Partners Banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Milos 15. 5. 2024 17:22

Rop píše:Milos: myslíš na oficiálním komunikačním kanále banky?

Ano myslím. Bohužel se to běžně děje.

Jinak nevidím žádný důvod, proč by ti banka neměla připsat úroky ze SÚ, když ho zrušíš v půlce měsíce. To by jedině museli mít takovou "prasárnu" uvedenou v OP, což ale nemají.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Rop 15. 5. 2024 17:33

technikus: Jak bych dopadl? Uvědom si, že jsem daňový poradce, já jen řeším nějaké nestandardní situace ze strany "moci" - mě tyhle věci živí :lol:
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 15. 5. 2024 18:03

Milos: Aniž bych četl zákon, nemyslím, že by takové OP nebyly protizákonné.
technikus: Zase to nedramatizuj. Rop si může dát výpověď kdykoliv a dle OP holt "musí" připadně vyčkat na doběh výpovědní lhůty. Úroky dopočítat (a někam zaslat) prostě musí. Daniel si nemůže vymýšlet, že výpověď lze podat jen k prvnímu dni v měsíci, natož že žádné úroky nepřipíšou (ale to mohl myslet taky tak, že teď nic nepřipíšou a připíšou je až na konci měsíce). Každopádně na oficiálních kanálech se občas člověk dozví spoustu zajímavých věcí.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod JoKaHo 15. 5. 2024 19:39

Když jsem rušil spořicí účet v aplikaci, tak účet zmizel z přehledu k nejbližší půlnoci a úroky byly připsané na běžném účtu.
JoKaHo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod technikus 15. 5. 2024 19:49

Že by tak Daniel z chatu neříkal pravdivé informace? A ještě se snažil udržet klienta několik dní v bance?
Kde já jsem tohle už četl...

Na druhou stranu jsem asi jeden z mála, co má u nich dál peníze na spořáku.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Rop 15. 5. 2024 20:12

JoKaHo: To očekávám.
technikus: U Daniela byla chyba mezi klávesnicí a židlí.
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 15. 5. 2024 20:20

Není to typické české jméno, nebyl problém v češtině při komunikaci?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod drkarel 16. 5. 2024 04:57

technikus: To se, samozřejmě, nemůže na kanálu banky stát. Tam jedině pravdivé informace. :D Hlavně moc nechápu, s čím máš takový problém, Ty jako člověk, co se diví, že účty neruší v nepracovní den. :D (viewtopic.php?f=316&t=1298006&p=13717694#p13717694)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod technikus 16. 5. 2024 06:00

Jen na kanálu banky?
Vždyť tyhlety nepřesnosti, co se dozví zákazník čtu často a všude. Nedávno na Vodafone foru. Takže to určitě nejsou kiksy jen u banky. Je to holt o neinformovanosti daného pracovníka, který nezná procesy, nečte interní změny, návody či příručky apod. a pak odpoví jednomu zákazníkovi, ten to dá na forum a hned je z toho nemalé publikum.

Na druhou stranu, tady byl použit chat PB, tedy písemná forma a historie je stále vidět v aplikaci. Takže se lze na co odkázat. Kdežto u telefonních rozporů nebo někde na pobočce/kiosku v nákupáči je to nepodložené a když by človek pátral, ejhle, nahrávaný hovor se zrovna v daný moment nenahrál. Důkaz by tak nebyl.

Bohužel se chyby stávají i třeba v nemocnicích. Bohužel nikdo nejsme neomylný
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Rop 16. 5. 2024 06:08

Úroky na běžném účtu. Běžný účet funkční, tak jsem úroky poslal okamžitou platbou pryč. Karta se tváří aktivní, tak nevím zda vůbec jejich systém umí zrušit účet :lol:
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod technikus 16. 5. 2024 06:14

A banka potvrdila přijetí výpovědi a oznámila datum ukončení?
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Rop 16. 5. 2024 07:33

Cituji: "zrušení jsem zadala do systému. Účet bude zrušen během 30 dní."
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 16. 5. 2024 13:45

Rope, prosím, jen pro ujištění - O to zrušení BÚ jsi žádal na chatu a nikoliv přes datovku, že? Díky.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod technikus 16. 5. 2024 13:59

Ano, psal to možná i několikrát.
Avšak těch možností, kde a jak zrušit účet je několik.
Podle podmínek PB je však komunikace pomocí mobilní aplikace na prvním místě.
Snad vystavují nějaké potvrzení o přijetí výpovědi/zrušení účtu i jinou formou - PDF do chatu nebo mailem. Pak účet zanikne a chatovací historie v nedohlednu.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 16. 5. 2024 14:39

Jo, sorry, jednou jsem si dovolil být líný. Máš pravdu, píše to jasně v prvním příspěvku. Já to budu chtít zrušit a uvidíme, jak to budu schopen zdokumentovat. Každopádně potvrzení o zrušení je spíš výjimka než pravidlo. Rušil jsem účet u UCB a KB přes mobilitu a o zrušení žádné info. Tuším, že mBank taky nic neposílá. Co si pamatuju, tak potvrzení jsem dostal od Air Bank.
drkarel
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků