Spoření v EUR

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 4. 12. 2024 07:48

Takže výběr eur z eurového spořícího účtu je zdarma :). Ještě jsem se, pro jistotu, zeptal na vklad, i když logicky by měl také být zdarma
Přílohy
moneta.png
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EmPí 5. 12. 2024 20:05

Moneta v tom má nějaký nepořádek ... To by mě zajímalo, na jaký sazebník nebo sdělení o poplatcích se specialistka odvolává, když na webu novější než z 9.8.2024 není k dohledání, a za výběr hotovosti na pokladně maj všude 120kaček.

Pouze vklad hotovosti Klientem nebo Disponentem je zdarma, jinak také 120kaček.

Sdělení o poplatcích z 9.8.2024
https://www.moneta.cz/documents/20143/2 ... -v-eur.pdf

Sazebník z 9.8.2024
https://www.moneta.cz/documents/20143/1 ... by-fon.pdf

a vše co maj k Spořicí účet v eurech
https://www.moneta.cz/dokumenty-ke-staz ... /investice

Patriku, když jsi účet založil, tak to Sdělení o poplatcích máš v dokumentech. Postneš ho sem jako PDF, nebo koukneš ze kdy je datován?
EmPí
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drummond 5. 12. 2024 20:54

Zakládal jsem před 14 dny a mám to zadarmo
Přílohy
IMG_7300.png
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 5. 12. 2024 20:55

Sdělení o poplatcích mám jen u běžného účtu
bla bla.png

u spořícího můžu posloužit jen předsmluvní dokumentací
predsmluvni.png
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EmPí 5. 12. 2024 20:57

Pěkné, já si to založil teď pro legraci kocoura, a to samý sdělení z 9.8. mám se 120kačkama za výběr, jako maj nyní na webu ... 8-)
EmPí
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 5. 12. 2024 21:00

evidentně bude legrace, až budu příští rok vybírat :)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drummond 5. 12. 2024 21:07

No tak to pujdu do banky s touto dokumentaci a pohadame se�
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod EmPí 5. 12. 2024 21:12

Vy to máte pod účtem v dokumentech, tak pro vás kocouři budou muset mít extra zacházení, leda by vydali nové sdělení ... kocour asi něco hulil :-D
EmPí
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 5. 12. 2024 21:14

Vypadá to, že soudruzi z NDR udělali při tvorbě tabulky o poplatních v předsmluvní informaci chybu a po dotazech v bance ji potichu opravili. Výběr zdarma, byl jedním z benefitů, pro který jsem účet zakládal. :-(
Pokud někdo s výběry zdarma budete v bance vybírat, dejte vědět jak jste dopadli (také si vytisknu předsmluvní informace a bude se hádat v bance do krve, bude-li to nutné).
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod pafes 6. 12. 2024 11:20

pafes píše:Jo, poslal. Nejspíš to označí za chybu a opraví. Při výběru eur na přepážce bych je určitě neukecal.

Já jsem na svůj dotaz ohledně poplatku za hotovostní výběr eur z 29.11. zatím odpověď nedostal. Jen sdělení:
Dobrý den, pane inženýre,
děkujeme za snímek, předali jsme ho kolegům z kompetentního oddělení k prověření. Jakmile obdržíme bližší informace vyrozumíme Vás formou e-mailu.
Jde o snímek z předsmluvní informace.
pafes
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 12. 2024 20:02

Zatím žádné vyrozumění?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod pafes 11. 12. 2024 09:06

Ne, zatím neodpověděli.
pafes
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 11. 12. 2024 10:31

A nebyl někdo, kdo má v předsmluvních informacích výběr na pobočce zadara již vybírat EUR na pobočce?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod MirekM. 12. 12. 2024 18:30

Tak jsem se dnes zastavil na pobočce, paní u kasy tvrdošíně tvrdila za výběr ze SÚ EUR 120 Kč.
Dal jsem jí přečíst tabulku z předsmluvních informací, předala mě bankéři, našel si v systému mé předsmluvní informace (stejné jako mé vytištěné), někal zavolal a bylo mu poraděno aby podal reklamaci, což obratem učinil.
Dá mně vědět jak reklamace dopadla. Zdůrazňoval jsem - výběry zadarmo na pobočce byly jedním z mála parametrů, které mě vedly k založení SÚ a předpokládal jsem, že to byla promo akce.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod MirekM. 13. 12. 2024 20:32

Dnes mně volal bankéř z MB: sdělil mně, že mu bylo sdělěno - platí sazebník bez jakéhokoliv dalšího vysvětlení. Doporučil podat oficiální stížnost přes infolinku, což jsem provedl pro nedodržování předsmluvních informací u položky poplatek za výběr na obchodních místech (120 Kč místo bez poplatku). Do stížnosti jsem nechal připsat: pokud se k tomuto problému banka nepostaví proklientsky, donutí mě obrátit se na finančního arbitra a bankovní dozor ČNB. Mají na vyřízení stížnosti údajně mezi 15 až 35 dny.
Čím nás bude více, tím větší bude mít stížnost váhu ...
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků