zarytě se jim za to odmítá omluvit. To co nám tu napsala Linda z Rb nepovažuji za nějakou oficiální omluvu banky. Vědět se o tom určitě ví, třeba i z této diskuze.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod elfin 23. 8. 2021 08:21

RB alias hacker se asi dobře baví na úkor klientú. Nastrčí pod nos nabídku bonusu-klikni si a pak..leda túdle..chacha..
elfin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 23. 8. 2021 08:29

Tak mě zase na jaře slibily 1000,- za založení, příslušný banner se tam ale neobjevil, reklamaci vyřešili tak, že jsem musel kliknout na ten neexistující banner. Dokazujte někomu, že tam nějaký banner byl nebo nebyl a že jste na něj klikli/neklikli. Zase: solidní banka typu ČSOB nebo Fio prostě ty peníze při splnění podmínek připíše, banky typu Rb jen vymýšlejí systém, jak to udělat co nejsložitější a díky tomu nějakému procentu klientů nic nevyplatit.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Rad68 23. 8. 2021 10:58

To xls: Za co dává odměnu Fio? Já jen že jsem na jejich marketingovou akci nikdy nenarazil a naopak jsem kdysi četl nějaké jejich vyjádření, že hodlají lákat na kvalitu služeb a ne na bonusy. Ale tak nezlobil bych se, kdyby bylo oboje.
Rad68
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod audiobullys 23. 8. 2021 11:15

Já bych chtěl 500 Kč za tu vaši nefcni aplikaci, nemůžu si odeslat ani příkaz. Natož vybrat ze seznamu příjemců. To je skvělá banka todle to, inspirovaná klienty, dnes radši neodesilame.ještě že ten inetbanking vám na mobilu funguje.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 23. 8. 2021 14:22

Rad68 píše:To xls: Za co dává odměnu Fio? Já jen že jsem na jejich marketingovou akci nikdy nenarazil a naopak jsem kdysi četl nějaké jejich vyjádření, že hodlají lákat na kvalitu služeb a ne na bonusy. Ale tak nezlobil bych se, kdyby bylo oboje.


Bylo letos na jaře, myslím 500,- pro prvních 500, kteří provedou určitý počet plateb s jejich kartou přes GP.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 23. 8. 2021 15:58

Dobrý den,
na úkor klientů se opravdu nebavíme. Aktuálně jsme stále v procesu opravy zobrazovaní banneru. Omlouváme se za nepříjemnosti.

mbodlak73: Nemusíte čekat na svou bankéřku, změnit adresu umí provést na jakékoliv pobočce. Kolegové Vám s tím rádi pomohou.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod farang 23. 8. 2021 16:07

A ta omluva za vaší neschopnost, tedy omluva VŠEM klientům za mylně zaslané SMS slibující bonus bude následovat kdy?
Až "opravíte" ten rozbitý banner, pak teprve? Je v tý RB ještě někdo normální?
farang
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 8. 2021 16:48

Ono je klidně možné, že nevědí jistě, komu se ten banner a odměnou 500 Kč mylně podruhé zobrazil. A než to poslat všem jak píšeš (a děsit i ty, kterých se to vůbec netýkalo), tak to raději (zatím) nepošlou nikomu.
To je podobné jako nedávný průšvih Equa se zůstatky, které se změnily řádově o stovky tisíc až miliony, ale jen na pár hodin. Equa to mohla formou omluvy také poslat všem (a děsit i ty, kterých se to buď vůbec netýkalo, nebo tu krátkodobou změnu zůstatku ani nepostřehli). Nebo to udělat jak to udělala, tedy nepsat o tom klientům nic a koho to udivilo, ten jim napsal či zavolal. Tato metoda, i když ji asi mnozí odsud odsuzují, eliminuje "planý poplach", který se může týkat valné většiny klientů (fakt ne každý kouká do online bankovnictví několikrát denně :D, mnohým to stačí párkrát do měsíce). Třeba moje mamka u Equa danou chybou postižená nebyla, tak proč by jí měla Equa plašit a psát jí o tom? Stejně v minulosti postupovala třeba Hello bank (rovněž zmatečné zůstatky u některých kreditek na přelomu měsíce) atd. Tedy stylem "rychle to opravit a neplašit klienty" postupuje troufnu si říci většina bank-a to zvlášť u věcí, které opravdu v reálu mohla zaznamenat jen (neznámá/nejasně určitelná) minoritní část klientů.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 23. 8. 2021 17:53

minarjo:
Už jsi docela dost trapný s tou neustálou naivní obhajobou RB. Omluvit se za chybu je slušnost a je jedno jestli omluva příjde všem tj. i těm kteří tou chybou možná nebyli postiženi nebo se ji ani nevšimli nebo pouze některým konkrétním klientům. Takto si RB tím zarytým odmítáním omluvy děla pouze ostudu a kazí dobrou pověst. Nechápu jak může omluva někoho vyděsit. Spíše může někoho děsit to, že je klientem banky která dělá chyby a tváří se při tom tak jak by se vůbec nic nestalo.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 8. 2021 18:15

Já zmínil i Equa či Hello bank s podobnými záležitostmi, takže nevím kdo je zde trapný :). Chce to mít nadhled nad bankovním trhem, vidět souvislosti a obdobné věci a nehodnotit jen jednu banku (zde RB), či dokonce jeden produkt jedné banky, ať už z jakéhokoliv úhlu.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod libol 23. 8. 2021 19:08

minarjo: nadhled ... no nevím ..., ale celkem se děsím toho, že banka neví co se kterému klientovi zobrazuje.
Navíc (jestli to dobře chápu) tady bylo nutno kliknout, takže banka ví, kdo splnil podmínky - jen se ji nechce plnit. Nebo máš pocit, že banky nejen neví co komu v IB zobrazují, ale ani na co tam kdo kliká? ;-) to už je teda dada ;-)
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 8. 2021 19:34

Spíš právě to klikání bance řeklo, že tam má chybu opětovného zobrazení banneru. Jistě to vyvolalo nějakou interní bankovní funkci, která byla už před X týdny/jednotky měsíců danými klienty využitá/splněná. Tak jak to řešit promptně v prvním kroku jinak, než ten chybně podruhé zobrazený banner zase skrýt a snažit se tomuto opakovanému zobrazení předejít, tedy něco co naznačila sama Linda, hm? Vše ostatní co tu jiní naznačují může třeba následovat (nebo ne, uvidíme), ale tato oprava je přece jasný bod jedna.
Naposledy upravil minarjo dne 23. 8. 2021 19:39, celkově upraveno 1
minarjo
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků