Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
kamarad.michal píše:No je to šílené, mě by jen zajímalo, zda tam vůbec na Silvestra a na Nový rok či případně o víkendu někdo vůbec je na technické podpoře v internetovém bankovnictví. Není možné, aby něco nešlo takhle dlouho a čekat na pracovní den.
To je asi problém menších bank obecně. ( Creditas, Air bank, Equbank) Je pouze nonstop služba na platební karty přes nějaké externí call centrum.
Třeba taková ČSOB, KB, ČS a.s. mají hotline elektronického bankovnictví - 24.hodin denně i o svátcích.
To se hodí, pokud se něco stane a je potřeba okamžitě zablokovat služby elektronického bankovnixctví z důvodů třeba napadení počítače apod.
petr s píše:Je i nativně v pdf
Prostě nové ovládání a různě ukryté možnosti jak se dostat k cílidinkylinky píše: Např. historie transakcí v pdf už není, jen xls atd.
minarjo píše:@jouda:
Už zde padlo, že nové IB v menu nerozlišuje mezi jednorázovými a trvalými platbami a příkazy k inkasu (obojí je nazváno shodně, až při zadávání se volí jednorázově či pravidelně). Tedy trvalé platby (stejně jako jednorázové) bys měl najít v Menu-Platby, pak v části Zvolte typ transakce rozevřít Platby a tam Zobrazit/upravit platby. Jako výchozí jsou zobrazeny Provedené, lze ale nahoře přepnout na Plánované.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků