Partners Banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod hyper9 20. 6. 2025 09:07

Je tu možnost dobití Revolutu v EUR (platba kartou), pak SEPA platbou převést na eurový účet v bance a vybrat na přepážce. Ale už nemám přehled, která banka má nejnižší poplatek. A taky Revolut nemusí mít rád režim "průtokáče".
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 20. 6. 2025 09:23

RB multiměna, pro Aktivní a Exkluzivní účet vedeno zdarma, 1 výběr měsíčně na pokladně zdarma. Ještě je limit ze strany Partners 100k měsíčně na ten kurz bez přirážky při dobíjení Revolutu apod.
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 20. 6. 2025 11:09

technikus píše:Co bankomaty Euronet?

Pokud si dobře pamatuji, tak bankomaty Euronet nabízejí výběr EUR jen s využitím jejich nevýhodného kurzu (DCC). A jiné bankomaty, které by vydávaly EUR bankovky už v ČR nejsou (dříve byly na letišti).
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod fremantle 20. 6. 2025 11:18

Je to tak - při vložení "české" karty bankomaty Euronet nabídli možnost výběru EUR pouze v DCC, při vložení "eurové" karty vadané v zemích Eurozóny možnost výběru v EUR nenabídla vůbec (tato má zušenost je stará už několik let, ale nemyslím si, že se cokoliv změnilo).

V ČR se přímým výběrem z eurového účtu půjde dostat jen na přepážce banky (jak již bylo zmíněno - bez poplatku to jednou za měsíc s vhodným účtem umí i RB, s poplatkem je toho na výběr více, výhodněji vycházela snad Creditas), akorát využít aktuální výhodný kurz Partners banky půjde právě jen přes dobití Revolut nebo T212...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod hyper9 20. 6. 2025 11:35

T212 je super nápad, na to jsem zapomněl. Jenom pozor na to, aby všechny platební metody byly ověřené, tím se zpřístupní neomezené odesílání peněz.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod slavo963 20. 6. 2025 11:53

Vybrat zdarma lze u Erste Premier do vyse ekvivalentu 100 000Kc, pocet neni omezeny.
slavo963
Inventář

Odeslat příspěvekod technikus 24. 6. 2025 08:00

technikus píše:V sobotu jsem kontaktně (karta vložena čipem do platebního terminálu, pípnutí neakceptovalo platbu) platil kartou PB v letadle a dodnes není transakce vidět v historii. Čekal jsem, že se platba provede/objeví po přistání při nějaké synchronizaci, ale není tomu tak. To může trvat i několik dnů, než se transakce provede a uvidím ji v historii?

minarjo píše:To je u offline plateb obecně (nejen pro Partners) běžné, že zaúčtování trvá třeba až týden, výjimečně dva, jednou mi to trvalo ale dokonce měsíc (ne u letadla, u obyč platby v terminálu restaurace Globus). Záleží, jak často obsluha daného terminálu na něm dělá účetní uzávěrku s odesláním těchto offline platebních dat. To bývá mnohdy zcela či napůl manuální činnost, dle nastavení terminálu (u letadel to bude určitě manuální, aby se jim to datově nespojovalo v době, když je mobilní datová komunikace zakázána i pro cestující).

petr.novak888 píše:Obdoba jako u plateb v MHD, něco podobného se už řešilo tady viewtopic.php?f=316&t=1339240&st=0&sk=t&sd=a&start=30 Odpolední platba jízdenky v MHD ze dne 4.2.2025 kartou MASTERCARD (ČSOB) zaúčtována dne 10.2.2025 po 22. hodině. Vychází to na 6 dní, tak jak psal už dříve Miloš "V případě karet VISA je cena jízdenky zaúčtována na Váš účet nejdříve za 2 dny po uzavření Tapů, u karet MASTERCARD je cena jízdenky zaúčtována nejdříve za 6 dní po uzavření Tapů, přičemž mohou být transakce zaúčtovány za několik dní dohromady."
-- 04 čer 2025 07:02 --

Tak dodnes mi nebylo nic odečteno za platbu v letadle 31.5.
Stále vyčkávat, nebo se někde něco nepovedlo?
Ne že by mi to vadilo, ale zas mi ta doba přijde už nějaká dlouhá. Přesto jak se psalo výše, lze klidně očekávat provedení platby i do měsíce po. Což by jim ještě zbývalo několik dnů do konce června.
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod mojmax 24. 6. 2025 08:13

Ještě počkej, banka se ošidit nenechá. :)
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 24. 6. 2025 08:19

Co banka, ale ta letecká společnost.
No přijde mi to divné.
Mám však na BÚ nulu a tak tu platbu vyčkávám, abych případný mínus okamžitě vyrovnal a doplatil. Ale ta platba stále nikde. 8-)
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 24. 6. 2025 08:39

Jako napadlo mne, jestli neprováděli offline platbu a nedošlo k poruše/rozbití/ztrátě terminálu a tedy se už platba nestáhla? Jinak, tuším, se dá platba stáhnout až do půl roku.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 24. 6. 2025 09:32

U Smartwings jsem měl za poslední asi 4 roky už 2x občerstvení zadarmo, platby kartou prostě neproběhly. A to létáme jen 2x (4 lety) ročně.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 24. 6. 2025 09:39

Jo, u této letecké společnosti byla tato platba taky provedena.
Jako jde o nějaké tři stovky. Ale takhle to udělat každému cestujícímu v letadle, jsou docela ve ztrátách (a to prodávají i voňavky a nevím co dalšího ve vyšších částkách).
Ale spíš čekám, že se platba objeví, jen to asi trvá déle. Ta nula na BÚ ničemu nevadí, ne?
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 24. 6. 2025 11:38

Ohledně nuly na účtu, tipuju, že se platba neprovede, leda že by byl sjednán kontokorent.
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 24. 6. 2025 11:40

Já naopak tipuji, že se platba zaúčtuje (už totiž byla provedena) a účet se dostane do mínusu.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod technikus 24. 6. 2025 12:12

V době dovolené a po dobu letu byly peníze i na BÚ u PB.
Pak jsem je přesunul.
Očekával jsem, že by neměl být problém se na pár minut po cinknutí notifikace o zaúčtované platbě dostat do mínusu a hned to dorovnat. Navíc mám nějaké peníze na SÚ u PB, klidně si to mohou vzít i sami.
Nemám ani účtenku z terminálu z letadla, popravdě nemám nic bližšího pro eventuální dohledání, reklamaci.
technikus
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků