Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 1. 10. 2021 15:58

No, tak buď dojdeš na pobočku a budeš to mít jistý, nebo riskneš přihlášení přes SMS a přinejhorším Tě to vyjde na Kč 19,- s dost velkou šancí, že to bude zdarma ... tedy podle mě, protože informace kdovíodkud, které cituješ, jsou značně nespolehlivé a zkreslené. K "našel jsem jenom toto". A co takhle nějaký oficiální dokument banky jako ceník?

-- 1. 10. 2021 17:01 --

Inu, fakt to bylo těžké: "1) Poplatek je hrazen za měsíc, ve kterém uživatel služby přímého bankovnictví použil MEK pro přihlášení do internetového bankovnictví a také potvrzení některé operace týkající se
příslušného účtu. Není účtován, je-li MEK použit pro přístup k internetovému bankovnictví za účelem aktivace Mobilního bankovnictví, RB klíče nebo pro zadání 3D Secure hesla."
bod 4.1, položka 1. https://www.rb.cz/attachments/ceniky/cenik-pi-1.pdf

Nechápu, zabere to míň než se tady vyplakávat na fóru.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod petrmegac 1. 10. 2021 17:01

Však jsem to psal z toho ceníku. Toto opravdu není banka pro normálního člověka.
petrmegac
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 1. 10. 2021 17:30

Jo, sorry, asi jsem četl jen ten úvod, co vypadal jak z článku. Takže do IB se nedokážeš přihlásit proto, že neznáš nějaké PIN? Nějak už si nepamatuju, co je pro přihlášení potřeba, ale svůj PIN bych dal dohromady.

-- 1. 10. 2021 18:32 --

Tady tedy o PIN nepíšeš: "Další možnost pak je pomocí IB, ale k tomu se přihlásím bez klíče leda placenou SMS."
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 1. 10. 2021 18:00

petrmegac píše:Může mi prosím někdo poradit. Přeinstaloval jsem telefon, takže jsem přišel o RB klíč.


Ano, přihlásíš se přes SMS do IB a aktivuješ si ten klíč na novém telefonu. Veliký problém, fakt.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod petrmegac 1. 10. 2021 18:09

Ano, tahle varianta je jasná. Pouze nechci platit za SMS bance která už tak žije z mých peněz. Žádná jiná banka kterou mám tohle opravdu nechce. Rýžovat na klientech co to jde. A nejjednodušší je říct jiné bance ať mi ten účet uzavře a peníze převede.
petrmegac
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod milanBrno 1. 10. 2021 18:18

Presne tak, ucet tam zrus...

Jinak banka opravdu nemuze za to, ze neumis cist...
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 15GB za 500kc/mes
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Revolut , SkipPay , Twisto , Curve , Plutus , Portu , RONDA , RB , CS , Indigo , Coinmate , Anycoin , Trading212 , XTB atp)
Zabava: MAX za 50kc
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 1. 10. 2021 18:39

Rozumím řešení věci „z principu“, a obecně řečeno plně podporuji odcházení od bank s nepřehlednými podmínkami a nepřátelskými móresy, ale přece jen… takového času a zkoumání, nebylo by bývalo daleko lepší těch 19 korun zaplatit a mít klid?
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod losalamos 1. 10. 2021 19:40

Otázka zní jinak, nebylo by lepší mít okamžitě dostupné své peníze na stávajícím účtu, byť za cenu lehkého zatnutí zubů a jednorázové drobné ztráty? Vždyť se jedná o jednorázovou akci, kdy si následně všechno pohlídám. Kolik stojí čas zajít na pobočku, kolik stojí čas čekat na založení nového účtu jinde a čekat na bankovní mobilitu. Nebo radši budu pindat, nedám ani za nic dvacku bance "přece jsou to parchanti z banky SAMOZŘEJMĚ" a budu hledat tu komplikovanější cestu?
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod petrmegac 1. 10. 2021 20:05

Tak abych nebyl jenom za prudiče, tak jsem se rozhodl obětovat 19Kč, zadal jsem klientské číslo, vybral SMS a dal přihlásit se. No a naspalo to okno že kód byl zaslán na mobil, políčko pro zadání kódu je také viditelné a zároveň nahoře červený rámeček Přihlášení se nezdařilo. Žádná SMS nepřišla a rovnou se to nezdařilo. Zkoušeno v různých prohlížečích (pro jistotu), Win10. Nějaký jiný nápad? (jenom doufám, že mi teď nestáhnou asi 10 poplatků za SMS které stejně nepřišly).
petrmegac
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod losalamos 1. 10. 2021 20:58

Hmm, jdeš do toho po hlavě :) , není nad vlastní zkušenost. To vypadá na nějaký problém u banky SAMOZŘEJMĚ. Ještě se s nimi budeš cukat na reklamaci o dvě kila. Když tak založíme sbírku.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Doc. Chocholoušek 1. 10. 2021 21:02

petrmegac píše:Tak abych nebyl jenom za prudiče, tak jsem se rozhodl obětovat 19Kč, zadal jsem klientské číslo, vybral SMS a dal přihlásit se. No a naspalo to okno že kód byl zaslán na mobil, políčko pro zadání kódu je také viditelné a zároveň nahoře červený rámeček Přihlášení se nezdařilo. Žádná SMS nepřišla a rovnou se to nezdařilo. Zkoušeno v různých prohlížečích (pro jistotu), Win10. Nějaký jiný nápad? (jenom doufám, že mi teď nestáhnou asi 10 poplatků za SMS které stejně nepřišly).


Tak ten postup by měl být opačně - nejprve zvolit SMS záložku a poté do ní zadat klientské číslo. Poté zadat kód ze SMS a I-PIN. U mě funguje.
Doc. Chocholoušek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 2. 10. 2021 04:23

petrmegac píše:Ano, tahle varianta je jasná. Pouze nechci platit za SMS bance která už tak žije z mých peněz. Žádná jiná banka kterou mám tohle opravdu nechce. Rýžovat na klientech co to jde. A nejjednodušší je říct jiné bance ať mi ten účet uzavře a peníze převede.


Takže v ceníku jsi to našel, ale jen nechápeš, co tam píšou. Píšou tam v první větě, že poplatek se platí, pokud v měsíci použiješ SMS pro vstup do IB a současně následně autorizuješ SMS nějakou transakci. Ve druhé větě to ještě upřesňují, že když vstoupíš do IB za účelem aktivace líče aj., poplatek se neplatí. Nevím, na banku inspirovanou dementy mně to přijde jako pěkná, jednoznačná formulace.

-- 2. 10. 2021 05:29 --

Doc. Chocholoušek sice popsal postup správně, ale mně to jde i opačně. Ono to spíš vypadá na nějaký problém mimo banku nebo momentální problém banky.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod petrmegac 4. 10. 2021 17:48

Tak pár informací k předchozím problémům, možná to bude poučné i pro další uřivatele. Po dnešním telefonátu (asi půlhodinovém - ještě že mají zelenou linku) je jasno. Pokud někdo přeinstalovává mobil, musí si předtím vygenerovat nový aktivační kód a PUK. Je to použitelné pouze 1x, tedy pokud už předchozí byly použity tak smůla. To je asi moje chyba, ale nikde jsem tuto informaci nenašel ani na ni nikde nikdo nikdy neupozornil. A teď ta další věc, která by mě nenapadla ani ve snu. Novým účtům (což byl i můj přechod z ING) nejdou aktivovat SMS zprávy, proto mi ani nikdy SMS nepřišla abych se dostal na účet placeně. Jediná možnost je RB klíč a když ani ten nejde, tak je člověk v pasti. Tak mi to bylo vysvětleno. Takže jediná možnost, jak se dostat ke svým penězům je dostavit se na pobočku. Napsal bych tady asi spoustu sprostých slov, ale raději se půjdu uklidnit na pivo. V dnešní době internetu budu cestovat na pobočku. Opravdu se na mě zarytí příznivci RB nezlobte, ale banku inspirovanou klienty si představuji jinak.
petrmegac
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 4. 10. 2021 18:00

petrmegac píše:banku inspirovanou klienty si představuji jinak.


SAMOZŘEJMĚ! :-P :mrgreen: :D
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 4. 10. 2021 18:12

Tak to tady, samozřejmě, podstatná část osazenstva. :) Zajímavé, že jsem měnil telefon a žádný problém jsem neměl, ale ten závěr, že nový klient to má jinak než starý, to je fakt bomba ... tedy u RB klasika.
drkarel
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků