VÚB – Spoření bez limitů

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod bubilka 20. 3. 2023 13:29

Stalo se někomu z vás, že vám volali z VÚB na dodatečné ověření? Dostala jsem možnost buď přes odkaz , který mi pošlou do e-mailové schránky nebo přes kurýra. Účet mám založený už počátkem ledna, tak nevím, zda se nejedná o nějaký podvod.
bubilka
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 20. 3. 2023 14:18

Po mně VÚB žádné dodatečné ověření nepožadovala.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod yndezit 20. 3. 2023 15:20

bubilka: ano dnes, slovensky hovořící paní, stejné možnosti na výběr, ale když jsem řekl že nakonec zajdu raději v Praze na pobočku, tak to odkývali.
yndezit
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bubilka 20. 3. 2023 15:53

Tak snad to bude ok, já si zvolila online ověření, Praha je pro mě daleko :-)
bubilka
Návštěvník

Odeslat příspěvekod yndezit 21. 3. 2023 17:16

A co v tom online ověření vlastně všechno chtějí?
yndezit
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bubilka 21. 3. 2023 17:43

Zatím mi žádný email nepřišel, má to být do konce kalendářního měsíce, ale bude to asi scan OP, popř. druhého osobního dokladu. Totéž měl ověřit ten kurýr.
bubilka
Návštěvník

Odeslat příspěvekod yndezit 21. 3. 2023 17:55

Mně říkala něco o samofocení.
Každopádně na pobočce na mne koukali jak zjara, a slušně mne vykýblovali ven, že to celé je blbost, instrukce nemají, takže smolík pacholík.
yndezit
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 21. 3. 2023 18:01

@bubilka: Copak ty jsi jim neposkytla skeny/fotky osobních dokladů už při zakládání účtu?
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 3. 2023 14:07

Už mi taky volali, prý mi pošlou odkaz do IB na samovyfocení. Alternativa je kurýr.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 22. 3. 2023 17:01

Stejně, kdyby to byli sofistikovaní podvodníci, tak takhle získají veškeré doklady, které jsou dnes potřeba pro ukradení identity.

Čím se ten kurýr prokáže, že patří k bance, a ne ke slovensky hovořícímu gangu?
A pamatujete, jak před měsícem nebo jak je to dlouho, chtěli doručit 'výpis' kurýrem, který si zase měl ofotit doklady?
Nikdo jiný v ČR tohle nedělá. Česká pobočka o tom nic neví, a považuje to sama za divné. A směrem k zákazníkům jenom telefonují nebo posílají sms, nepoužijí třeba zprávu skrz internetbanking.
Mám problém s jednoznačnou identifikací protistrany.
yndezit
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod octr 22. 3. 2023 17:08

To tedy dělají všechny banky nebo finanční společnosti při korespondenčním založení produktu, Poštovní spořitelna, Homecredit, Essox, HB (Cetelem), ...
Zas nějaké paranoidní myšlenky vás tu chytají. Poprvé jsem to zažil u mBank pŕed cca 15 lety.
octr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 3. 2023 17:11

Mně tvrdila, že ten odkaz na focení mi přijde právě do internetového bankovnictví
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 22. 3. 2023 17:16

octr píše:To tedy dělají všechny banky nebo finanční společnosti při korespondenčním založení produktu, Poštovní spořitelna, Homecredit, Essox, HB (Cetelem), ....

Jenže při založení jdeš přes jejich doménu.
Tady na základě telefonátu od kdoví koho přijede kdovíkdo, a ofotí si všechny doklady.
Jestli to přijde skrz IB, tak ok.
yndezit
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xtonda 22. 3. 2023 20:56

Taky mi dneska 2x volali, číslo 227 046 063, zrovna sem nebyl sto to zvednou. Jelikož sem zakládal v Prosinci, tak sem doufal, že budu mít klid. Uvažuju si to číslo zablokovat, co se bude dít. Třeba by je to donutilo k písemné komunikaci.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod bubilka 23. 3. 2023 08:00

Milos píše:@bubilka: Copak ty jsi jim neposkytla skeny/fotky osobních dokladů už při zakládání účtu?

Už si nepamatuji, co po mně při zakládání účtu chtěli.

Každopádně jsem si to ověřovala přímým dotazem na VÚB a sdělili mi toto:
"V zmysle Vašej požiadavky si Vás dovoľujeme informovať, že klientov, ktorí si zriadili produkt Spoření bez limitu, kontaktujeme z tel. čísla +420227046063.

Cieľom prieskumu je zistiť, ako je klient spokojný s uvedeným produktom a taktiež, akým spôsobom klient preferuje dodatočné overenie totožnosti - kuriér alebo Internet banking. "
bubilka
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků