Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dalich 10. 10. 2008 14:16

libol píše:RB svým původním klientům neumožňuje přechod na eKonto

Už to jde, z Kompletkonta se dá přejít na eKonto.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod libol 10. 10. 2008 19:12

Pokud je to pravda, tak díky za výbornou zprávu. Jenom mne štve, že nikdo nedal vědět přestože jsem dlouho s tímto požadavkem otravoval. Byli mi snad ochotní dát i osobní bankéřku do postele, ale místo přechodu nabízeli jen zřízení nového účtu.
Hned v pondělí zjistím díky
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod 4honza 10. 10. 2008 20:19

Ten problem, proc neslo vubec prejit s cislem uctu byl pry jednoduchy - puvodni system eBanky nepodporoval vice nez jeden kod banky, takze neslo pouzivat v systemu eB ucty /2400 a zaroven /5500. Pote, co vsechny ucty byly precislovany na kod banky 5500, tak uz je to mozne - ale nevim, jestli vam zustane historie, karty, kontokorenty atd.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 14. 10. 2008 09:20

dalich píše:Už to jde, z Kompletkonta se dá přejít na eKonto.


Tak přejít se dá, ale se změnou čísla účtu. Takový přechod (založení nového účtu) šel vždy. Přechod se zachováním čísla účtu by měl být možný od listopadu.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod kalion 18. 11. 2008 16:18

Občas se mi ted stáva,že po zaplacení kartou se mi částka neobjeví v blokovaných..Je mto záležitost posledních 2-3 měsíců.. Nevím jestli je chyba v terminálu nebo v RB..
kalion
Návštěvník

Odeslat příspěvekod S474N 18. 11. 2008 16:46

Neobjevi jako vubec nebo se spozdenim?
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 19. 11. 2008 08:06

kalion píše:Občas se mi ted stáva,že po zaplacení kartou se mi částka neobjeví v blokovaných..Je mto záležitost posledních 2-3 měsíců.. Nevím jestli je chyba v terminálu nebo v RB..

Blokace prostredku se provadi od okamziku autorizace platby. V nekterych pripadech se vsak nemusi ani online autorizace provest(!), pokud je castka do nejakych limitu, tak se ta platba muze i na elektronicke karte autorizovat off-line. A pak nemusi byt v IB ani zadna blokace. Tohle by se vsak melo tykat minima obchodniku, normalni to neni. Podat reklamaci na kazdou z tech operaci, proc nebyla provedena blokace, jinak se asi nic nezjisti.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 21. 11. 2008 08:59

pokud byla platba provedena (karta pouzita) a na uctu zaevidovana v nejake rozumne dobe (banky maji bezne lhutu tusim mesic) tak si myslim ze neni co reklamovat, zbytecne to zamestna banku a ve finale si za neopravnenou reklamaci muzou jeste neco nauctovat.

je ciste na bance jak platby zaeviduje. navic jestli to dostane online nebo offline za dva dny nebo za dva tydny uz neni vzdy v moci banky tohle ovlivnit.

asi pred 2 roky kdyz jsem platil kartou CS na benzince a mela zrovna CS vypadek jsem pozadal o rozdeleni platby do nekolika po 300 Kc a proslo to OK (bylo to do limitu ktery tehdy terminal neautorizoval online ale posilal pak hromadne v nejakych cyklech), dneska uz muze byt ten offline limit asi taky jiny, ale jen to dokazuje ze skutecne ne vsechno se autorizuje uplne vzdy online.

mne osobne prijde tohle reklamovat jako hloupost (neco jineho by bylo pokud by se platba nezauctovala vubec, nebo vicekrat, nebo s extremnim - nekolikamesicnim - spozdenim)
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 3. 1. 2009 00:16

Od 1.2.2009 ma vstoupit v platnost novy cenik. Uz jste to nekdo podrobneji studovali?
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 3. 1. 2009 00:46

Bohuzel nikde zatim nepisou, jake jsou zmeny a pokud vim, tak predtim se alespon obtezovali psat zmeny proti staremu ceniku. Ted aby si to hledal kazdy sam.

Platby budou stat misto 2,90 ted 3Kc
Rusi se ten "trapny" poplatek za zmenu a zruseni SIPO, trvalaku,inkasa a souhlasu s inkasem (drive za 30Kc).

Dalsi bude asi na nejakou podrobnejsi porovnavaci studii.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 3. 1. 2009 09:48

4honza: no prave proto ze nepisou. Nechce se mi projizdet ten dlouhej cenik a hledat rozdily.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fikyyy 24. 1. 2009 16:43

ahoj, mam dotaz k povolenemu debetu u ekonta, kdyz se mi zacne automaticky nabizet, musi se jeste zajit na pobocku neco dopodepsat, projizdeji to jeste napr. registry?
fikyyy
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 24. 1. 2009 17:05

fikyyy: pokud to mas predschvalene, tak se nic projizdet nebude a proste to jenom odkliknes a podepises kodem.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 9. 2. 2009 13:43

Tak Raifka už konečně umí převod z Kompletkonta na ekonto.
Sice to stálé probíhá systémem jedno zruší, druhé založí, ale už (god save queen) zachová číslo účtu - což považuji za nejpodstatnější.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod mobilman 12. 2. 2009 21:13

S474N píše:fikyyy: pokud to mas predschvalene, tak se nic projizdet nebude a proste to jenom odkliknes a podepises kodem.


nene, i u predschvalene nabidky se po odkliknuti (vysloveni souhlasu) kontroluje historie v registrech (interni i bankovni). ja sam znam par lidi co odklikli predschvalenou nabidku a behem par hodin spadla zadost do stavu zamitnuto, takze to co je nabizeno neni nikdy 100% . Pokud clovek plati vsechno vcas tak z 90% tyhle predschvalene nabidky neskonci na zadnem zadrhelu pri kontrole a jsou schvalene, ale tech zbyvajicich 10% vzdy narazi na problem v registru (bankovnim nebo internim) a tim se to pak automaticky zamitne bez dalsiho rucniho zkoumani. casto ale byva problem v internim registru (napr. precerpany ucet do nepovoleneho zustatku nebo pozdni splatky karet nebo uveru primo v RB byt treba o 1 den...)
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků