ING konto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 15. 7. 2021 00:10

Pabloson píše:1) prevedu (po udeleni souhlasu s migraci v ing) manualne 300k z ing do rb na bezny ucet (se zustatkem 0) a tim se mi nastavi uroceni 1% do 300k na rok
2) nasledne prevedu z bezneho rb uctu 150k na jiny externi ucet -> pak se mi bude v rb urocit 1% jen stavajici zustatek 150k
3) prijde mi za nakej cas na rb bezny ucet vyplata 150k kc z externiho uctu patriciho treti strane...

no a ted nevim na 100% zda se mi pak bude v rb na beznym uctu urocit tim 1% 150k kc a nebo 300k kc?

nevite (spekulace a domnenky me nazajimaji) jiste nekdo, jak to je?
dikes



Dobrý den,
v případě, že jste naším novým klientem z ING – udělil jste souhlas – založil jste si v RB běžný účet…platí pro váš nabídka: https://www.rb.cz/osobni/ucty/ing?an=wp pod záložkou „nemám účet v Raiffeisenbank“ - „Jak vypadá nabídka úročení“.
Dle toho, kolik peněz pošlete do 31.8.2021 na účet v RB, takovou budete mít výši limitu pro zvýhodněné úročení. Příklad: Jestliže si pošlete z ING 100.000,- Kč a poté si např. 20.000,- Kč vyberete, bude se úročit aktuální zůstatek tedy 80.000,- Kč. V případě, že Vám pak přijdou peníze z jiné banky zase na BU u RB, úročíme Vám zpět částku do výše limitu zvýhodněného úročení k 31.8.2021. Tedy jestliže máte na účtu 80.000,- Kč a přijde Vám 50.000,- Kč z jiné banky, budeme Vám úročit částku 100.000,-Kč.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod bodyczech 15. 7. 2021 05:54

Koukám, Linda je jak NY, nikdy nespí... :) Ale zrovna se mi to hodí, obrátil se na mě rodinný člen, vyjádřil souhlas s převodem z ING, dostal odpověď od RB, ale nechce reagovat na kouzelná tlačítka, nemá chytrý mobil a ani založení kurýrem mu nepřipadá vhodné... jo, těžký případ...
Ale předpokládám správně, že i bez ohlášení není problém zajít na libovolnou pobočku a založit běžný účet a poté převézt vklad z ING a splnit tak podmínky pro bonus a 1% úročení? Nebo je v tom nějaký marketingový háček? Případně již termínové omezení? ING výpověď k 31.7. a poznámka o převodu nejpozději k 20.7.?
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod Rad68 15. 7. 2021 07:01

Jde to bez ohlášení, akorát může být potřeba počkat, než se někdo uvolní. Máti měla že má přejít online, ale nemá dva doklady, tak to zatim nechala být. Asi po měsíci přišlo, že má založit přes kurýra - bo se jí nechtělo s ním otravovat, tak šla na pobočku a i s čekáním to bylo do deseti minut.
Rad68
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 15. 7. 2021 08:30

Ano, z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že i bez ohlášení není problém zajít na pobočku a založit tam běžný účet (Chytrý účet). Já jsem takto na pobočce bez ohlášení zakládal v dubnu Chytrý účet poté co pokus o online založení nebyl úspěšný. Nebyl žáden problém a vše proběhlo také bez problémů.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 15. 7. 2021 17:28

bodyczech píše:Koukám, Linda je jak NY, nikdy nespí... :) Ale zrovna se mi to hodí, obrátil se na mě rodinný člen, vyjádřil souhlas s převodem z ING, dostal odpověď od RB, ale nechce reagovat na kouzelná tlačítka, nemá chytrý mobil a ani založení kurýrem mu nepřipadá vhodné... jo, těžký případ...
Ale předpokládám správně, že i bez ohlášení není problém zajít na libovolnou pobočku a založit běžný účet a poté převézt vklad z ING a splnit tak podmínky pro bonus a 1% úročení? Nebo je v tom nějaký marketingový háček? Případně již termínové omezení? ING výpověď k 31.7. a poznámka o převodu nejpozději k 20.7.?



Dobrý den,
záleží na pobočce. Některé jsou tak vytížené, že bez domluvené schůzky se může stát, že Vás jen objednají na jindy. Jinde zase můžete vyřídit vše okamžitě. Možná je lepší, si na konkrétní pobočku zavolat a poptat se. Co se týká těch termínů, u nás je to stále stejně dle infa z kampaně. Rozhodující je plata z ING, která musí být připsaná na BU u RB nejpozději do 31.8.2021, aby byla splněna podmínka pro zvýhodněné úročení. Pro nové klienty z ING se ještě k platbě z ING počítají i všechny platby, které přijdou na účet RB i z jiných bank, připsané do stejného data.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod Milos 15. 7. 2021 21:20

Osobní bankéř mi není schopen odpovědět, zkusím se tedy zeptat tady (Lindy):

Jsem stávající klient ING a zároveň stávající klient RB. V rámci akce „Výhody pro klienty ING“ se chystám převést peněžní prostředky z ING do RB. Z určitých důvodů ale nechci mít tyto peněžní prostředky na stávajícím běžném účtu. Založil jsem si proto nový běžný účet (Chytrý účet). Bude na tomto novém účtu platit zvýhodněná úroková sazba 1% a získám bonus 500Kč po převodu peněžních prostředků z ING, i když tento účet nebyl založen před 18.2.2021, jak je uvedeno v podmínkách akce?
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod nabik 17. 7. 2021 08:51

Nevím jak odpoví Linda, ale já to mám podobně. Nevím už přesně kdy jsem nové Chytré konto otevíral, ale určitě to bylo po 2.3. kdy mi přišel email o přijetí souhlasu z ING. Mám "starý účet" který normálně používám a Chytré konto kde je 1% a přišel i bonus. Jen jsem nastavil aby všechny úroky chodili na "normální účet" jinak se zobrazuje menší úrok a částka nad je úročena méně.(tak jak je to v podmínkách a bylo i zde na foru)
Musíš být klient RB před 18.2. jestli se nepletu, pak by neměl být problém.
nabik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Persbrandt 17. 7. 2021 16:12

Chci se zeptat hl. Lindy z RB:
Mam Ing konto a zaroven mam z lonska i bezny ucet RB. Jiz drive jsem take kliknul na souhlas s predanim udaju z Ing do RB, jinak jsem nic neudelal. Chci vyuzit akci s 1% urocenim u RB.
Na infolince RB mi tvrdila, ze pro ucast na akci nutne musim pozadat o mobilitu, coz pry muzu udelat tak, ze kliknu na prislusnou kolonku v internetbankingu Ing ( ikdyz jsem ji rikal, ze si penize z Ing prevedu sam prevodem).
To je nesmysl, ne? V pdf podminkach zadnou takovou povinnost nemate, nemluve o tom, ze jsem v IB Ing zadnou takovou kolonku nevidel.

Jinak vypovedni lhutu u Ing mam stejne jako nekteri dalsi zde do 31.7.21. Ve vypovedi ale Ing uvadi, ze pro ucast v akci mam vsechny penize z Ing konta prevest do RB nejpozdeji do 20.7. (neformuluji to tam jako doporuceni, ale jako fakt). To je taky nesmysl, ne? V podminkach akce RB nic takoveho nevidim.
Do 20.7. bych to asi tezko stihnul, tim spis, ze si jeste nejake penize budu muset na Ing konto poslat z jine banky (mam tam ted jenom malo penez), abych je pres nej protocil do RB, protoze jako stavajici klient RB mam narok na urok 1% pouze z prostredku prevedenych primo z Ing konta. A navic Ing nepodporuje okamzite platby.
Takze Lindo, je mozno se na nejake povinne žádání (resp. zaklikavani) o mobilitu, stejne jako na nejaky podivny deadline 20.7. s klidnym svedomim vykaslat? Dekuji
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 18. 7. 2021 11:42

Milos píše:Osobní bankéř mi není schopen odpovědět, zkusím se tedy zeptat tady (Lindy):

Jsem stávající klient ING a zároveň stávající klient RB. V rámci akce „Výhody pro klienty ING“ se chystám převést peněžní prostředky z ING do RB. Z určitých důvodů ale nechci mít tyto peněžní prostředky na stávajícím běžném účtu. Založil jsem si proto nový běžný účet (Chytrý účet). Bude na tomto novém účtu platit zvýhodněná úroková sazba 1% a získám bonus 500Kč po převodu peněžních prostředků z ING, i když tento účet nebyl založen před 18.2.2021, jak je uvedeno v podmínkách akce?


Dobrý den, Miloši,
máte pravdu, stávající klienti, kteří si chtějí finance z ING oddělit, mají možnost si založit nový účet, na kterém se jim nastaví ta zvýhodněná sazba. Podmínkou je opět platba, zaslaná z ING do daného termínu. Doporučuji zavolat svému poradci. On Vám nový účet buď založí na pobočce, nebo Vás navede po telefonu.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 19. 7. 2021 12:11

Persbrandt:

Dobrý den,
zvýhodněné procento platí, i když nevyužijete mobilitu. Mobilitu klientům doporučujeme, protože je díky ní pro klienta přestup snadnější, vše totiž zařídíme za něj - převod peněz, nastavení příkazů, zrušení ING konta. Je možné ji zařídit přes IB.
Nemůžeme komentovat jednání jiné banky, její procesy, jaké stanovila datumy a tak. Kolegové z ING Vám určitě rádi vysvětlí vše potřebné, co budete chtít vědět, když jim zavoláte. My, jak jsem psala výše, máme jedno rozhodující datum a to je 31.8.2021, kdy už musí být připsaná platba z ING již na založeném RB účtu.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod bodyczech 19. 7. 2021 15:25

K té mobilitě mohu přidat dnešní osobní zkušenost. S rodinným příslušníkem jsem zašel na pobočku s tím, že bude stačit založit chytrý účet a zbytek udělám z pohodlí domova z počítače včetně převodu peněz z ING do RB. A výsledek? ANI NÁHODOU! Na pobočce trvali na mobilitě, musíte nahlásit číslo účtu z kterého chcete převod provézt jinak prý nedostaneme zvýšené úročení ani bonus. Snažil jsem se argumentovat zkušenostmi zdejších diskutujících i informacemi od Lindy.
Takže jsme se po pár minutách rozloučili za stálého přesvědčování, ať zajdeme zítra na pobočku znovu s výpisem z ING a přes POVINNOU MOBILITU provedeme přechod znovu.
Takže asi tak, peníze jdou do Babišových dluhopisů a RB je bez dvou klientů -:)
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod Persbrandt 19. 7. 2021 16:35

Ted mne teda po case neskutecne vytocilo IB Ing. Potreboval jsem jenom prevest penize na novy ucet, 3 pozice jsem mel obsazeny, takze jsem musel jeden smazat. A touhle blbosti jsem stravil vic nez pul hodiny a pravdepodobne kvuli tomu zmeskal dnesni uzaveru plateb. Nejdriv to rikalo, ze ucet nyni nelze kvuli cekajici platbe ci co smazat (tak jsem myslel, ze to je moje blbost, ale ukazalo se, ze to byla ciste jejich porucha) a pak se vzdycky jenom tocilo kolecko a zadny dialog se neotevrel. Takze jsem klikal celkem asi 15x, prijal 15 autorizac. smsek, nez se to nakonec zazracne povedlo.

No neco naprosto priserneho, rikal jsem, ze nechapu jak nekdo takovy vubec muze provozovat banku. Kdyz uz tam maji tu zbytecnou pitomost s tremi transakcnimi ucty, tak snad aspon maji udrzovat IB v nejake kondici, maji to mit odladene, aby to fachalo a dalo se to v prijatelnem case editovat, a ne tohleto zoufalstvi. A i prihlasovani do IB a potvrzovani prikazu trvalo nejak neobvykle dlouho, to snad byla minuta a pul nebo dve od potvrzeni SMS kodu do provedeni prikazu.
Nechapu, co se jim tam deje, jestli si uz v ramci konce prestali platit IT podporu nebo co, fakt nevim.
Jedine co u jejich IB funguje fakt rychle, je to nedobrovolne odhlaseni z IB pri tzv. necinnosti, moc nebudu prehanet, kdyz reknu, ze to je snad rychlejsi nez cely proces přihlašovaní do IB. :-(
A jiste to rychle odhlasovani strasne prispiva ke zvyseni klientske bezpecnosti - hlavne ze se odchozi platby u Ing potvrzuji krome hesla jenom 4-cifernym kodem, zatimco snad vsechny ostatni banky pouzivaji 9-mistny alfanumericky kod.

Musim rict, ze fakt zacinam mit strach si tam poslat nejake vetsi penize (kvuli tomu 1% v RB), kdyz vidim jaky tam maji v IB bordel.

-- 19. 7. 2021 17:43 --

bodyczech píše:K té mobilitě mohu přidat dnešní osobní zkušenost. S rodinným příslušníkem jsem zašel na pobočku s tím, že bude stačit založit chytrý účet a zbytek udělám z pohodlí domova z počítače včetně převodu peněz z ING do RB. A výsledek? ANI NÁHODOU! Na pobočce trvali na mobilitě,...


Je evidentni, ze na pobockach zrejme nevedi ohledne teto akce pro klienty Ing, ktera bije. Hlavne, ze z infolinky mne furt odkazuji na osobni bankerku na pobocce, ktera mi pravdepodobne bude tvrdit presne neco takoveho, co jste napsal. Driv mela RB nejakou specialni infolinku pro prechod z Ing do RB a tu uz pry zrusili, coz teda absolutne nechapu, kdyz lidi stale jeste prichazeji. Kvuli zruseni te linky prave z bezne infolinky klienty odkazuji na osobni bankere, ale podle mne to na ne spis hazeji jako takovou horkou bramboru.
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod evelista 19. 7. 2021 22:22

Jako necetl jsem to, bylo to moc v hate modu pro sluzbu co fungovala uplne ok, nope problem
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 20. 7. 2021 08:27

Persbrandt píše:Ted mne teda po case neskutecne vytocilo IB Ing. Potreboval jsem jenom prevest penize na novy ucet, 3 pozice jsem mel obsazeny, takze jsem musel jeden smazat. A touhle blbosti jsem stravil vic nez pul hodiny a pravdepodobne kvuli tomu zmeskal dnesni uzaveru plateb. Nejdriv to rikalo, ze ucet nyni nelze kvuli cekajici platbe ci co smazat (tak jsem myslel, ze to je moje blbost, ale ukazalo se, ze to byla ciste jejich porucha) a pak se vzdycky jenom tocilo kolecko a zadny dialog se neotevrel. Takze jsem klikal celkem asi 15x, prijal 15 autorizac. smsek, nez se to nakonec zazracne povedlo.


Mohu potvrdit stejně hroznou zkušenost z dnešního rána. Přihlášení do IB i SB trvá několik minut, pak jsem potřeboval smazat jeden uložený transakční účet, abych mohl poslat peníze do RB. Myslel jsem, že v SB to nejde, jelikož po kliknutí na křížek vedle uloženého transakčního účtu se nic nedělo. Nic se nedělo ale ani při stejném pokusu v IB, následně jsem tedy zjistil, že člověk musí kliknout na křížek a počkat několik vteřin, až jejich systém zareaguje. Celkově mi převod peněz do RB také zabral asi 20 minut :-|
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 20. 7. 2021 11:41

bodyczech píše:K té mobilitě mohu přidat dnešní osobní zkušenost. S rodinným příslušníkem jsem zašel na pobočku s tím, že bude stačit založit chytrý účet a zbytek udělám z pohodlí domova z počítače včetně převodu peněz z ING do RB. A výsledek? ANI NÁHODOU! Na pobočce trvali na mobilitě, musíte nahlásit číslo účtu z kterého chcete převod provézt jinak prý nedostaneme zvýšené úročení ani bonus. Snažil jsem se argumentovat zkušenostmi zdejších diskutujících i informacemi od Lindy.
Takže jsme se po pár minutách rozloučili za stálého přesvědčování, ať zajdeme zítra na pobočku znovu s výpisem z ING a přes POVINNOU MOBILITU provedeme přechod znovu.
Takže asi tak, peníze jdou do Babišových dluhopisů a RB je bez dvou klientů -:)



Dobrý den,
můžete mi, prosím, napsat, na jaké pobočce se Vám to stalo?
Děkuji. Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků