Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 30. 8. 2021 12:50

Neházej všechny do jednoho pytle! Jak píšu výše, tak ČSOB, Air i Sberbank mnou hlášené chyby v minulosti (poslední cca 2-3 roky) opravily.
U RB jsem měl reklamaci jednou telefonickou (po zřízení samotné kreditky, tehdy můj jediný RB produkt, nechtělo fungovat IB) a také do dvou dní napraveno. Takže ty řeči "není důvod to hlásit, stejně se na to vykašlou" mě osobně (a mou snahu to úspěšně hlásit) urážejí.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 30. 8. 2021 12:58

Zedna1 píše:Tzn. nemá cenu mrhat svým časem na nějaké hlášení/sepisování, banky to mají totálně na háku a to všechny.

A další problém, že většinou v první linii banky jsou lidé, kteří danému problému (technicky) nerozumí a místo přeposlání programátorům (práce navíc) to raději jen hodí do koše.


Tak nějak. Když je něco hodně ostudné a větší množství lidí jim to omlátí o hlavu v recenzích na Google Play, tak občas i motyka spustí a chyba, se kterou to nikdy nemělo být vydáno, po nějaké době zmizí.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 30. 8. 2021 13:18

Lol Phirae píše:
Linda z Rb píše:Lol Phirae:

Dobrý den,
zkratka SPB je Smart Phone Banking tedy mobilní bankovnictví. Omlouvám se, že jsem to nevysvětlila rovnou. Zde v diskuzním fóru Vám to nijak neopravíme. Abychom mohli prověřit, z jakého důvodu Vám nelze platby posílat, je potřeba, abyste zaslal na info@rb.cz popis situace + info o Vás (např. číslo účtu).
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank


Obávám se, že jste vůbec nepochopila problém. Nikdo mi nic neposílá, já se snažím poslat OP přes QR kód v mobilní aplikaci. Bez několikerého odhlášení a přihlášení je to nemožná věc, až asi tak na 5. pokus si systém/aplikace všimne, že OP je u příjemce k dispozici, a nabídne v aplikaci možnost neposílat jako standardní platbu, pokud OP selže. (Pokud platbu potvrdím ve stavu, kdy se v aplikaci tato možnost nenabízí, nikdy tato jako OP neodejde, opakovaně vyzkoušeno.)



Dobrý den,
pochopila jsem, že Vám nejde poslat okamžitá platba z naší mobilní aplikace přes QR kód. Myslím tedy, že jsem problém pochopila a také jsem Vám odepsala postup, jak problém řešit.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank

-- 30. 8. 2021 14:43 --

MirekM. píše:qwertz375: Vzhledem k tomu, že to zde systematicky čte pracovník banky, který má vazby v bance na vyšší úrovni, než pracovník infolinky, nepovažuji v tomto případě toto "Vykřikování na fóru ..." za zbytečné. :-(


Dobrý den, Mirku,
(jestliže jste mluvil o mně...) moc ráda Vám zde poradím s obecnými informacemi o bance, pokusím se dohledat a zodpovědět nějaké obecné otázky, vyvrátit chybnou informaci, nebo jen tak pokecáme o počasí. Podpora na emailu info@rb.cz má stejné možnosti jako já, ale navíc má hlavně možnost vyřešit konkrétní problém kohokoliv z vás. Když budete chtít. Ale díky za důvěru. :-)
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 30. 8. 2021 14:43

frelichl píše:Nejsem zadny Franta uzivatel, zivim se vedenim tymu softwarovych inzenyru ve velke korporaci. Prave proto vim, ze tohle by banka mela podchytit i bez toho, aby jim uzivatele museli jednotlive hlasit problem (navic banky typicky nemaji dobre komunikacni kanaly kde takove chyby hlasit).

Diskutovat o tom vy nepochybne nemusite, stejne nemyslim, ze byste pridaval nejakou hodnotu - jedete porad dokola akorat, ze to mame hlasit na podpore. Dekuji, pochopil jsem.



Dobrý den,
nevíme, co pro Vás znamená dobrý či špatný komunikační kanál. Rádi si necháme od Vás poradit. Když si najdete na nás čas, vyřešíme i problém s aplikací. Víme, že již víte, kam napsat.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod Zedna1 30. 8. 2021 23:57

@minarjo

Predne se omlouvam za OFFTOPIC, ale pro pobaveni ostatnich a pro pouceni (naivniho) minarjo prikladam komunikaci s pokusem nahlaseni evidentni chyby exportu historie do CSV u Air bank -> Za prve jsem narazil na typicke chovani prvni linie v bance: Misto aby naprosto presny popis zcela zjevne chyby preposlali tak jak je technikum/programatorum, tak jeste zbytecne z neznalosti opruzuji. A vysledek: Ano po roce uznali, ze to je chyba, ale neopravi ji (marketingove okecano jakoze mozna), protoze podle nich se tyka minima lidi.

Sam jsem programator, takze mohu zcela zodpovedne zhodnotit, ze oprava teto chyby je naprosto trivialni!
A pokud to nedokaze nebo neni ochotna opravit banka s miliardovym kazdorocnim ziskem, pak sorry jako :-(

17.09.2020 01:34 bance Počet příloh: 0
pri exportu historie transakci do CSV je u transakci typu "Pojistné" (Cestovní pojištění) chybne ve sloupci "Zpráva pro příjemce" (na konci pred uvozovkami) oddelovac radku LF. Radek s timto typem pohybu je tedy chybne rozdeleny na dva radky a neni mozne jeho programove zpracovani. Priklad takoveho chybneho radku (zde je LF na pozici 200):
"03/03/2019";"Odchozí";"Pojistné";"Nezařazeno";"CZK";"-15,00";;"CZK";"-15,00";"Air Bank";"";"Air Bank";"1001684409";;"1058745";;;;"Cestovní pojištění pro 1 osobu v termínu od 03.03.2019 do 03.03.2019
";"Cestovní pojištění pro 1 osobu v termínu od 03.03.2019 do 03.03.2019";;;;;"";;"";"";"03/03/2019 01:20:30";"03/03/2019";;"03/03/2019";"27072190282";"Air Bank";"Air Bank";"";;;"Air Bank a.s. EVROPSKA 2690/17 16000 PRAGUE ";;"";;;;
--

17.09.2020 14:22 od banky Počet příloh: 0
Dobrý den, pane XXX,
mrzí mě, že Vás export plateb zlobí.
Abychom mohli lépe zjistit, v čem je zádrhel, můžete nám prosím exportovaný dokument poslat? Moc nám to pomůže.
Děkuji. Věřím, že to společně vyřešíme.
Přeji Vám pěkný den
Martina XXX / Péče o klienta
Air Bank, a.s. / člen skupiny PPF
--

20.09.202013:16 bance Počet příloh: 0
Proboha!!!
Vzdyt vy jste banka a mate pristup k memu uctu a ten jeden problemovy typ radku CSV jsem Vam uz do zpravy zkopiroval! Preposlete moji celou zpravu programatorum a oni uz budou vedet, co s tim.
Pokud ani pak nebudete schopni to opravit (?!?) tak vam poslu CSV.
--

21.09.2020 13:51 od banky Počet příloh: 0
Dobrý den, pane XXX,
zvládneme to i bez něj. V některých případech nám to však pomůže rychleji identifikovat chybu a problematické chování.
Na celou situaci jsem založila reklamaci a rovnou ji považuji za schválenou. Ozvu se Vám, jakmile se nám podaří chybu opravit.
Prosím jen o strpení. Děkuji.
Přeji Vám pěkný den
Martina XXX / Péče o klienta
Air Bank, a.s. / člen skupiny PPF
--

16.08.2021 15:28 od banky Počet příloh: 0
Dobrý den, pane XXX,
navazuji na naši komunikaci z loňského roku, kdy jste společně řešili potíže s exportem plateb.
Potvrdila jsem Vám, že jde o chybu a kolegové z IT oddělení připravují její opravu. To stále platí, avšak s ohledem na to minimální dopad na minimální množství klientů, to nejspíše ještě chvíli zabere. Aktuálně pracujeme na jiných úpravách.
Reklamaci proto zavíráme. Neznamená to, že uzavíráme celou situaci, ale s ohledem na okolnosti Vám nedokážu říci, kdy se nám podaří opravu nasadit, může to však trvat opravdu dlouhou dobu.
Děkuji za pochopení.
Přeji Vám pěkný den
Martina XXX / Péče o klienta
Air Bank, a.s. / člen skupiny PPF
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 31. 8. 2021 04:20

Jo, takhle to funguje u většiny bank. Z druhé strany třeba Fio opravilo mnou nahlášenou drobnost do druhého dne, specifický export dat pro příkaz cca za 10 dnů. Asi záleží na tom, jestli si to programují sami, to pak jde nějaká chybička odstranit prakticky okamžitě, jestli ne, tak je to drahá a nákladná akce, kde zabere nejvíc času to papírově zpracovat.

Jak to ne/funguje se stačí podívat na titulní stránku finexpertu, kde nejsou schopní už roky opravit, aby se aktualizovaly položky diskusního fóra.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod fc70 31. 8. 2021 08:02

Ano, klidně to může dopadnout takhle a nic neopraví. Ale pokud člověk nadává na fóru, i když je přímo vyzván, aby to nahlásil přímo bance s osobními údaji, tak to, až na tu ušetřenou korespondenci, takhle dopadne určitě.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod qwertz375 31. 8. 2021 09:06

@Zedna1: Použití znaku "newline" jako součást dat ve formátu CSV není zakázáno, podmínkou je ukládat všechny hodnoty do uvozovek. Ano, může se jednat o komplikaci, protože některé nástroje (včetně pokročilých ETL) si s tímto souborem následně korektně neporadí (většinou na to mají Bug Report), ale to není chyba tohoto souboru. Vaše zdůraznění profese programátora spolu s tvrzením, že se jedná o chybu a soubor nelze strojově zpracovat, působí docela úsměvně. Ve skutečnosti se jedná o přiznání, že to jen neumíte. Ostatně můžete si podat ruku s @frelichl, který se tady chlubí vedením týmu SW inženýrů a evidentně neví, že existuje nějaký ITIL, kterým se banka nepochybně bude řídit.

Že se nejedná o chybu CSV si může ověřit každý sám, k tomu není potřeba být programátor, co si napíše loader v Pythonu. Stačí nainstalovat LibreOffice, kde lze CSV s newline znakem na konci hodnoty vytvořit i otevřít bez problémů.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 31. 8. 2021 10:07

@qwertz375: můžeš nám zde napsat co tě živí? Vystupuješ zde podezřele chytrý jak rádio a ředitel zeměkoule ...
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod vlazy 31. 8. 2021 12:48

y2key píše:Uvidíme, jak zareagují ostatní, jestli taky dostali omluvu nebo ne. Zatím to vypadá, že jste jediný.
Ostatní nezareagovali což znamená, že asi nikdo jiný tu omluvu nedostal. Možná, že dropino RB něco ohledně toho bonusu psal a ta omluva byla odpovědi na to. Každopádně kdyby RB šlo o slušné jednání a měli by v úmyslu se za to omluvit tak by už to dávno udělali.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod dropino 31. 8. 2021 20:31

@vlazy, nespekuluj a zeptej se, nepsal jsem, jestli jsem klikl nevím, asi ano. Nejsem žádný premium klient, pouze kreditka a vnucený účet.
dropino
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod DrumSession 31. 8. 2021 21:55

Linda z Rb píše:Dobrý den,
nevíme, co pro Vás znamená dobrý či špatný komunikační kanál. Rádi si necháme od Vás poradit...
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank

RB má opravdu HODNĚ co zlepšovat, od komunikace až po realizaci služeb...


V CZ je již delší dobu extrémní bankovní konkurence, v A nikoliv a tam se hrají na to, kdo má (honosnou/prestižní) RB
(a vydrží u ní x-cet let) a ten kdo ne. V CZ je to jedna z mnoha bank a spíše ne ta z "Extraligy". No a důvod na setrvání x-cet let zde nevidím díky ne-/-pružnosti. Ani HROMADY KVALITNÍCH rad klientů ji příliš neposunou kupředu.
Only my opinion (bez emocí).
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 1. 9. 2021 09:16

Co je ta Extraliga v českém pojetí? :hm
Alpina B3 Touring 2023

Všichni skončíme u Porsche.
saabik
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 1. 9. 2021 10:13

já jsem tady nepeskoval a nefňukal a nevyhrožoval a 500 mi teď připsali s dovětkem "Děkujeme za Vaši důvěru, připisujeme Váš jednorázový bonus", ikdyž jsem v tom vůbec nedoufal
retron
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-hunter 1. 9. 2021 10:14

Taky připsáno... K mému velkému překvapení :-)
x-hunter
Návštěvník
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků