honzafr píše:Minulý rok jsem měnil OP, včetně změny trvalého bydliště a dělal jsem si poznámky:
Sporitelna - Trvalou adresu si stahli sami, nutnost nastavit kontaktni na trvalou
Maxbanka - Nutnost nahrat OP, ale udelali rychle a spravne
JTBanka - Nutnost nahrat OP, udelali nejrychleji a spravne
KB - Vse si stahli sami, zmena kontaktni na trvalou
Moneta - Nutnost navstivit pobocku
Portu - Nutnost nahrat OP, udelali rychle a spravne
Statni dluhopis - Stahli si sami
Unicredit - Stahli si sami, spravne, sami zmenili i korespondencni
Creditas - Zaslan OP, prepsali spravne, trvalo 1 den
Trinity - zaslan wordovy divnodokument, snad to udelaji spravne - udelali spravne, trvalo 1 den
Mbank - nutnost nahrat OP, udelali spravne, trvalo 3 dny
RB - navstivit pobocku - nebylo potreba, jen odklikla ze jsem byl, neskenovala si obcanku
Fio - Navstivit pobocku - hotovo, priste uz mozna ani nebude treba (tady to byl problém příliš "starého" účtu a proto se neaktualizovalo samo)
Měnil jsem minulý týden, takže čerstvý update oproti tvému přehledu:
Moneta - v appce nahrát doklad
ČSOB - dělá si sama
Partners - (zatím) pouze přes pobočku, zavedou manuálně do systému, pak pošlou link, kterým to ověřím a propíše se to i do appky
VUB - nahráno přes IB
FIO - už si dělá samo
Vše je celkem snadný arychlý s vyjímkou Trinity, stále (po týdnu) nebyla schopna zpracovat a poměrně dlouho to trvalo u Partners, ale to přičítám tomu, že hned při startu nepočítali s něčím takovým.