Partners Banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod technikus 21. 6. 2024 18:22

A to teď budeš rušit/vytvářet účet několikrát za rok, aby byl stále bez podmínek?
Nejde to i jinak?
Očekával bych, že stejné číslo účtu tak tychle po zrušení zřídit nepůjde.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Rop 21. 6. 2024 18:53

technikus: nedělám to kvůli podmínkám pro úrok - to už jsme si vyjasnili, že to k ničemu není, protože se bere založení prvního spořícího účtu
Nechci stejné číslo účtu - kvůli změně čísla účtu jsem to celé dělal :roll:
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EmPí 21. 6. 2024 19:02

Rop píše:osobně: já jsem se nedostal ani k možnosti jej zvolit. Prostě příslušné tlačítko vyhodí chybu.

A jak se vlastně nyní po zrušení účtu chová apka, když ji otevřeš?
Apku jsi pro sichr promázl, pamět i data? Maj to vázaný 1:1, jeden klient, jeden účet, nový běžný účet mi to taky nedovolí založit, když už jeden mám. Třeba si to apka u Tebe pamatuje ;-)
EmPí
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Rop 21. 6. 2024 19:08

EmPí: Aplikace se chová správně. I když člověk smaže data a zakládá účet jako nový klient, tak se to chová jako u stávajícího klienta (např. vidíš chat s bankou zpětně). Jenom tam vyběhne zcela nesmyslná chybová hláška, když chci znovu založit účet.

Jinak klient může mít právě jeden běžný účet. Já nemám žádný. Podle podpory je to technická chyba.
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod technikus 21. 6. 2024 19:11

Že v dnešní době nelze požádat o druhý běžný účet /změnu čísla účtu...
To neumí ani jiné banky?
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod EmPí 21. 6. 2024 19:29

Rop: zajímavé, že si apka načte třeba ten chat pro novostarého klienta :-)) prioritu to při startu banky holt nemělo.
EmPí
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Rop 21. 6. 2024 20:35

Technikus - změna čísla účtu není možná kvůli ČNB. Účet se musí zrušit a založit jiný.
Přidání druhého účtu většina bank nedělá, protože jeden účet zdarma stačí.
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 12341234 21. 6. 2024 20:47

V tom placenem tarifu umoznuje 2 ucty, proto to v tarifu zdarma znemoznuje asi, ucet je zrusen, ale nekde v systemu visi, mozna ti ho obnovi a neumozni jine cislo uctu?
12341234
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod myšpulín 21. 6. 2024 20:56

V placeném tarifu umí víc běžných účtů, ale ne pro jednoho majitele. Jeden pro osobu 1, druhý pro osobu 2 a třetí společný.
Mám ho s manželkou.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod hyper9 1. 7. 2024 10:34

Volal jsem do banky.
Toto se týká lidí, kteří už vyčerpali 3 měsíce na rozkoukání.

Pokud chcete v aktuálním měsíci vyšší úrok, musíte mít 5 plateb kartou v předchozím měsíci. V častých dotazech to bylo popsáno špatně, už by to mělo být opraveno. Naopak ta infografika uvedená v přechozích příspěvcích je OK.
hyper9
Nadšenec

Odeslat příspěvekod FRENKY33 1. 7. 2024 10:39

Ano, předevčírem posílali tento mail, kde to vysvětlili.




Jak využít spoření na maximum?


Spořicí účet u nás už máte, tak jen připomínáme, co dělat, abyste si udržel dobrou úrokovou sazbu:


• Základní úroková sazba je aktuálně 5,06 % p.a. bez omezení výše vkladu.
• U balíčku Pro jednoho stačí pro získání základní úrokové sazby na spořicím účtu 5x v kalendářním měsíci zaplatit některou z karet vydaných k Vašemu hlavnímu účtu. Abyste měl čas se rozkoukat, tak v kalendářním měsíci, kdy jste si spořicí účet založil a následující 3 kalendářní měsíce, od nás dostanete základní úrokovou sazbu.
• Ve třetím kalendářním měsíci od sjednání už musíte plnit podmínky 5ti plateb kartou nebo si sjednat balíček Pro dva nebo rodinu, pokud si chcete základní úrokovou sazbu udržet i pro další kalendářní měsíc. Nesplníte-li ani jednu z podmínek, budeme Vám spořicí účet úročit sníženou úrokovou sazbou, která je v současné chvíli 2,50 % p.a.
• Jakmile podmínku karetních plateb nebo sjednání balíčku Pro dva nebo Pro rodinu v kalendářním měsíci splníte, máte od nás v následujícím kalendářním měsíci zvýhodněnou základní úrokovou sazbu.


Pokud chcete, vše můžete vyřešit sami v apce.
Ale potřebujete-li radu, jsme tu pro Vás.

Přejeme hezký den
Vaše Partners Banka

FRENKY33
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hyper9 1. 7. 2024 10:42

Hezký. Teď jsem ten e-mail taky našel. :-)
V každém případě jsem moc rád, že se to konečně vyjasnilo. Díky vyšší intuici jsem udělal 5 plateb i v červnu.
hyper9
Nadšenec

Odeslat příspěvekod FRENKY33 1. 7. 2024 10:48

Ja delam partners platby už od počátku z prozaického důvodu. Líbi se mi zvuk notifikace :)

-- 1. 7. 2024 11:33 --

Akorat jsem teda nikde nedohledal, co znamena presne "platba kartou" pro splneni podminek.
Zejmena jestli se pocitaji online platby...
FRENKY33
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drummond 1. 7. 2024 11:47

Klid, to zmatení si uvědomuji a nechávají to ještě jeden měsíc, tohle mi přistálo v appce. Zakládal jsem v březnu.
Přílohy
IMG_5191.png
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod hyper9 1. 7. 2024 12:17

Tak to je výborné řešení vzhledem k tomu, že na stránce https://www.partnersbanka.cz/caste-dotazy byla původně chybná informace. :tleskani
hyper9
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků