Partners Banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod regin 3. 8. 2024 12:34

Čas má i MaxBanka.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 3. 8. 2024 14:16

Ano, u Max banky je to ve sloupci "Request date" i s casem,
sloupce "Value date" a "Transaction date" jsou bez casu.
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod regin 3. 8. 2024 14:41

Jinak více bank má čas uvedený v mailu s informací o transakci. A u ostatních, které tam čas nemají, se dá (i když nepřesně) určit z času přijetí mailu. Otázka je, kdo a na co ten čas potřebuje. Jestli jen na "podívání se", tak by to mohlo z toho mailu stačit. Pokud na nějaké další zpracování, tak by to asi bylo komplikovanější.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 5. 8. 2024 10:34

Nešlo by místo 5 plateb měsíčně udělat jen ty 2 na rohlíku, aniž bych přecházel na vyšší (sic bezplatný) baliček? Asi ne, co? :-D
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 5. 8. 2024 11:02

Pro získání lepšího úroku toto fungovat nebude. Když přejdeš na vyšší tarif, tak získáš lepší úrok automaticky. Po skončení akce s Rohlíkem (za rok) můžeš zase jednoduše přejít na základní tarif.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod wit.cz 5. 8. 2024 12:41

Jo, je to tak. Navíc přechod na vyšší tarif ještě nutně neznamená sjednání dalších produktů (společný účet apod.), takže je to jen o pár ťuknutí v aplikaci.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 7. 8. 2024 08:57

Ještě doplním zkušenost s akcí rohlík premium, kterou jsem původně odmítal. Ve čtvrtek večer zaplaceno, v pátek doručeno. V pondělí notifikace v appce banky, že můžu přejít bezplatně na vyšší balíček. Rohlík ale zatím pořád nic, asi jim napíšu. Přišla vám nějaká notifikace? Jak rychle? Četl jsem tu jen jednu zkušenost, že to bylo vše na druhý den...
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 7. 8. 2024 09:19

Rohlík slibuje přiznání Premium tarifu do 2 až 3 dnů od doručení objednávky, ale ve skutečnosti mu to trvá týden. Alespoň takovou mám osobní zkušenost z minulého měsíce.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 7. 8. 2024 22:55

V květnu mi to naskočilo pár dní po objednávce, pak na začátku června a července OK, i když tam asi byla den-dva díra. Teď v srpnu se to neobnovilo. Psal jsem v pondělí na chat partners banky - na každou zprávu mi odpověděli tak za 1,5-3 hodiny, takže pár doplňujících dotazů bylo na celý den. V pondělí večer to prý někomu předali, kdo nakontaktuje rohlík. V úterý žádný update.
Dnes ráno (středa) jsem napsal na chat rohlíku, kde okamžitě začne reagovat podpora a po stručném dotazu mi premium aktivovali na 31 dní ručně, prý tam měli problém na straně rohlíku a omlouvali se. Podpora na rohlíku je vždy rychlá a maximálně proklientská.

Tak jsem pak psal do partners, ať se už nenamáhají. A nakrklo mě, že moje první zpráva byla otázka, jestli to mám reklamovat u nich, nebo u rohlíku a začli se vyptávat (zaplatili jste to online a ne u kurýra? a je ten rohlík účet váš účet? a na jaký email a telefon ten rohlík účet je? to není váš, tak to bude asi tím. ono to předtím fungovalo? aha, tak to prověříme a někdo se do rohlíku ozve.) fakt wtf
Ladislav_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 7. 8. 2024 23:27

Milos píše:Rohlík slibuje přiznání Premium tarifu do 2 až 3 dnů od doručení objednávky, ale ve skutečnosti mu to trvá týden. Alespoň takovou mám osobní zkušenost z minulého měsíce.

Tak dokonce to trvalo 9 dní. Objednávka mi byla doručena 16.7. a e-mail z Rohlíku s informací "Od teď jste Premium" mi přišel 25.7. Po týdnu od doručení objednávky jsem začal přemýšlet o tom, že to budu reklamovat a než jsem se k tomu odhodlal, tak mi Premium aktivovali :-)
Přílohy
Rohlik-Od ted jste Premium.gif
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 8. 8. 2024 09:45

wit.cz píše:Jo, je to tak. Navíc přechod na vyšší tarif ještě nutně neznamená sjednání dalších produktů (společný účet apod.), takže je to jen o pár ťuknutí v aplikaci.

Přechod na vyšší tarif jde skutečně bez sjednání dalších produktů např. účtu pro dva?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 8. 8. 2024 09:50

Soudím z vlastní praxe, že ano. Objednal jsem si placený balíček a teď mám k dispozici odpovídající produkty, které si můžu (ale nemusím) sjednat.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 8. 8. 2024 09:55

Potvrzuji, když přejdeš na vyšší tarif, tak si nemusíš sjednávat nic dalšího, než co jsi využíval u základního tarifu.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod aaaa 8. 8. 2024 10:03

Jde z vyssiho tarifu jednoduse vystoupit?
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
osobne

Odeslat příspěvekod technikus 8. 8. 2024 10:05

Tak v aplikaci je možná změna balíčku, tak snad stejně jako lze nahoru, lze i eventuálně dolů
technikus
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků