Torns píše:Ale může. Při registraci v Tesco Clubcard aplikaci se žádné ověřování se nekoná. Ani emailu, ani telefonu. Jenom pokud se přihlašuji k již vytvořenému účtu, tak tam kromě emailu a hesla verifikace je, ale k té stačí číslo toho clubcard účtu.
Ďakujem. Podarilo sa mi to. Síce mi príde trochu blbé a ako podvod, že som vlastne dal všetko "falšované", ale čo sa dá robiť, určite to je menší podvod ako oni to robia s ich cenami, že v podstate už teraz celý ich leták je čisto akcie s Clubcard cenami.
Nerozumiem tiež prečo to nemôže fungovať ako pri takej Lidl aplikácii. Pri ich aplikácii si viem prepnúť región na Česko aj so Slovenskou registráciou, a nielen Česko, ale aj ostatné krajiny kde pôsobí. Takže naozaj zo strany Tesca to vidím ako nezmyselné obmedzovanie výhod pre danú krajinu a teda len jej občanov.
Pozerám inak, že do takej aplikácie od Albertu sa dá zaregistrovať aj s SK telefónnym číslom taktiež. K tomu mám otázku, oplatí sa tam zaregistrovať? Prináša to nejaké výhody? Lebo taktiež keď zájdem do Česka idem aj do Albertu, a musím povedať, že veľmi dobrý obchod, dobré ceny, široký sortiment. Normálne je veľká škoda, že na Slovensku niečo také nemáme
