Partners Banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod curvecardik3 24. 9. 2024 22:13

Platil jsem na internetu v eshopu virtuální kartou od Partners bank. Chtělo to po mně, ať potvrdím platbu v aplikaci. Aplikaci jsem otevřel, ale nikde žádná možnost potvrdit platbu. Nakonec jsem musel zaplatit jinou kartou.
curvecardik3
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod technikus 24. 9. 2024 22:46

Z jedné neúspěšné platby se dělá těžko nějaký závěr.
Samozřejmě fungovat a zobrazit notifikaci pro potvrzení platby by to mělo.

Je hlášena odstávka aplikace, ale až od 23.h na cca 15 minut.
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod octaviampi 25. 9. 2024 06:56

Daji se nekde ty notifikace o ctvrthodinove odstavce vypnout?
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 25. 9. 2024 07:07

Je to jediná informace, jak se o tom dozvědět.
Emaily neposílají.

Lze vypnout všechny notifikace z app Partners. Jen něco ne.
Eventuálně zkusit napsat na podporu, zda notifikace nerozšíří do kategorií, kde by poté šly vypnout jen informace o odstávce, ale o pohybech na účtě by notifikace chodily dál
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod trimos- 27. 9. 2024 12:58

Partners garantuje úrok na spořáku 4.16% do konce října
trimos-
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod technikus 27. 9. 2024 13:08

To je příjemná zpráva.
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod hyper9 27. 9. 2024 13:36

Psali mi z Partners Banky, že rychle opravili tu chybu. Při posílání peněz do banky, která okamžité platby nepodporuje, se už zobrazuje správně STANDARDNÍ PLATBA. Jsem vděčný, že v Partners na tom takhle makají a opravují rychle.

V následujících dnech plánuji ještě otestovat, jak se to chová v případě, že cílová banka okamžité platby podporuje, ale má krátkodobý výpadek. Pro mě ideální možnost je, aby banka neprovedla automatickou konverzi na standardní platbu, spíše aby tam byl přepínač "zkonvertovat na standardní -ANEBO- platbu neprovést" po vzoru Air Bank, FIO nebo RB. Mám pro to 2 životní situace, které se mi pravidelně opakují:
1. Najednou se objeví dobrá investiční příležitost a potřebuji provést nákup, např. akcie, ihned. Standardní platba je vyloženě nechtěná, protože za několik hodin nebo druhý den už akcie kupovat nebudu.
2. Stojím vedle neznámého člověka a něco si prodáváme na inzerát. Standardní platba je nechtěná, protože už se nikdy neuvidíme a potřebujeme si vzájemně předat zboží a peníze hned na místě.

Řešení typu ČS nebo KB, kdy klient pouze nastavuje splatnost "co nejdříve" a pak už nemá možnost cokoliv ovlivnit, to je cesta, kterou jít moc nechci.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod Rop 27. 9. 2024 20:26

Hm hm. Fakt rychle :lol:
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hyper9 27. 9. 2024 20:35

Jo, celkem jo, napsal jsem jim ve čtvrtek 19.9., během hodiny jsem měl odpověď nejen z kontaktního centra, ale dokonce i od CEO Petra Borkovce, což mě fakt těší. Někdy v úterý 24.9. večer jsem objevil, že už to funguje správně a pak mi napsali znovu. Za mě super. Zažil jsem i banky, které některé věci řešily roky.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod Rop 27. 9. 2024 21:47

Vidíš. Já bug nahlásil v červnu a ještě to opravené není :lol:
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod octaviampi 27. 9. 2024 22:03

Snaží se
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod technikus 27. 9. 2024 22:07

Rop píše:Jaký existuje důvod pro založení účtu v této brance?

Rop píše:Donutili jste mě. Mě to trvalo 3 minuty, protože já mám číslo účtu jasné.

Rop píše:Hlásím, že můj test se zrušením a novým založením účtu k něčemu byl. Objevil jsem bug v aplikaci, který neumožní znovu založit účet. V bance se mi omlouvají a budou mě kontaktovat až to bude možné.

On jako vážně nikdo v ostrém provozu nezkusil ten účet zrušit a znovu založit? On to možná nikdo nezkusil ani na devu :lol:

Rop píše:Vidíš. Já bug nahlásil v červnu a ještě to opravené není :lol:

Proč se vlastně rušilo, když sis to číslo účtu tak vychvaloval?
Zřejmě jsou priority jinde, nebo to někam zapadlo.
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod hyper9 27. 9. 2024 22:17

Uklepl se o číslo.

Je ale fakt, že uzavření účtu a znovuotevření, to je operace, kde se občas zapotí i zavedenější banky. :D
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod pezzay 28. 9. 2024 12:46

.. nevíte, zda lze u partners vyhledat takzvaný ,,kód dopravní transakce,,(Kodis.cz) tak jak jsem to měl u ČSOB ?.. pro reklamaci jízdy,,v app. nic takového nevidím..
pezzay
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod P_H_ 28. 9. 2024 13:34

Mělo by to být u všech bank přímo součástí názvu/popisu transakce ve tvaru
KODIS.CZ *XXXXXX
P_H_
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků