VÚB – Spoření bez limitů

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod aaaa 14. 2. 2025 19:10

Asi clovek ze SK nema miliony CZK, ktere my potrebujeme vyhodne urocit bez daneni uroku.
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
osobne

Odeslat příspěvekod Milos 14. 2. 2025 19:14

@ripper6: Co to bylo za Slováka, nějaký "finanční odborník"? A jaké konkrétní problémy měli s VÚB?
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod yndezit 14. 2. 2025 19:40

Ne, to souhlasím, tam levá ruka neví, co dělá pravá. Kombinace Slováků a Italů.
yndezit
Nadšenec
Uživatelský avatar

Tento příspěvek byl odstraněn.
SlavaNutella

Odeslat příspěvekod hyper9 14. 2. 2025 21:57

Jsem trochu smutnej z toho, co se letos ve VÚB děje. Působí to na mě tak, jako by tam všechno dělali ručně a zrovna zaškolovali nového pracovníka. :mrgreen:
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ender 15. 2. 2025 00:54

eur.martin píše:Nemohlo k tomu dojít z důvodu, že platba překročila interní limity jejich systému, například vzhledem k výši transakce v řádech milionů? Z tohoto důvodu byla platba odeslána přímo a nebyla zpracována přes sběrný účet v České republice. :-)


Za posledni mesice jsem mel mensi i vetsi vybery, vsechny na stejny ucet v KB, vsechny prisly normalne z nejakeho ceskeho sberneho uctu, az ted na tuhle posledni...
Ender
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod VVNP 15. 2. 2025 18:34

Ender> Volal jsi jim na linku? Co ti řekli?
VVNP
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ripper6 15. 2. 2025 21:50

Milos píše:@ripper6: Co to bylo za Slováka, nějaký "finanční odborník"? A jaké konkrétní problémy měli s VÚB?

Ne obyc rodina, co ani tomu nerozumi, ale meli s nima vecne nejake tahanice a neco take meli chybne.
Ja to VUB pouzivam na protaceni, ze tam neni bezne uveden odesilatel, takze do CSOB Premium, takovej ten trojuhelnik na splneni podminek pro vedeni uctu.
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod aaaa 16. 2. 2025 01:48

Proc to delat jednoduse, kdyz tto jde i slozite. :D
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
osobne

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 16. 2. 2025 06:40

VÚB je na Slovensku něco jako Česká spořitelna u nás, takže se tam určitě najde spoustu více či méně vtipných komplikací.
U nás nahrazuje spíše bývalé ING.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod protektor1 17. 2. 2025 14:46

Jak jste prosím dopadli s reklamací chybně připsané platby? Dejte nám ostatním vědět, děkuji.
protektor1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod VVNP 17. 2. 2025 20:25

Od čtvrtka čekám na zpětné kontaktování. Zatím nic. Zítra jim napíšu email nebo znovu zavolám, pokud najdu čas.:/
VVNP
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod VVNP 19. 2. 2025 13:35

Před chvílí jsem jim poslal reklamační email. Podle jejich reklamačních podmínek se mají ozvat do tří dnů. A zatím mi nikdo zpátky nevolal. Z přístupu jednoznačně zklamání.
VVNP
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod protektor1 21. 2. 2025 10:09

Včera zadán převod do Monety, dnes přišlo z české VÚB (kód banky 6700) vše bez poplatku. Jediná změna je, že v historii VÚB se nyní objevuje převod na konkrétní IBAN klienta, nikoliv na IBAN VÚB odbor evidenční účty 4400.
protektor1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pulmann 21. 2. 2025 18:16

Předpokládám, že účet Monety jste dal ve formátu IBAN.
Ono to asi ani jinak nejde.
pulmann
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků