Tak já Zen.com používám pravidelně a nemohu napsat křivé slovo. Už jsem řešil i situaci s podporou a také cajk. Faktem je, že Zen.com používám primárně k převodům z/na účty, nebo platbu kartou, platby/transakce se vždy správně zaúčtovaly/odeslaly/připsaly.
-- 23. 10. 2023 20:57 --wit.cz píše:Tak spíš šlo o nějaký interní převod v aplikaci jinému uživateli?
Kdo ví, co se stalo. Tohle je průser i u Revolutu, musí být vždy jasné, že daný člověk peníze přijme, nebo odmítne. V srpnu jsem tak zprostředkoval platbu v autoservisu jednomu Litevci, který byl švorc, ale měl love na Revolutu. Mně je poslal na můj Revolut a já před ním poslal z Fio okamžitou platbu na účet v servisu, kde jsme se oba potkali. V transakční historii jsem viděl jen Michaelu K. a tím to haslo. Udělat to na dálku bych měl bobky.