od Ladislav_2 7. 8. 2024 22:55
V květnu mi to naskočilo pár dní po objednávce, pak na začátku června a července OK, i když tam asi byla den-dva díra. Teď v srpnu se to neobnovilo. Psal jsem v pondělí na chat partners banky - na každou zprávu mi odpověděli tak za 1,5-3 hodiny, takže pár doplňujících dotazů bylo na celý den. V pondělí večer to prý někomu předali, kdo nakontaktuje rohlík. V úterý žádný update.
Dnes ráno (středa) jsem napsal na chat rohlíku, kde okamžitě začne reagovat podpora a po stručném dotazu mi premium aktivovali na 31 dní ručně, prý tam měli problém na straně rohlíku a omlouvali se. Podpora na rohlíku je vždy rychlá a maximálně proklientská.
Tak jsem pak psal do partners, ať se už nenamáhají. A nakrklo mě, že moje první zpráva byla otázka, jestli to mám reklamovat u nich, nebo u rohlíku a začli se vyptávat (zaplatili jste to online a ne u kurýra? a je ten rohlík účet váš účet? a na jaký email a telefon ten rohlík účet je? to není váš, tak to bude asi tím. ono to předtím fungovalo? aha, tak to prověříme a někdo se do rohlíku ozve.) fakt wtf