Partners Banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod slavo963 6. 4. 2024 06:40

MirekM. píše:Máte někdo již nějaké zkušenosti s infolinkou Partners?


napis na chat, sice bude prodleva, ale uznavam, ze se snazi veci resit, pripadne ti sami zavolaji

jinak stale mi nejdou OP do creditas...pri zadavani se platba tvari jako okamzita, ale proste platba neprijde

muzete nekdo zkusit platbu z Partners do Creditas, jestli je problem jenom na me strane, OP do jinych bank normalne prochazeji...
slavo963
Inventář

Odeslat příspěvekod myšpulín 6. 4. 2024 07:19

Mám to stejně, z Creditas do Partners došlo ihned, zpátky ale ne.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod FRENKY33 6. 4. 2024 08:20

Slavo: na strane 34 jsme to resili...
FRENKY33
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Kamča26 6. 4. 2024 08:44

myšpulín píše:Mám to stejně, z Creditas do Partners došlo ihned, zpátky ale ne.

Dostala jsem odpověď z Partners, že Creditas od nich okamžité platby nepřijme, ale že to řeší.
Kamča26
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jujec 8. 4. 2024 08:13

technikus píše:Odpověď najdeš tady.

Díky za odkaz. Nicméně mě zaujala věta: "Standardní příkaz...do 12:40 v pracovní dny, jedná-li se o platbu s budoucí splatností, je zpracovaná první pracovní den PO tomto dni... Jinými slovy, když zadám platbu na 11. 4., odejde až 12. 4.? Nebo jak to chápete? Máte s tím někdo zkušenost?
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 8. 4. 2024 09:30

Také jsem se po prvním přečtením nad zmíněnou větou škrábal za uchem ...

Snad je to myšleno tak, že pokud zadám platební příkaz s budoucím datem splatnosti, systém jej začne řešit až následující pracovní den. Do následujícího pracovního dne poklidně v systému uložen nezpracován spí.

jujec: v odstavci jsou popsány dvě věci. 1. zadaná platba do 12:40 v pracovní den se splatností v tomto dni příjde do jiné banky v tomto dni. 2. pak tam popisují zadání platby s budoucím dnem splatnosti, viz můj odstavec výše.
Naposledy upravil MirekM. dne 8. 4. 2024 09:45, celkově upraveno 1
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod jenda_s 8. 4. 2024 09:40

no ta věta zní docela kostrbatě :-)

ale vyzkoušel jsem, že když mám na běžáku 0kč, zadaný příkaz dopředu dopředu na den D, stejně tak v den D převod ze spořáku na běžák a do jiné banky dorazila platba v den D.

Toto funguje OK.
jenda_s
Nadšenec

Odeslat příspěvekod regin 8. 4. 2024 18:48

Tak jsem chtěl převést nějaké peníze. Aplikace naběhla, zablikala a pak napsala, že prý jsem 5x zadal špatně PIN a proto ji zablokovali. Při opětovné registraci se buď nelíbí kvalita snímků, nebo (z druhé kamery) je obraz horizontálně zrcadlově otočený a nebere ho to.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 9. 4. 2024 05:07

Si zkus stáhnout poslední verzi aplikace 1.4.54.
Nebo to zkus na jiném telefonu či tabletu.
Já žádné takové problémy s aplikací nemám.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod regin 9. 4. 2024 05:57

Ono to je na PC. :) Ale už jsem to zvládl, jen to chtělo 2 Full HD monitory nad sebou.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 9. 4. 2024 06:03

Z PC se hlásíš do internetového bankovnictví?
Do kterého se přes počítač hlásíš otiskem prstu?
Zajímavé...

Partners má jen mobilní aplikaci a eventuálně Klientský portál přes web.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod regin 9. 4. 2024 06:10

Ne, na PC se hlásím do mobilního bankovnictví verze 1.4.54 (31416) - internetové nemají, nebo ano? Čtečku otisků sice mám, ale funguje jen do Windows. Šlo mi o to, že pro naskenování občanky můžu použít buď skutečnou kameru, která mi ale v tomto případě zrcadlově obrazí obraz, nebo virtuální, což je v podstatě průhledné okno, které udělá screenshot toho, co má pod sebou. Protože ale appka je na výšku, je i to okno na výšku a nedokáže zabrat celý monitor 1920x1080. Až když jsem dal 2 monitory pod sebe a roztáhl okno na 1920x2160, tak už si appka nestěžovala, že je občanka moc malá.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 9. 4. 2024 06:38

Stáhnu aplikaci do mobilu nebo tabletu a postupuji dle kroků aplikace.
V průběhu chce vyfotit občanku kamerou mobilu, tak tu občanku ideálně někam položím a velikostí se musí vejít do zobrazeného rámečku. Nesmí být šero, rozmazaná fotka apod.

Nevím, co s tím má společného PC, Full HD monitor, skutečná či virtuální kamera.
Občanku máš už z dřívějška oskenovanou nebo vyfocenou v počítači, kde si ji otevřeš a fotíš onen obraz na monitoru mobilem?
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod regin 9. 4. 2024 06:54

Mobilem nedělám nic, všechno přes PC. Pokud to jde, mobilu s Androidem se vyhýbám. Ale jak říkám, už jsem to vyřešil přes 2 monitory a už to zase funguje.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod slavo963 9. 4. 2024 07:30

Prc to resis pres OP a ne bank ID?
slavo963
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků