Update změny PINu. Ráno jsem ještě zkusil znovuzobrazení PINu, stále zůstal původní. Dále změnu PINu s nulovým efektem. V bankomatu (konkrétně KB a vše jsem prováděl kontaktně) nejdřív bankomat přijal nový PIN, ale při výběru hotovosti nahlásil neplatný PIN. Předpokládám, že buďto karta v sobě žádný PIN nemá a bankomat tedy před aktivní operací akceptuje cokoli a nebo je to nějaká bezpečnostní vlastnost. Každopádně po zadání starého PINu byly peníze vydány. Takže jsem zkusil změnu PINu, která se zadařila. Další výběr peněz už jsem úspěšně provedl s novým PINem... No, lidé ve frontě za mnou se netvářili zrovna šťastně, ale co se dá dělat, je třeba vše řádně vyzkoušet

V aplikaci už se mi zobrazuje nový PIN.
Takže shrnutí:
- Aplikace zobrazuje aktuální PIN správně
- Změna PINu (tedy minimálně před první aktivní operací) v aplikaci aktuálně nefunguje
- Změna PINu v bankomatu funguje správně