Tak dodnes stále nič. Locknutý účet, zároveň by mi to vadilo menej keby fakt tí moderátori na Telegrame si nevýmýšľali.
Včera sa spýtam, čo teda ako to vyzerá odpíšu mi:
You're in the next, once the team reviews those accounts again, your account will be checked.
Tak som napísal, že hádam čoskoro mi ho odblokujú, a že čakám dlho a napísal mi toto:
Indeed, hopefully by tomorrow you'll get a response.
- čiže dáva nádej, a mám dúfať... fakt milé.
Ešte sa pýtam, že či mi niekto napíše, že účet je odblokovaný alebo či mám skúšať sa prihlásiť občas a napíše toto:
Yes, you can login from time to time and check the status, or you can also drop your nickname here in the chat for updates.
Dnes teda idem napísať znova svoj nick nech preverí v akom to je stave a odpoveď:
Hi, it is added to the list. No updates just yet since there were many other requests before you. You'll have to be patient a little more.
Čiže čisté klamstvo, ako písal včera, že som na rade či jak to vôbec myslel a dnes už napíše, že veľa ľudí je predomnou? Si robí ***** zo mňa asi... a ešte napíše, mám byť trpezlivý a počkať ešte chvíľku.
Pravdaže ešte jedna možnost bola ako tomu dopomôcť aby mi ho odblokovali, no aspoň to som si myslel. Na Telegrame aj k odblokovaniu účtov bolo napísané nech rovno nejakému týpkovi do súkromnej správy napíšeme. Tak píšem mu 27. januára, bez odpovede. Až dnes odpíše.. ale čo odpísal ma dostalo.
Vlastne to bola otázka. Spýtal sa ma, že či stále mám zablokovaný účet. Tak odpoviem: ÁNO..., a potom ďalšia otázka: "To make sure, you cannot log into the hi App?". Po tejto otázke si hovorím, tak ty zjavne absolútne nevieš o čom točím a zjavne nevieš mi nijako pomôcť aj keď podľa HI Telegramu ty máš pomôcť.
Som sklamaný, ako "podpora", len píše, stále čakaj, čakaj, čakaj. Vytvára nezmyselné listy, ktoré ja si myslím, že robia len na to aby ľudia si mysleli, že to nejako pomôže k rýchlejšiemu vyriešeniu, no vôbec. A v neposlednom rade celkovo tento prístup, že si dovoľujú zablokovať kedy sa im zachce účet a odstrihnúť človeka od jeho peňazí.
A myslím si, že výhovorky typu: Varovali sme Vás pred týmto, že sa to môže stať. Prípadne, že je to free služba, atď. No proste ja si myslím, že toto by sa robiť nemalo.
Ako inak z jednej strany, fajn je síce, že zablokovali preventívne účty kvôli bezpečnosti a kontrole, ale je tu aj jeden fakt:
26. januára vydali oznámenie, že zo približne 1300 zablokovaných účtov za dva dni odblokovali približne 1000 účtov. Čiže približbe by ostávalo +-300 účtov. Čo mi nevychádza lebo, od tohto vyjadrenia prešli 4 dni a niekoľko ľudí má ešte stále zablokovaný účet. Čiže mi nedáva vôbec zmysel ako mohli za dva dni skoro 1000 účtov odblokovať keď nie sú schopný odblokovať 300 účtov za 4 dni. Toto mi príde ako klamstvo.
Aj odpoveď ako je toto možné, že sa to nepohlo:
The review period may take some time, depending on this, your account may not have been checked yet.
Fakt, zo strany moderátorov úplná neprofesionálnosť.