HI.com

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ard3ne 28. 1. 2023 20:09

Milos píše:Však @SamerLP nepsal o BUSD, ale o USDT a USDC.

Áno, ale nedajú sa zmeniť na bnb

-- 28. 1. 2023 20:12 --

Vidíš na telegrame sú nielen podvodníci ale aj blbovia�. Ale nie, pohoda, ale nedá sa to.

-- 28. 1. 2023 20:13 --

Kartu binance mám, môžem si ju podložiť pod nohu stola keby sa kyval. Dávali, tak som bral vraj majú dobrý kurz v zahraničí, ale to nabíjanie niečo stojí tým pádom sa to neoplatí
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ard3ne 29. 1. 2023 08:26

Na telegrame sú ešte okrem vyššie spomínaných aj mudrlanti, teda o jednom viem - ja. Dajú sa na burze HI meniť na BNB USDT :-) Swapovať sa nedajú, normálne obchod v páre BNB/USDT áno.
Takže, ak potrebujeme bnb a máme binance, kúpiť na binance za 15 eur bnb, poslať do trustwallet, tam si nechať z tých bnb na poplatky podľa uváženia, zbytok v trustwallet swapnúť na xrp, a keď sa budú v trustwallet meniť HI na XRP, potom tie xrp spolu poslať na hi a vymeniť za eurá (keďže pre zmenu xrp na eurá v hi je nejaké minimum, kedy sa môže urobiť zmena, tuším 13 eur alebo tak nejako)
Ak nemáme binance, tak v HI urobiť convert z eurového účtu na USDT (kurz majú dobrý, usd/usdt menia 1:1, čiže euro/usdt bude na tom tiež dobre), tie usdt na burze HI zameniť v páre USDT/BNB, BNB tak poslať na trustwallet a pokračovať vyššie spomínaným spôsobom.
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jjrr 29. 1. 2023 12:59

Akorát je to blbost, měníš Eura na USDT, to měníš na BNB, to měníš na XRP, to měníš zas na Eura a nikdo neví proč. :D
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod ard3ne 29. 1. 2023 13:37

je to blbosť, ale máš lepšie riešenie? Teda, ak si nechceš nechať HI, ale ja im neverím, nemyslím si, že aktuálne je to coin, ktorý má zmysel držať. Napísal som postup, ako sa, síce komplikovane, ale zase veľmi rýchlo dostať k eurám. Ale ako vravím, ak máš lepší spôsob, podeľ sa s nami

-- 29. 1. 2023 13:39 --

...ja som napísal tak všeobecne, ja osobne mám v penaženke BNB, čiže si len pošlem hi, zmením na xrp a zašlem späť na konverziu, čiže podľa rýchlosti siete a burzy hi, eurá na použitie budem mať rýchlejšie ako u plutus...
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SamerLP 29. 1. 2023 13:47

Pochybujem, že jednoduchší spôsob bude. Dokým HI nebude mať rovno predaj HI na EUR v aplikácii to jednoduchšie asi ani nepôjde. Ale to je zjavne na dlho.

Aj fyzické platobné karty je otázne či budú teda vo februári/marci, nedávam tomu nádej keď už teraz ako dlho ja osobne mám stále zablokovaný účet. Zároveň asi prd s tých fyzických platobných kariet bude keďže do Apple Pay/Google Pay až neskôr sa budú dať pridať.

Celkom je zároveň zavádzajúce ako všade na webe hi.com majú obrázky platobných kariet, aj tu: https://hi.com/products/debit-card píšu nižšie pri tieroch "Card Material & NFT Customization". A potom sa človvek zaregistruje a zistí, že majú len virtuálne karty.

Aj https://hi.com/about/whitepaper Roadmap je dosť neaktuálna a zavádzajúca. Podľa ich roadmap už v Q2 2022 majú napísané: "hi Debit Card", a pritom len virutálna karta je doteraz.
SamerLP
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ard3ne 29. 1. 2023 13:57

zatiaľ, myslím, že jednoduchší spôsob nie je, to len si niekto potrebuje rypnúť (síce nikomu nepomôžem, ale pália ma prsty, tak napíšem aspoň niečo).
ale iste, znie to zložito, ale nie je to zložité a stále sa bavíme, že je to nová služba, niečo nám ponúka, tak to využijeme.
Tie karty - to vidím tiež na dlhé trate, šťastie máte vy, čo máte curve, v podstate ste bez obmedzení
inak keď klikneš na kartu (až bude), hore vpravo je taký maličký znak, kde po kliknutí si môžeš objednať kartu, ale, svieti tam soon...
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SamerLP 30. 1. 2023 18:08

Tak dodnes stále nič. Locknutý účet, zároveň by mi to vadilo menej keby fakt tí moderátori na Telegrame si nevýmýšľali.

Včera sa spýtam, čo teda ako to vyzerá odpíšu mi:
You're in the next, once the team reviews those accounts again, your account will be checked.


Tak som napísal, že hádam čoskoro mi ho odblokujú, a že čakám dlho a napísal mi toto:
Indeed, hopefully by tomorrow you'll get a response.
- čiže dáva nádej, a mám dúfať... fakt milé.

Ešte sa pýtam, že či mi niekto napíše, že účet je odblokovaný alebo či mám skúšať sa prihlásiť občas a napíše toto:
Yes, you can login from time to time and check the status, or you can also drop your nickname here in the chat for updates.


Dnes teda idem napísať znova svoj nick nech preverí v akom to je stave a odpoveď:
Hi, it is added to the list. No updates just yet since there were many other requests before you. You'll have to be patient a little more.


Čiže čisté klamstvo, ako písal včera, že som na rade či jak to vôbec myslel a dnes už napíše, že veľa ľudí je predomnou? Si robí ***** zo mňa asi... a ešte napíše, mám byť trpezlivý a počkať ešte chvíľku.

Pravdaže ešte jedna možnost bola ako tomu dopomôcť aby mi ho odblokovali, no aspoň to som si myslel. Na Telegrame aj k odblokovaniu účtov bolo napísané nech rovno nejakému týpkovi do súkromnej správy napíšeme. Tak píšem mu 27. januára, bez odpovede. Až dnes odpíše.. ale čo odpísal ma dostalo.

Vlastne to bola otázka. Spýtal sa ma, že či stále mám zablokovaný účet. Tak odpoviem: ÁNO..., a potom ďalšia otázka: "To make sure, you cannot log into the hi App?". Po tejto otázke si hovorím, tak ty zjavne absolútne nevieš o čom točím a zjavne nevieš mi nijako pomôcť aj keď podľa HI Telegramu ty máš pomôcť.

Som sklamaný, ako "podpora", len píše, stále čakaj, čakaj, čakaj. Vytvára nezmyselné listy, ktoré ja si myslím, že robia len na to aby ľudia si mysleli, že to nejako pomôže k rýchlejšiemu vyriešeniu, no vôbec. A v neposlednom rade celkovo tento prístup, že si dovoľujú zablokovať kedy sa im zachce účet a odstrihnúť človeka od jeho peňazí.

A myslím si, že výhovorky typu: Varovali sme Vás pred týmto, že sa to môže stať. Prípadne, že je to free služba, atď. No proste ja si myslím, že toto by sa robiť nemalo.

Ako inak z jednej strany, fajn je síce, že zablokovali preventívne účty kvôli bezpečnosti a kontrole, ale je tu aj jeden fakt:
26. januára vydali oznámenie, že zo približne 1300 zablokovaných účtov za dva dni odblokovali približne 1000 účtov. Čiže približbe by ostávalo +-300 účtov. Čo mi nevychádza lebo, od tohto vyjadrenia prešli 4 dni a niekoľko ľudí má ešte stále zablokovaný účet. Čiže mi nedáva vôbec zmysel ako mohli za dva dni skoro 1000 účtov odblokovať keď nie sú schopný odblokovať 300 účtov za 4 dni. Toto mi príde ako klamstvo.

Aj odpoveď ako je toto možné, že sa to nepohlo:
The review period may take some time, depending on this, your account may not have been checked yet.

Fakt, zo strany moderátorov úplná neprofesionálnosť.
SamerLP
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ard3ne 30. 1. 2023 18:36

tí moderátori sú tam skôr na ukludnenie situácie, predpokladám, že oni posúvajú tie informácie, kam treba, ale asi žiaden vážnejší dosah na riešenie situácie nemajú. Ako s tým uzamknutím účtov je to prúšvih, niektorí tam písali, ako si poslali peniaze na platby a teraz nemajú čím platiť. Je jasné, že toto im nepomôže, uvidíme, čo bude ďalej. Aj k tým kartám sa vyjadrili, že nemajú presný termín, kedy. Ako som si myslel, že to bude otázka dňa dvoch, teraz už si naozaj nie som úplne istý, čo bude ďalej...
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SamerLP 30. 1. 2023 18:52

Všimol som si, teraz som tam napísal dlhý text a popísal všeličo a jednoduchá odpoveď:
We've also added to list., a toto:
"It may not have been checked yet because there is a Density in the list. The team is working on it." - možno je ich obľúbená odpoveď.

Stále je síce pravda, že mi odblokovaný účet nič nevyrieši, keď karta nefunguje, ale takto zase netuším ako je to s mojím depozidom zo dňa 18. januára. A keďže to neviem zistiť nemám ako ďalej riešiť to.

Ešte celkom šťastie, že platbu za predplatné mám až 20. februára, ale nedávam tomu nádej, že dovtedy spojazdnia karty pri ich tempe. A radšej sa nebudem pýtať, že či nejako chcú nás kompenzovať, keď sme nemohli uplatiť svoje výhody. Ale už vidím ako by sa vyhovárali na to, že tie výhody sú zdarma atď, čiže nie je problém ak ich nemôžeme využiťť a tým pádom nie je nárok na nejakú kompenzáciu.

Problémov inak je stále viac a viac, niekto teraz napríklad písal, že výber crypta zo dňa 26.1. ešte mu neprišiel, viacero ľudí tiež píše, že od 23. januára mu neprišiel depozit čo poslal na IBAN. Fajn, problémy zo začiatku sú úplne normálne, ale po 2 rokoch ako pozerám čo vznikli je to hrozné. Síce aktuálne nové služby čo sú pár mesiacov vo funkčnosti nefungujú ako majú, ale aj tak pochybujem, že na nich pracovali pár dní.

V tomto už fakt Plutus je lepší, aj keď tiež má svoje muchy, podpora tiež nie je najrýchlejšia, ale zatiaľ vždy vyriešili určite rýchlejšie ako HI problémy v moju spokojnosť.

Uvidím teda asi ja časom ako sa HI bude vyvíjať, či k lepšiemu/horšiemu a buď tam ostanem alebo nie. Lebo fakt aktuálna situácia mi uberá zbytočne nervy a to radšej fakt už radšej mať menej cashbacku na Plutuse, než mať takéto nervy a opletačky okolo toho, za tie peniaze to až tak nestojí pravdu poviem.
SamerLP
Nadšenec

Odeslat příspěvekod SamerLP 1. 2. 2023 16:46

Takže stále zablokovaný účet, už aj na Telegrame.

3 dni po sebe im píšem, že či stále nie je update k zablokovaným účtom. Napísal som úprimne čo ma napadlo a dnes už sa im to zjavne nepáčilo.

A je celkom nemilé od nich, napísať mi odpoveď nech čakám, a ako sa ospravedlňujú a potom len zrazu mi nejde už písať do tej skupiny a následne mi úplne zmizla z Telegramu, a už teraz len mi ukazuje: "Ľutujeme, táto skupina je súkromná.".

Vlastne aj keď si viem priznať, že už úplne sprostosti som tam popísal im, tak aj tak mi príde dosť detinské vyhadzovať ma odtiaľ. Veď predsalen ako oni môžu vedieť ako je teraz mne keď už 8 dní mám zablokovaný účet a nemôžem nič robiť. A ani mi to nepríde legálne keď držia moje peniaze ku ktorým nemám ja prístup.

Zjavne musím prehodnotiť či vôbec má zmysel ďalej používať HI, lebo fakt toto sa nedá, podpora 0 bodov. Blokovanie účtov kvôli nejakému vyšetrovaniu to som v živote nezažil, že by si niekto dovolil, a keby aj tak pochopím ak pár dní, ale 8 dní čakám a nič sa nedeje.

-- 1. 2. 2023 16:59 --

Chcelo by to oveľa viac si začať aj vážiť svojich zákazníkov, predsalen tie HI čo tam dáme za svoje peniaze sú 1 rok uzamknuté a tie peniaze sú v ich rukách. Čiže vlastne sa nedá povedať, že je to zdarma a treba počítať s niečím takým - to nie je pravda.

Inak zároveň mám pocit, že zjavne boli ešte aj privilégovaní tí užívatelia so zablokovaným účtom čo majú vyšší tier, nemám to síce potvrdené, ale ak je to pravda, tak to som dosť sklamaný a takýto prístup je neprípustný. A zároveň sa mi potvrdilo, že sú takí čo fakt nikdy nepoužili kartu a ich účet bol aj tak zablokovaný a čakajú na nejakú ich prehliadku účtu, pritom tá prehliadka v ich prípade nebude trvať dlho, dlho tu trvá akosi ten proces, ktorý je nekonečný.
SamerLP
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ard3ne 2. 2. 2023 07:04

to ťa vážne vykopli zo skupiny len preto, že si "dovolil" sa ozvať? tak to už je ale vrchol. nejako sa začínam obávať, čo s tým bude ďalej (ešte žeby som sa nemusel ospravedlňovať tým, ktorí tento projekt nazývali lietadlom). minule na telegrame tiež jeden písal, že chce svoje peniaze späť a nechce s nimi nič viac mať - predpokladám, že toho tiež vyhodili. už začínam ľutovať, že som sa k ním vôbec pridal. zatiaľ som na nich len stratový (pokles HI pri silver). inak zase písali, že karty obnovia buď tento týždeň alebo budúci. čiže krásne to posúvajú. banda.
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .void 2. 2. 2023 07:50

ard3ne píše: inak zase písali, že karty obnovia buď tento týždeň alebo budúci. čiže krásne to posúvajú.

Vydání karet taky slíbili v Q2 2022, takže podle toho očekávám, že znovu spuštění karet do provozu proběhne někdy Q3 2023, možná na konci září. :-))
.void
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod petkoj 2. 2. 2023 10:14

ja to tak vidim ze ostanem pekne u Plutusu kedze toto uz nejak začína pachnut špekuláciou....
Vyuzijem akurat ten black co som si uz kúpil nato zamknute Hi.
Do silveru viacmenej asi uz nepojdem.
Jedine ze to fakt bude zase nejak normalne fungovať.
petkoj
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ard3ne 2. 2. 2023 11:09

Samozrejme. PL vyzerá (oproti tomuto tu) absolútne bezproblémovo, black je dobrá voľba, človek 26 eur aj v prípade krachu, videl. Horšie je to s nami hamižnými silverovcami, kde sme už prerobili na páde HI a ešte koľkí sme si poslali nejaké peniaze na iban... Keby som to nemal, určite by som išiel do black (3 percentá mám v plu overené), využil jednu výhodu a hneď to menil na eurá. Snáď sa to pozbiera a bude to fungovať, až vtedy by som zvažoval silver, teraz ani reči...
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SamerLP 2. 2. 2023 18:05

ard3ne píše:to ťa vážne vykopli zo skupiny len preto, že si "dovolil" sa ozvať? tak to už je ale vrchol. nejako sa začínam obávať, čo s tým bude ďalej (ešte žeby som sa nemusel ospravedlňovať tým, ktorí tento projekt nazývali lietadlom). minule na telegrame tiež jeden písal, že chce svoje peniaze späť a nechce s nimi nič viac mať - predpokladám, že toho tiež vyhodili. už začínam ľutovať, že som sa k ním vôbec pridal. zatiaľ som na nich len stratový (pokles HI pri silver). inak zase písali, že karty obnovia buď tento týždeň alebo budúci. čiže krásne to posúvajú. banda.

Samozrejme, aj to mi úplne slušne odpovedali a zrazu z ničoho nič ako som už písal, len mi zmizla možnosť napísať do tej skupiny a potom úplne ma to vyhodilo. Informoval som sa ešte na Disorde potom a tam ešte mi píšu, že ak sa budem správať ako na Telegrame tak ma zabanujú aj na Discorde, a následne po opýtaní teda ako mám komunikovať s podporou mi bolo povedané nech si napíšem jeden e-mail (slušne) a zamietli moje odbanovanie na Telegrame a nech používam Discord. A vtip? Ani Discord neviem aktuálne využívať lebo mi dali akýsi mute kedy viem čítať všetko na ich Discorde, ale neviem tam nič napísať ani nič, a to na 7 dní. Je to banda.

Ako je tu stále fakt, že som tam popísal úplne sprostosti, ktoré fakt nijako ničomu nepomohli, ale aspoň vidím, že nie sme pre nich nijako dôležitý.

S tou kartou je to tiež dosť neakceptovateľné, ale aj hlavne so zablokovanými účtami, ja stále aj doteraz nemám posun a stále locked. Keď už boli problémy, tak riešiť to mohli predsa aj inak, zablokovať obchodovanie a hotovo. Takto bezdôvodne zablokovali účty kvôli nejakému vyšetrovaniu, ktoré nemá konca a žiadne informácie. A keď už teda to takto spravili mali pekne spraviť aj to, že prípadne každému oznámia odblokovanie účtu, lebo aktuálne môžem len denno denne bez výsledku skúšať sa prihlasovať. Najprv tiež napíšu, že netreba pre odblokovanie nič robiť a potom treba písať tam a tam a ani to nepomôže.

Ja si myslím, že takýto projekt ak takto má fungovať, že si hocikedy zablokujú užívateľov či karty, takú službu nebude chcieť nikto používať. Hlavne keď čakacia doba je taká aká je, keby sa čakalo na všetko 3 dni max. týždeň fajn, ale viac týždňov je horor.

To mi pripomína raz na Plutuse som riešil Black Friday akcia čo bola tak mi nepripísalo PLU, tak som to riešil a niekto mi rovno napísal, že keď niečo takéto využívam to chce trpezlivosť atď., ale všetko má svoje hranice. Ako nie je problém niečo riešiť, ale ak mám stále niečo riešiť a čakať dlhú dobu to fakt nech si nechajú ten cashback, to mi za to nestojí.

-- 2. 2. 2023 18:12 --

.void píše:Vydání karet taky slíbili v Q2 2022, takže podle toho očekávám, že znovu spuštění karet do provozu proběhne někdy Q3 2023, možná na konci září. :-))

Ale my sa bavíme o virtuálnych kartách, ktoré boli spustené koncom decembra, a fungovali doteraz no po údržbe ich deaktivovali. A fyzické karty sľubovali teraz koniec februára/marec. No ja si nemyslím, že to je reálne.

ard3ne píše:Samozrejme. PL vyzerá (oproti tomuto tu) absolútne bezproblémovo, black je dobrá voľba, človek 26 eur aj v prípade krachu, videl. Horšie je to s nami hamižnými silverovcami, kde sme už prerobili na páde HI a ešte koľkí sme si poslali nejaké peniaze na iban... Keby som to nemal, určite by som išiel do black (3 percentá mám v plu overené), využil jednu výhodu a hneď to menil na eurá. Snáď sa to pozbiera a bude to fungovať, až vtedy by som zvažoval silver, teraz ani reči...

Aj keď Plutus má svoje muchy a tiež podpora rieši všetko tiež dlhšie (ale kratšie ako HI), tak stále je to lepšia varianta oproti HI.
Ja som inak rád, že som našťastie išiel len do Black, tak ma to tak nemrzí. No viac ma mrzí, že už som začal využívať cez Hi jednu výhodu a ani tú prvú mi ešte nevyplatili :D a ľutujem aj ten Curve Metal :D reálne som zistil, že nevedel som si poriadne ani vybrať obchodníkov na 1% cashback a celkom pomaly to ide zbierať :D vidím to na Black radšej, no aj to viem prejsť zjavne až po 6 mesiacoch :D lebo uff ako pozerám ak by som prešiel hneď tak si zaúčtujú 50 libier ako poplatok za metal kartu a jej doručenie :D
SamerLP
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků