Zdravím, rodiče řešili nějaké podzimní ubytování skrz Booking, shodou náhod jsem byl zrovna u nich na návštěvě. Jde o to, že Booking požadoval ověření karty (platba byla na 0,00 Kč/EUR asi kontrola platnosti) při rezervaci a pak si prý strhnou peníze asi týden před pobytem. Problém nastal, že rodiče nemají ePIN u České spořitelny pro platby online, takže zadali akorát PIN na nulovou platbu, co dorazil SMS a nevěděli, co po nich ještě platební brána České spořitelny chce. .. Takhle asi 3x, a když jsem k tomu sednul já a zjistil co vlastně řeší, tak najednou po kliknutí na zrušení transakce přímo v té modré platební bráně České spořitelny u kroku pro zadání ePINu, který oni neměli mě to přesměrovalo na potvrzení rezervace.
Stav rezervace je potvrzený, vidím v adminu i emailu, Booking si prý platbu strhne v září, což je nějak týden před pobytem, je tam zobrazené koncové číslo karty - to souhlasí, ale nechápu jak si to můžou strhnout, když nemají ten ePIN, naopak se třeba bojím, aby se to nepokusili strhnout vícekrát, když těch pokusů tam bylo více. Ale rezervace je jen jedna.
Ještě mě napadlo, že si třeba Booking řekne v to září o znovuzadání karty, že platba neprošla nebo něco podobného. Nebo je možné, že strhnou peníze i bez ePINu?