Moc Vám díky. Zatím mi nikdo z
contact@crypto.com neodpověděl. Jsou to již 3 dny. Známá se totiž rozvedla a později vdala, čímž jí vzniklo jiný příjmení a má jinou adresu pobytu. Možná je problém v tomto. V aplikaci jsou totiž bankovní karty "expired". Nicméně jsem na výše uvedený mail naposílal bankovní výpisy, nový OP a zatím bez výsledku. Jinou kartu, pokud přidám v aplikaci v možnostech "buy", tak mě to ty karty vykopne.
Pro 123123123: Vklad z účtu, ze kterého chceme i vybírat je pořád stejné číslo účtu, jako tenkrát, když vše fungovalo. Jenže i teď, když jsme kvůli autorizaci posílali 1 EUR, tak se platba zase na ten účet vrátila a nic se nezautorizovalo
Asi teda proto, že má nyní jiné příjmení, než předtím, když to šlo.
Zkusím ještě chat.crypto.com a počkám si tam na odborný support. Zatím jsem zkusil tuto možnost, ale ani po půl hodině nikdo nereagoval. Ze začátku pouze AI, který mě přepojil na onoho operátora. Pokud jim dokážu, že se jedná stále o totožný účet, snad se vše odemkne.
Jsem tedy moc rád, že tu je snad nějaké řešení a že peníze půjdou časem vybrat. Nyní lze pouze směnit crypto za FIAT, ale pak to tam zůstane v CZK, bez možnosti výběru.
Kdyby někoho něco napadlo, budu opravdu vděčný! Díky Karel