Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 27. 8. 2021 21:29

Linda z Rb píše:Lol Phirae:

Dobrý den,
zkratka SPB je Smart Phone Banking tedy mobilní bankovnictví. Omlouvám se, že jsem to nevysvětlila rovnou. Zde v diskuzním fóru Vám to nijak neopravíme. Abychom mohli prověřit, z jakého důvodu Vám nelze platby posílat, je potřeba, abyste zaslal na info@rb.cz popis situace + info o Vás (např. číslo účtu).
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank


Obávám se, že jste vůbec nepochopila problém. Nikdo mi nic neposílá, já se snažím poslat OP přes QR kód v mobilní aplikaci. Bez několikerého odhlášení a přihlášení je to nemožná věc, až asi tak na 5. pokus si systém/aplikace všimne, že OP je u příjemce k dispozici, a nabídne v aplikaci možnost neposílat jako standardní platbu, pokud OP selže. (Pokud platbu potvrdím ve stavu, kdy se v aplikaci tato možnost nenabízí, nikdy tato jako OP neodejde, opakovaně vyzkoušeno.)
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod y2key 27. 8. 2021 23:07

dropino píše:Vazeny kliente, v predchozich dnech jsme Vam omylem zaslali SMS s vyzvou k vyzvednuti bonusu za prechod z ING. Velmi se Vam za tuto chybu omlouvame. Dekujeme za pochopeni, Vase Raiffeisenbank


Jakým kanálem ti to přišlo a kdy?
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dropino 28. 8. 2021 06:08

SMS včera odpoledne.
dropino
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod y2key 28. 8. 2021 09:37

a kliknul jsi na ten odkaz, když ti přišla ta sms s bonusem 500 Kč podruhé?
Protože já kliknul i napodruhé a žádná omluva mi nepřišla.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dropino 28. 8. 2021 12:01

Asi jo, ale už si to přesně nevybavují.
dropino
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod qwertz375 28. 8. 2021 12:02

Lol Phirae píše:
Linda z Rb píše:Lol Phirae:
Obávám se, že jste vůbec nepochopila problém. Nikdo mi nic neposílá, já se snažím poslat OP přes QR kód v mobilní aplikaci.


Máte vůbec zájem vyřešit svůj problém nebo chcete jen držkovat na fóru? Přece nemůže být takový problém poslat email s identifikací klienta, telefonu a platby včetně uvedení data a času (lze přidat i screenshot nebo fotku).
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod y2key 28. 8. 2021 13:12

dropino píše:Asi jo, ale už si to přesně nevybavují.

Ono, možná by to vysvětlovalo situaci, že omluvu poslali jen těm, co na to neklikli. A třeba ostatním připravují ten bonus vyplatit.
Uvidíme, jak zareagují ostatní, jestli taky dostali omluvu nebo ne. Zatím to vypadá, že jste jediný.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 28. 8. 2021 19:12

qwertz375 píše:Máte vůbec zájem vyřešit svůj problém nebo chcete jen držkovat na fóru? Přece nemůže být takový problém poslat email s identifikací klienta, telefonu a platby včetně uvedení data a času (lze přidat i screenshot nebo fotku).


Další, co nepochopil ani na několikátý pokus popis problému.

Tak už nic neřeš, nepřepínej a hlavně - po ničem nepátrej.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod frelichl 28. 8. 2021 19:22

Ja mam asi stejny problem jako Lol Phirae - na zacatku tydne jsem posilal platbu z RB do CS (pres mobil) a nikde jsem nemohl najit, jestli pujde jako okamzita nebo ne (coz je teda problem sam o sobe), nakonec jsem usoudil, ze kdyz je datum splatnosti nastaveno na dnesek, melo by to asi znamenat okamzitou platbu.

Samozrejme to tak nebylo a platba odesla jako bezna a nikde se nic nedalo nastavit / zjistit. Az tady z fora jsem pochopil, ze o okamzitou platbu se jedna pokud se v Rozsirenem nastaveni objevi "Pri nerealizaci okamzite platby neprovadet standardni platbu", coz se teda vzdycky neobjevi (mluvim samozrjeme o bankach, ktere okamzitou platbu podporuji). Kolikrat pomuze zkusit platbu zadat znovu, ale je to bud rozbite u RB (a UX je teda rozbite urcite) a nebo u banky protistrany a o tom by RB mela taky informovat.
frelichl
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mbodlak73 28. 8. 2021 19:28

Linda z Rb píše:Dobrý den,
je potřeba se obrátit přímo na banku na email info@rb.cz. (redakčně kráceno)
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank


Tedy... ne, že by to zvlášť pomáhalo :-) Teď jsem na info@rb.cz psal se skutečně komplikovaným dotazem, je-li možno v aplikaci RBroker zjistit stav investice (cenu CP, celkovou hodnotu) k libovolnému dni (třeba měsíc do minulosti), poprvé neodpověděli vůbec, po cca měsíci jsem dotaz zopakoval a RB "support" si vzal oddechový čas na nalezení odpovědi. Už jsou to dva dny...

BTW, k tomu hlášení chyby - vsaďte se, že banka má záznamy všeho, co se v bankovním systému odehrává. VŠEHO. Tedy jestli je RB banka, ví a musí vědět přesně, co se v jejich IT systémech děje. Takže by mělo stačit říct přesně kdy, kdo a co - a zbytek si banka už dohledá, pokud se jednalo o problém bankovního IT systému.

Samozřejmě hrají na to, že hloupá a pomalá podpora hodně lidí odradí a nebudou to dál řešit.
Ale samozřejmě to nedělá jenom RB, skvělá je v tom i Creditas ;-)
mbodlak73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 28. 8. 2021 21:29

frelichl píše:Ja mam asi stejny problem jako Lol Phirae - na zacatku tydne jsem posilal platbu z RB do CS (pres mobil) a nikde jsem nemohl najit, jestli pujde jako okamzita nebo ne (coz je teda problem sam o sobe), nakonec jsem usoudil, ze kdyz je datum splatnosti nastaveno na dnesek, melo by to asi znamenat okamzitou platbu.

Samozrejme to tak nebylo a platba odesla jako bezna a nikde se nic nedalo nastavit / zjistit. Az tady z fora jsem pochopil, ze o okamzitou platbu se jedna pokud se v Rozsirenem nastaveni objevi "Pri nerealizaci okamzite platby neprovadet standardni platbu", coz se teda vzdycky neobjevi (mluvim samozrjeme o bankach, ktere okamzitou platbu podporuji). Kolikrat pomuze zkusit platbu zadat znovu, ale je to bud rozbite u RB (a UX je teda rozbite urcite) a nebo u banky protistrany a o tom by RB mela taky informovat.


Jo, to je přesně ono. Popravdě, ještě se mi nepovedlo to NEzapakovat, zkoušeno i u SB rodinných příslušníků, takže jako kdyby někdo v bance měl zájem o vyřešení, tak si to pidle návodu zreprodukují sami, ale ten zájem evidentně není.

S "podporou" jsem absolvoval zhruba obdobně inteligentní konverzaci jako bylo zmíněno výše u brokera, já pro změnu ohledně nemožnosti autorizace platby KK přes RB klíč. Takže jako sorry, ale další týden tomu věnovat nehodlám.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod qwertz375 28. 8. 2021 22:00

@Lol Phirae: Zřejmě máte problém se čtením. Systém využívá OP automaticky, pokud je cílová banka podporuje. Chybu tak lze jednoduše doložit uvedením konkrétní platby, která odešla jako standardní, nebo screenshotem platebního formuláře, kde chybí volba "neprovádět jako standardní platbu....." Vykřikováním na fóru nevyřešíte vůbec nic, zejména proto, že se tato chyba u všech uživatel nevyskytuje.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 28. 8. 2021 22:24

Ahoj Lindo.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod MirekM. 29. 8. 2021 09:06

qwertz375: Vzhledem k tomu, že to zde systematicky čte pracovník banky, který má vazby v bance na vyšší úrovni, než pracovník infolinky, nepovažuji v tomto případě toto "Vykřikování na fóru ..." za zbytečné. :-(
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod qwertz375 29. 8. 2021 10:04

@MirekM: Zbytečné to je, protože se tím v naprosté většině případů opravdu nikdo zabývat nebude. Ostatně co jako čekáte? Neznají identifikaci klienta, verzi OS, verzi aplikace, identifikaci dotčené transakce, atd... Vaše představa, že si tu ponadáváte na fóru a v bance si z toho sednou na zadek je úplně směšná. Jen tu zasíráte diskuzi, všichni už víme, že tu někteří mají problém s OP a nejsou ochotni s tím nic udělat. Dalších 20 stran této nekonečně diskuze na tom nic nezmění.

A pokud máte pocit, že banka váš problém neřeší, není nic snadnějšího než jít jinam. Proč ztrácet čas používáním podle vás nekvalitního produktu?
qwertz375
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků