Chci se zeptat, jak dle vašeho názoru, hodnotíte vy osobně zkušenosti s bankami v ČR.
Myslím především - přístup ke klientům na pobočce, snadné vyřešení problému, přístup k reklamaci a její zdárné vyřešení, nové inovace a rychlost implementací apod.
-- 15. 9. 2024 04:02 --
Osobně, já mám účtu u Komerční banky, včetně dalších produktů (SS, PF, pojištění, TV vklad) a zde jsem s bankéřem zcela spokojen. Mladý kluk, do ničeho nenutí, vyhoví mi, vždy poradí a pomůže a už se i známe. Na pobočce velice diskrétní přístup v uzavřené místnosti.
Vyloženě reklamaci př: (platba kartou na netu) jsme tam neřešil, pojistné plnění od Komerční pojišťovny při odcizení mobilu, bylo velice rychlé.
Zatím jsem ve starém systému bankovnictví KB spokojen, jsme zvědavý na nový systém, který se vyvíjí při pochodu.
Dále mám spořící účet u slovenské VÚB, tam zatím v pohodě.
Podobně i JT Bank. Tam jsem jednou z mobilu na infolinku omylem vytočil číslo a hned zavěsil. Asi za hodinu volání z banky, jestli jsem něco nepotřeboval. Velmi klientský přístup.
Jiné banky nemám.
Jen co jsem slyšel, že třeba reklamce jsou často u FIO banky problém, vše trvá dlouho s nejistým výsledkem. Prý se to nedá srovnat pobočky, přístup ke klientům oproti jiným bankám, ale je to často i věc názoru.