od technikus 16. 5. 2024 06:00
Jen na kanálu banky?
Vždyť tyhlety nepřesnosti, co se dozví zákazník čtu často a všude. Nedávno na Vodafone foru. Takže to určitě nejsou kiksy jen u banky. Je to holt o neinformovanosti daného pracovníka, který nezná procesy, nečte interní změny, návody či příručky apod. a pak odpoví jednomu zákazníkovi, ten to dá na forum a hned je z toho nemalé publikum.
Na druhou stranu, tady byl použit chat PB, tedy písemná forma a historie je stále vidět v aplikaci. Takže se lze na co odkázat. Kdežto u telefonních rozporů nebo někde na pobočce/kiosku v nákupáči je to nepodložené a když by človek pátral, ejhle, nahrávaný hovor se zrovna v daný moment nenahrál. Důkaz by tak nebyl.
Bohužel se chyby stávají i třeba v nemocnicích. Bohužel nikdo nejsme neomylný