od Franklin 13. 2. 2016 20:43
Kauza "předčíslí 2010" se vůbec nedá srovnávat s tou kauzou letošní. Letos je to mnohem horší.
Předčíslí 2010: Česká národní banka vyjela po mBank, že nedodržuje vyhlášku a do Certisu (mezibankovní platby) zasílá číslo účtu bez předčíslí. Jediná změna, která se udála, bylo to, že mBank u odchozích plateb začala do Certisu odesílat i předčíslí. Pokud někdo v mBank zadal příkaz k inkasu a v jiné bance se to mělo spárovat se souhlasem k inkasu, bylo nutné tento souhlas v jiné bance upravit o předčíslí. Moc problémů to tenkrát nezpůsobilo, protože příkaz k inkasu v mBank používal naprosto minimální počet klientů. Masově používaný směr inkasa byl ten opačný - tj. souhlas k inkasu v mBank, příkaz k inkasu přicházel z jiné banky - a zde se vůbec nic nezměnilo. Pokud do mBank přišla příchozí platba bez předčíslí, mBank ji i nadále provedla. Čili v roce 2010 bylo hlavně hodně keců, ale reálný dopad na lidi nebyl téměř žádný.
Předčíslí 2016: mBank přestala přijímat veškeré příchozí platby bez předčíslí. Pokud mi někdo z jiné banky posílá peníze bez předčíslí, vrátí se mu nazpět. Cítíte ten obrovský rozdíl?
Všimněte si, jak jsou v mBank naprosto neschopní. O problému vědí minimálně od roku 2010, spíše ještě dříve, ale nedokážou ho kompletně vyřešit. Takže problém se po letech neustále vynořuje. Co za zaměstnance mBank vůbec zaměstnává? Ta nekompetentnost a amatérismus jsou šílené. To jsou v mBank tak nízké platy, že tam neseženou nikoho šikovného, kdo problém dokázal vyřešit napoprvé a rozumně by komunikoval s klienty? Teď jsem si na žumpě přečetl, že klient dostal smlouvu bez předčíslí, ale mBank nebude nic dělat. Pokud chce klient správnou smlouvu, má si klient zavolat na mLinku. Hnus.