Partners Banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 11. 2. 2025 07:50

no vidíš a já to mám obráceně. SB mám jen tam, kde mi ho banka nutí (zpoplatněním SMS) a v zásadě používám jen pro autorizaci plateb a občas pro kontrolu zůstatku.

U hlavní banky (FIO) ani nevím jak SB vypadá, i na mobilu se hlásím do IB. Na mobilu je mnohem nepříjemnější kopírovat různé údaje. Dost často se mi stane, že když z aplikace vyskočím, tak se mi odhlásí. Třeba u Revolutu, když dobíjím a skočím do aplikace banky pro potvrzení platby, tak se mi Revolut odhlásí, po přihlášení se někdy vrátím do stavu, v jakém jsem ho opustil a někdy taky ne a musím začít od začátku.

Nedovedu si představit, že by moje hlavní banka neměla IB.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kecinzer 11. 2. 2025 09:24

Už je to nejspíš diskuse na jiné téma, ale mně se tedy nestalo, že by se mi Revolut někdy sám odhlásil. Běžně se na telefonu pohybuji mezi mnoha aplikacemi naprosto bez problémů.
Ohledně kopírování různých údajů je geniální ekosystém Apple. Na Macu si cokoliv hodím do schránky a hned to mám i na iPhonu nebo iPadu.

Spousta mladších lidí pak Mac/PC už vůbec nepoužívá a vše jede na telefonu nebo tabletu.

Doba a technologie se stále posouvají kupředu a je to jen o tom, na co je kdo zvyklý.
kecinzer
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 11. 2. 2025 09:37

Záleží na telefonu a na tom, kolik má telefon paměti. Android telefony s malou pamětí ukončují aplikace běžící na pozadí.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod technikus 11. 2. 2025 09:44

Ukončí aplikace ale po něčinnosti, ne během nějakého kopírování údajů pro platbu z aplikace A do aplikace B apod.
A to snad neudělá ani Android se 2 GB RAM, ale dnes jsou parametry mobilů už na úrovni a leckdy mají i RAM víc jak kdejaký stolní PC/notebook.

A zkuste si 2 aplikace na tabletu. Při rozdělení obrazovky je radost cokoliv kopírovat.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod wit.cz 11. 2. 2025 09:49

Také používám prakticky pouze SB u 5 bank, IB snad jen v případě, že něco v SB nejde (ČSOB) nebo potřebuju něco filtrovat v historii (FIO) tak 1x za rok.
A to mám Android. Díky Propojit s Windows/Link to Windows nebo jak se ta MS aplikace jmenuje, se mi také v pohodě kopírujou schránky napříč zařízeními.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 11. 2. 2025 09:51

Jak píše Miloš, záleží na telefonu. A to je to, co mi vadí. Banka s aplikací vyžaduje telefon o určitých specifikacích a toleruje pouze dva systémy Android a iOS. Na počítači můžu mít co chci, třeba já mám Linux.
Taky už se mi stalo, že mi banka napsala, že můj operační systém na telefonu je příliš starý, že aplikace je zablokovaná a ať si koupím jiný telefon (tedy, napsali to šalamounsky, ať upgraduji na vyšší verzi systému). Nechci být vězeň banky, která mi předepisuje jaká zařízení smím používat.

Pravdou je, že já jsem dost netypický bankovní (a vlastně i jakýkoliv jiný) klient, dělám hodně úkonů u hodně bank, velmi velké i spoustu velmi malých částek, pořád různě přesouvám, vytvářím šablony, kopíruji různé variabilní smyboly a zprávy pro příjemce,... ne, fakt by se mi to velmi těžko dělalo jen na telefonu.

Myslím, že Partners dříve nebo později nějakou verzi internetového bankovnictví prostě spustí, zejména jestli chce jít do SMI segmentu. I kdyby měli koupit řešení od externího dodavatele (MultiCash).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod technikus 11. 2. 2025 10:13

Je docela blbý, že si někdo nepodporovaný přístroj / operační systém přeloží jako vězeň banky.
Je to pro dobro všech, udžovat zařízení na nějaké úrovni bezpečnosti a tak je nutno udržovat aktuální:
- bezpečnostní aktualizace
- aktualizace systému
- aktualizace jednotlivých aplikací

Přece jenom s tímto zařízením platíme, máme v něm kdejaké občanky, karty, účty, přístupy apod.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ripper6 11. 2. 2025 10:21

technikus: a to pises jsem do fora kde vedle tebe je osoba se jmenem Patrik? :D
I ty vtipalku :D Sam urcite vis, ze poslednich letech, vetsina lidi co koupila levnejsi telefon a to Cinskych znacek mimo iPhone a mimo Samsung, tak jim prisla leda 1 az 2 aktualizace a tim to cele skoncilo :D

Tudiz takovej Patrik by musel bezet a kupovat dalsi novej telefon! :)
Dokonce jednu dobu probehla zprava, ze Cinani posilali na telefony tzv fake updaty, kdy se to tvarilo jako zabezpeceni, ale realne to nic nedelalo :(

Dnes je to krapet lepsi, ale i u tech nejdrazsich top modelu, slibuje casto vyrobce max 4 hlavni updaty (Honor, Vivo, Xiaomi). Jediny Samsung u Androidu snad slibuje 7 let a ted asi i Google Pixel 9 a to se bavim o tech nejdrazsich. Ty levnejsi rady, tam uz toho moc toho zabezpeceni tak casto nechodi.
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod technikus 11. 2. 2025 10:32

Zřejmě to sem vůbec nepatří, ale pokud někdo přestane podporovat přístroj / systém, nebude to určitě několikaroční telefon.
Mluvíme s největší jistotou o přístroji tak 7 - 10 let starém a na tom fakt nikdo nic podporovat nechce a ani z toho nechce nikdo fungovat.
Viz třeba tady

Nicméně u Patrika je problémů několik a to nejen přístroj, ale i IB/SB bankovnictví a možná další.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod petr.novak888 11. 2. 2025 10:46

Jsou i tací (a nebude to zanedbatelné množství klientů bank jak starých tak i mladých, nižší stovky tisíc), kteří používají pro přístup do IB a potvrzování plateb v IB SMSky na 25 let starých tlačítkových mobilech, např. Nokia 5110 atd., které mají v šuplíku a používají je pouze pro bankování, páč bankovním appkám nevěří, takže Partners Banku nemohou využívat...Jinak samozřejmě chytrý telefon mají a používají na vše krom bankovnictví!
petr.novak888
Návštěvník

Odeslat příspěvekod kecinzer 11. 2. 2025 11:06

PatrikChrz píše:Myslím, že Partners dříve nebo později nějakou verzi internetového bankovnictví prostě spustí, zejména jestli chce jít do SMI segmentu. I kdyby měli koupit řešení od externího dodavatele (MultiCash).

Já si to rozhodně nemyslím. Podle mě IB prostě spouštět nebudou.
Navíc já si třeba SB Partners banky mohu normálně nainstalovat do MacBooku.
kecinzer
Nadšenec


Odeslat příspěvekod ripper6 11. 2. 2025 13:13

kecinzer: tak pokud nebudou spoustet IB, tak ta banka mozna bude fungovat jen u mladsich lidi :)
Uz vidim jak nekdo starsi, solventni co dava nejake to mega a castecne bere i neco na hypoteku, pujde do teto banky a bude tam nahravat treba doklady v appce :D

petr.novak888: rozhodne, mam mladsiho kamarada a ten ma jen Ceskou Sporitelnu :)
Kamoska (22 let) rikala ze ma CS Sporku po babicce a na co jinou banku :)
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod kecinzer 11. 2. 2025 13:29

ripper6: Partners už od začátku říká, že webové rozhraní mít prostě nebude. Jestli to znamená, že cílí na mladší lidi, tak je to prostě tak.

Pokud mohu sdělit svoje zkušenosti s lidmi ze starší generace, tak většina z nich se spíš naučí ovládat jednoduché rozhraní na telefonu, než se složitě učit s PC a přihlašovat se přes nějaké ověřování do IB. Ten telefon je prostě intuitivnější.

Kamoska (22 let) má vlastně pravdu. Spořka má aktuálně účty vedené zdarma, pěknou kreditku, zajímavý spořící účet (když se splní podmínky) a super aplikaci. Nebýt bankovní turista, tak mi to také stačí.
kecinzer
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hyper9 11. 2. 2025 13:34

Jednoduché rozhraní je ti k ničemu, když zadáváš hodně plateb a přepisuješ údaje z hodně vstupů.
Samozřejmě to zvládnu, ale efektivita je nízká. Nějaké víc profi použití banky se bude realizovat jinde.
hyper9
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků