od SamerLP 30. 3. 2023 18:56
Nie som si úprimne istý, či stačí slovenské číslo a netreba predsalen aj SK občiansky.
Ale k samotnej banke... mám ju ešte odkedy bola v začiatkoch ešte keď bola na pozvánku. Síce fajn, že väčšina je bez poplatku, ale časom to ide dole vodou...
Napríklad:
- doteraz bola plastová karta k účtu zdarma, teraz ak ju chceš musíš zaplatiť 12€, a to aj pri prevydaní po expirácii. Síce je možnosť využívať virtuálnu kartu, ktorou sa dá aj prípadne s bankomatu vyberať. Ale ak to zoberieme z hľadiska staršieho človeka či niekoho kto nemá smartphone tak je nútený zaplatiť im 12€ za vydanie plastovej karty.
- ďalšia vec, že doteraz si neúčtovali žiadny poplatok za platbu v inej menej ako EUR, odteraz si účtujú za každú takúto platbu 2% zo sumy.
Zároveň napriek tomu, že tu na Slovensku sa zaviedli od minulého roka instantné SEPA platby, tak 365bank stále sa do tohto systému nezapojila čo je smutné.
Inak ako také používanie ich aplikácie je celkom dobré, kedysi aplikácia bola dosť pomalá, no teraz už je to omnho lepšie. Zároveň dá sa úplne všetko vybaviť cez aplikáciu, kedysi aj hovorili, že nebudú mať kamenné pobočky, no nakoniec aj to aktuálne majú, ktoré prebrali od sesterskej banky (Poštová banka).
Majú aj cashback program, kde sú všelijaké zľavy do e-shopov atď., no úprimne osobne som za pár rokov z toho dostal len okolo 20€ späť, keďže nič moc ma tam nezaujalo a skôr som využíval najviac len cashback na Aliexpresse kde vracajú 4% z platieb.