Partners Banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod hyper9 11. 9. 2024 23:28

Zrovna včera jsem zadával několik plateb na mobilu a údaje jsem musel kombinovat z různých zdrojů. Ono se to povedlo, ale efektivita byla velmi malá. V některých mobilních aplikacích mi šlo těžko vybrat jen část slova. Naproti tomu, pokud mám všechno připravené dopředu (šablona, karta v Google/Apple/... pay), tak to půjde dobře.

Sám na sobě jsem si ověřil, že efektiva SB-only řešení je jen v některých scénářích.
Naproti tomu na "velkém počítači" to udělám efektivně vždy.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 11. 9. 2024 23:54

také si nedovedu představit nemít u hlavní banky internetové bankovnictví.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glock69 12. 9. 2024 03:24

Tak jdou do mobilu a u nás ve městě (okres) už mají nejméně 3 pobocky... To ostatní fakt zaspali. Zřejmě co nejde komfortně v SB, tak udělat na pobočce.
glock69
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod regin 12. 9. 2024 07:10

Ovládání účtu bez klávesnice, schránky, exportu výpisu do souboru, atd. je docela utrpení. U Partners to řeším buď mobilem připojeným k PC, což není úplně stoprocentní, ale je to lepší, než jen matlafoun. Lepší varianta je emulátor Androidu v PC, kde je lepší podpora klávesnice a třeba export pohybů na účtu se mi otevře rovnou (no, s jedním krokem navíc) ve Windows v Excelu.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 12. 9. 2024 07:12

Já teda nevím, kolik toho a co zadáváte v bankovnictví, ale mám Partners na mobilu i tabletu a nemám nějakou potřebu, resp. že by mi scházelo webové bankovnictví.

Jako hlavní banku mám Air Bank a že bych i u ní chodil nějak často do webového bankovnictví, to ne. Neříkám, že nechodím, ale primárně jsem v aplikaci.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod regin 12. 9. 2024 08:05

Já to mám tak, že dělám výlučně na notebooku s Windows a mobil s Androidem mám jen jako obtěžující nutnost kvůli bankám. Proto preferuji banky, kde se obejdu bez androidího mobilu buď úplně (RB, Trinity) nebo kde ho potřebuju jen zřídka např. jednou za měsíc pro "prodloužení" platnosti přihlášení přes prohlížeč (mBank, Air Bank). Pokud banka nemá příliš paranoidní aplikaci a ta jde spouštět v emulátoru, používám tento. Jinak hlavní banku asi nemám (netuším, co přesně obnáší pojem hlavní banka).

Pokud jde o používání, k transakcím si dopisuju do poznámky různé údaje, abych v tom měl větší přehled. To se na mobilu dělá o dost hůře, zvlášť když jsou v té poznámce třeba i číslice nebo dokonce diakritika (tu lze pochopitelně vynechat, ale čísla už hůř).

Další věc je vypisování čísla účtu. Mnohem pohodlnější je najít si to číslo v seznamu (tabulce) a vložit ho přes schránku.

Přehled transakcí všech účtů si vedu v jedné tabulce, takže hodně často (řekněme po každé druhé transakci) exportuju výpis z účtu do CSV. To mi Partners lehce zkomplikovala a musel jsem to řešit.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod myšpulín 12. 9. 2024 08:09

Pro mě je Partners banka hlavně spořící účet, nepotřebuji víc než přijmout/poslat peníze z jiného mého účtu a převést z/na spořák.
Jako o primární bance s trvalými platbami, inkasy apod o ní neuvažuji.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod Dvorik 12. 9. 2024 08:10

Regin: Export transakci do CSV a vedeni nekde v excelu?
Proc nepouzivas https://web.budgetbakers.com/?
Vse ti sama stahuje, co nejde pripojit na automat muzes dodelat rucne i poloautomaticky pres CSV.
Odmena 3500 Kc u Raifky, 1600 Kc u Ceske sporitelny, Curve 500 Kc, SkipPay 500 Kč, Revolut 600 Kc. Napiste si o odkaz.
Dvorik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod octaviampi 12. 9. 2024 08:12

Zkuste se podivat mimo zdejsi krouzek financnich “uchylu”. Naprosta vetsina normalnich lidi “spotrebitelu” potrebuje zaplatit faktury, mit prehled nad inkasy a trvalymi prikazy. Ze tady nejaky clovek ma napsanou vlastni aplikaci a agreguje si z deseti bank pohyby, to je rarita, kterou by mohli ukazovat v televizi.
Ja zpocatku aplikace ignoroval, celkove se snazim i ted co nejvic vyuzivat “tenke” klienty na telefonu. Ale zrovna bankovni a brokerske aplikace v telefonu mne prijdou genialni. Potrebu lezt do IB prakticky nemam.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod khonsun 12. 9. 2024 08:21

30-50 procent senioru ma potize s pouzivanim "chytrych" telefonu/tabletu misto PC. Duvodem jsou poruchy napr. jemne motoriky, parkinsonova choroba, zrak, ...
Financni instituce neumoznujici snadnejsi pouziti PC k ovladani se tak zrikaji i event."uspor" techto lidi.
Za 21 let mi bude 100.
khonsun
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod technikus 12. 9. 2024 08:37

Tak vzhledem k tomu, že se všude možně ruší SMS ověření do bankovníctví budou muset tito lidé stejně každou chvíli přejít na chytrý telefon s ověřovací aplikací.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod khonsun 12. 9. 2024 08:46

to technikus:
Overit prihlaseni do IB byva zatim neco jineho, nez jeho jedine mozne ovladani.
Za 21 let mi bude 100.
khonsun
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod regin 12. 9. 2024 09:04

Dvorik píše:Proc nepouzivas https://web.budgetbakers.com/?
To je nějaká on-line "obláčková" aplikace, které bych měl svěřit přístup ke svým účtům? Těmto typům služeb nesvěřím ani svoje fotky, natož účty.

Jinak primární účet tedy asi žádný nemám, protože nemám žádné trvalé platby ani inkasa. Bankovní účty mám vlastně jen SÚ na spoření a BÚ na to, abych mohl platit kartou a tím splnit podmínky pro lepší úročení SÚ, případně pro nějakou akci, soutěž, atd. A používám tu banku, které je v danou chvíli nejvýhodnější, což se v současnosti dost často mění.

Pokud jde o Android vs. Windows, tak z širšího pohledu (ne jen "bankovního") mi vyhovují Windows, protože se v nich vyznám mnohem lépe a když potřebuju něco specifického (nastavení, funkci, ...), tak to jde mnohem snáze zařídit než v Androidu. Jsem prostě stará konzerva, které s PC dělá už mnoho let od MS-DOSu, přes Windows 3.1 až do současnosti.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 12. 9. 2024 11:23

Bank je tu snad víc než dost, každý se může svobodně rozhodnout, kterou si zvolí.
To, že Partners nemá webové bankovnictví je veřejná informace, ne žádná zatajovaná, o které by zákazník nevěděl apod.

Je tu vlastně někdo, kdo má Partners banku jako hlavní účet?
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Zedna1 12. 9. 2024 13:50

@technikus
To co mi na tom vadi je to, jak Partners porad omilaji svoji mantru o tom, ze oni jedini predbehli dobu (jen SB bez IB) a ostatni jim zavidi a ze jedine jejich reseni je bezpecne a podobne nesmysly.
To ze si zvolili jinou cestu je jejich vec, ale ta argumentace je zcela mimo misu!

Vidim velmi silnou paralelu s mBank, ktera zhruba pred 10 lety prisla s HYPE/COOL napadem udelat bankovnictvi zcela jinak, nez je standard/obvykle, protoze to par blbcum na vysokych pozicich pripadalo COOL a podivejte, kde je mBank dnes v porovnani s jinymi obdobnymi, ale NORMALNIMI bankami.
To stejne ceka i Partners, ktera se rozhodla byt zcela nestandardni bankou, dle jejich pohledu ale velmi COOL.
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků