od A1rh- 10. 1. 2025 17:37
Bnone: evidentně kopeš za prodejce, nevím ke kterému máš tak blízko.
Že dělají (se snaží seč síly stačí) z lidí k.k..y je asi jasné každému normálnímu občas nakupujícímu.
To co uvádíš jako "dočasnou slevu" je ve skutečnosti většinou právě ta normální BĚŽNÁ cena, za kterou by to zboží mělo být standardně trvale prodáváno, kdyby do toho nevnášeli zmatky.
Například u Čokolády Milka 300 g fakt není normální cena 170 Kč, ale ta jakože "akční" 65-70 Kč.
Stejně tak 18 Kč za Florian smetanový NENÍ běžná cena, ale těch 8,90-10 Kč. Atd.
Ale to by tam nemohli dát cedulku 50% SLEVA, na kterou prý lidi slyší (nevěřím, jen uvedené číslo slevy je údaj s nulovou hodnotou, když není z čeho se počítá).
Kdo tuto hru začal už nevím, všichni se jí rychle chytli, aby jim náhodou neujel vlak, všichni po nákupu pošlou zprávu kolik jsem tím nákupem díky použití jejich klubové karty práve ušetřil.
S klubovými kartami začalo Tesco, ve smyslu že bez ní už tam nemělo smysl chodit nakupovat.
Aktuálně mají tak zprasené účtenky, že ke skutečné ceně za zboží (natož k jednotkové ceně zboží) se z nich nedopočítají ani ženský na informacích s kalkulačkou, natož zákazník (nejprve je uvedena nesmyslná přepálená cena zboží, v jiném místě pak sleva díky Club card, v dalším nedejbože sleva za nějaký kupón z aplikace, ...)
Lídl kdysi uváděl v app u kuponů se slevou i výslednou cenu zboží. Už ne. Jen prázdný údaj Kupon na 30% slevu na zboží XY. Údaj naprosto k h.... Fakt na to může někdo slyšet?
A kupodivu samozřejmě vždy když je ten kupón na slevu, je to zboží dražší než běžně. A až vyprší platnost kupónu? Tak je najednou to zboží za nižší cenu i bez kupónu.
Ale Česko je specifické úplně ve všem, mentalita lidí tomu nejspíš nahrává.
A pak jsou tací co to neřeší vůbec. Třeba maminka s děckem co sype do košíku věci bez ohledu na cenu, i když je zrovna úplně mimo. Někdo to asi řešit nemusí. A díky tomu si to mohou řetězce dovolit.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...