Stránka 18 z 20

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2024 07:48
od PatrikChrz
Takže výběr eur z eurového spořícího účtu je zdarma :). Ještě jsem se, pro jistotu, zeptal na vklad, i když logicky by měl také být zdarma

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2024 20:05
od EmPí
Moneta v tom má nějaký nepořádek ... To by mě zajímalo, na jaký sazebník nebo sdělení o poplatcích se specialistka odvolává, když na webu novější než z 9.8.2024 není k dohledání, a za výběr hotovosti na pokladně maj všude 120kaček.

Pouze vklad hotovosti Klientem nebo Disponentem je zdarma, jinak také 120kaček.

Sdělení o poplatcích z 9.8.2024
https://www.moneta.cz/documents/20143/2 ... -v-eur.pdf

Sazebník z 9.8.2024
https://www.moneta.cz/documents/20143/1 ... by-fon.pdf

a vše co maj k Spořicí účet v eurech
https://www.moneta.cz/dokumenty-ke-staz ... /investice

Patriku, když jsi účet založil, tak to Sdělení o poplatcích máš v dokumentech. Postneš ho sem jako PDF, nebo koukneš ze kdy je datován?

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2024 20:54
od drummond
Zakládal jsem před 14 dny a mám to zadarmo

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2024 20:55
od PatrikChrz
Sdělení o poplatcích mám jen u běžného účtu
bla bla.png

u spořícího můžu posloužit jen předsmluvní dokumentací
predsmluvni.png

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2024 20:57
od EmPí
Pěkné, já si to založil teď pro legraci kocoura, a to samý sdělení z 9.8. mám se 120kačkama za výběr, jako maj nyní na webu ... 8-)

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2024 21:00
od PatrikChrz
evidentně bude legrace, až budu příští rok vybírat :)

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2024 21:07
od drummond
No tak to pujdu do banky s touto dokumentaci a pohadame se�

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2024 21:12
od EmPí
Vy to máte pod účtem v dokumentech, tak pro vás kocouři budou muset mít extra zacházení, leda by vydali nové sdělení ... kocour asi něco hulil :-D

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2024 21:14
od MirekM.
Vypadá to, že soudruzi z NDR udělali při tvorbě tabulky o poplatních v předsmluvní informaci chybu a po dotazech v bance ji potichu opravili. Výběr zdarma, byl jedním z benefitů, pro který jsem účet zakládal. :-(
Pokud někdo s výběry zdarma budete v bance vybírat, dejte vědět jak jste dopadli (také si vytisknu předsmluvní informace a bude se hádat v bance do krve, bude-li to nutné).

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 12. 2024 11:20
od pafes
pafes píše:Jo, poslal. Nejspíš to označí za chybu a opraví. Při výběru eur na přepážce bych je určitě neukecal.

Já jsem na svůj dotaz ohledně poplatku za hotovostní výběr eur z 29.11. zatím odpověď nedostal. Jen sdělení:
Dobrý den, pane inženýre,
děkujeme za snímek, předali jsme ho kolegům z kompetentního oddělení k prověření. Jakmile obdržíme bližší informace vyrozumíme Vás formou e-mailu.
Jde o snímek z předsmluvní informace.

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 12. 2024 20:02
od MirekM.
Zatím žádné vyrozumění?

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 12. 2024 09:06
od pafes
Ne, zatím neodpověděli.

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 12. 2024 10:31
od MirekM.
A nebyl někdo, kdo má v předsmluvních informacích výběr na pobočce zadara již vybírat EUR na pobočce?

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 12. 2024 18:30
od MirekM.
Tak jsem se dnes zastavil na pobočce, paní u kasy tvrdošíně tvrdila za výběr ze SÚ EUR 120 Kč.
Dal jsem jí přečíst tabulku z předsmluvních informací, předala mě bankéři, našel si v systému mé předsmluvní informace (stejné jako mé vytištěné), někal zavolal a bylo mu poraděno aby podal reklamaci, což obratem učinil.
Dá mně vědět jak reklamace dopadla. Zdůrazňoval jsem - výběry zadarmo na pobočce byly jedním z mála parametrů, které mě vedly k založení SÚ a předpokládal jsem, že to byla promo akce.

Re: Spoření v EUR

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 12. 2024 20:32
od MirekM.
Dnes mně volal bankéř z MB: sdělil mně, že mu bylo sdělěno - platí sazebník bez jakéhokoliv dalšího vysvětlení. Doporučil podat oficiální stížnost přes infolinku, což jsem provedl pro nedodržování předsmluvních informací u položky poplatek za výběr na obchodních místech (120 Kč místo bez poplatku). Do stížnosti jsem nechal připsat: pokud se k tomuto problému banka nepostaví proklientsky, donutí mě obrátit se na finančního arbitra a bankovní dozor ČNB. Mají na vyřízení stížnosti údajně mezi 15 až 35 dny.
Čím nás bude více, tím větší bude mít stížnost váhu ...