mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod LGA 12. 2. 2017 07:23

Franklin píše:Co třeba poplatek 29 Kč za převod z účtu, kde je úrok 0,05% ročně (eMAX)?

100% splátka z mKreditky za 25 Kč měsíčně. Velmi zajímavé je, že
1) poplatek se účtuje i v případě, že klient zablokuje kartu - na mFóru to bylo vysvětlováno tak, že úvěrová smlouva je stále aktivní a peníze lze čerpat například bankovním převodem
2) bankovní systém mBank dělá to, že po vypovězení kreditky se procento automatické splátky samo přenastaví na 100%, což následně vede k nečekanému naúčtování poplatku 25 Kč.

Ten poslední bod je nesmírná prasárna a pro mě je to důkaz, že mBank jde cestou žumpy.

Ono by bylo možné chovat se trochu více proklientsky. Ale rozkaz z Polska zněl jasně, nadojit z klientů co nejvíc. :mrgreen:

eMax + bod 1,2= :-!
úrok lze pořešit jinde, problém je v tom, že zpoplatněním neumoňuje přesun na bezpečnější účet bez karty. Byť je tu řešení mít eMaxů osm :oops:

Nepoužívám služby které mě nevyhovují, ale ty které jsou pro mě přínosné:
D+0 garantovaně, možnost šablony bez SMS potvrzení (má ještě AirBank, a zavedla to nedávno) , mám mRezervu, takže vedení karty zdarma + výběry kdekoliv (byť s podmínkou +1500 Kč)
další plus: neomezené limity na kartě včetně počtu transakcí.

Co mně neposkytne mBank, mám jinde.
LGA
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod .357 12. 2. 2017 08:18

Kdyby některá jiná banka měla tak povedenou aplikaci jako má mBank, tak bych taky uvažoval o změně...
.357
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 12. 2. 2017 09:02

.357: Smajlík se škrabající se rukou na hlavě ...
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod Zedna1 12. 2. 2017 11:27

Jen doplnim Franklina, ze zadna jina nizkonakladova banka (FIO,Air,Equa,Creditas) nema zpoplatnenou debetni kartu k uctu.
Toto je vazne vrchol drzosti, co si mBank dovolila.

V tematu "Zajimavy clanek" jsem ted nedavno/naposledy daval odkaz na velmi pekny clanek zminujici hospodarske vysledky nizkonakladovych bank, kde bylo videt, ze mBank ma zisky vysoke a jeste je tim nekolikerym zdrazenim zvysuje, takze jakakoliv nadeje na obrat zpet k proklientske bance jiz je nerealny.
Potvrzuje to slova Franklina, ze mBank zvolila cestu maximalizace zisku i za cenu prevalzovani klientu.
Po nabrani vice nez pul milionu klientu jsou si uz dost jisti, ze i po zdrazeni prestoze odejdou tisice klientu, tak jim porad zustane dostatek ovecek ochotnych platit ty zvysene poplatky a maji to propocitane tak dobre, ze jim tato strategie vychazi, viz. ty hospodarske vysledky.
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod octaviampi 12. 2. 2017 11:54

A ostatní to tak nedělají. Např. Fio po snížení ceny výběru proklientsky zachovalo ceny výběrů a raději investují masivně do stupidních reklam.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 12. 2. 2017 12:23

mBank je v některých parametrech při běžném užívání dokonce dražší než velké banky. Třeba požadavek na minimální výši výběru z ATM ve výši 1.500,- Kč je klientsky vysloveně nepřátelský. Akceptoval bych poplatky, kdybych za ně dostal hodnotnou službu, to není tento případ. Připadá mi, že už se mBank ani nesnaží být proklientsky orientovaná. Zaujala mě třeba nedávno odpověď na dotaz v mNázoru, která se týkala nízkých úroků na spořících produktech mBank - spořící účet prý neslouží ke shodnocování peněz, ale k jejich odkládání...
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod xtonda 12. 2. 2017 12:29

osobne2 píše:No jasne, nejake uplne zbytecne emailove notifikace, by me zajimalo, kolik klientu by to pouzivalo, kdyby po nich chteli zaplatit naklady? Zadny, tak by naklady promitli do jinych poplatku. Resis uplne zbytecnosti a kvuli takovym se ta banka zkazila.

Pro mě je okamžitá notifikace o pohybu na účtu zdarma základní kritérium při výběru účtu. A odeslání mailu je celkem triviální operace a nejsou tam žádné jednotkové náklady na rozdíl od SMS.

-- 12. 2. 2017 13:58 --

Když už dávají výběry z bankomatů všech bank zdarma, tak minimální částka je celkem šikovný způsob jak umravnit pitomce co vybírají po pár stovkách, měla to i Zuno. Air a Fio mají výběry natvrdo zpoplatněné. Poplatek za kartu není úplně příjemný, ale pokud je účet normálně používaný, tak není problém se ho zbavit, o klienty co si založí účet, nechají si vystavit kartu a pak ji strčí do šuplíku banka zjevně nestojí.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 12. 2. 2017 14:28

Jeden z dalších důvodů, proč mBank považuju za bankovní žumpu, je nestabilita sazebníku. Je možné, že se současným sazebníkem někdo dokáže žít. Ale já se ptám: jak dlouho současný sazebník vydrží? Za kolik měsíců mBank zase totálně překope podmínky nutné pro to, aby základní služby byly zdarma? Tohle já odmítám sledovat. Podívejte, kolik změn sazebníku bylo třeba v roce 2016 a za celou historii tohoto ústavu:
https://www.mbank.cz/informace-k-produktum/archiv/
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 12. 2. 2017 14:40

Lepší řešení regulace výběru z bankomatu než omezení dolní hranicí částky mi připadá poskytnout několik málo výběrů v měsíci zdarma. Toto cestou se třeba vydala Creditas. Nejsem zvyklý u sebe nosit větší množství peněz v hotovosti, navíc se pohybuji na místech, kde je nutné počítat s možností, že člověk bude okraden, takže by to ani nebylo rozumné. Naštěstí mám hlavní účet u jiné banky, která "pitomce" toleruje, a tak si spokojeně vybírám po menších částkách. Sazebník mBank se často mění, je nepřehledný a nelogický.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mrusnok 12. 2. 2017 14:58

Nikdy nepřišla taková změna sazebníku, se kterou jsem nebyl schopen vyrovnat tak, abych neplatil poplatky.
Podstatné není dluhy splatit, ale spíš to je být schopen splácet.
Mrusnok
Nadšenec

Odeslat příspěvekod .357 12. 2. 2017 15:12

Jen kvůli zpoplatnění odchozích plateb jsem si musel zřídit účet ve Fio. Tím jsem ale zároveň získal možnost vkládání hotovosti... :-)
.357
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Zedna1 12. 2. 2017 16:53

octaviampi píše:A ostatní to tak nedělají. Např. Fio po snížení ceny výběru proklientsky zachovalo ceny výběrů a raději investují masivně do stupidních reklam.


Zadna banka nesnizovala vysi poplatku za vyber z ciziho bankomatu, prestoze vsem vyrazne klesly naklady.
Takze tvoje obvineni pouze FIO banky, jako ze jen oni jsou ti zli. je dost mimo.
V tomto ohledu (cena za vyber z ciziho bankomatu) jsou nenazrane a predrazene VSECHNY banky, samozrejme krome tech nekolika malo vyjimek, ktere maji vyber ze vsech bankomatu zdarma bez podminek (Equa,Creditas).
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já Osobně 12. 2. 2017 17:51

Jsem rád, že tady máme tak angažovaného anti-m-Tro(t)llolina jako je Franklin, díky němu tohle vlákno žije :tleskani To, že tady píše bláboly a hovadiny, mu evidentně nevadí, opakuje tady několikrát vyvrácené lži a připomíná mi jednoho notorického křiklouna z mFóra, myslím, že to byl nějaký směšný Jiří, ale víc si nevybavím :-D Úplné bláboly komentovat nebudu, jen zkusím korigovat někeré nesmysly. Nuže:
Franklin píše:... banka implementuje jen ty věci, které ji vydělají nejvíc peněz. Z toho plyne, že v mBank se nikdy nedočkáme třeba normální e-mailové notifikace, protože Poláci lační po penězích nedokážou na tuto službu napasovat žádný "business case".

Když byla v minulosti mBank (téměř) jediná nízkonákladovka v moři molochů, tak se to dalo ještě tolerovat a hodně se to omlouvalo. Ale příchod konkurence krásně ukázal to, jaká je mBank žumpa.

Nazývat mBank žumpou proto, že nenabízí pro svých 5 milionů klientů službu, kterou by využilo (plácnu) 1000 lidí, to už chce mít buď nulový přehled, nebo být Franklinem. Předpokládám, že mBank má společné systémy pro všechny země kde působí (PL, CZ, SK), jinak by to nemělo smysl. Na takovou zbytečnost asi opravdu není jednoduché napasovat jakýkoliv business case. V době, kdy jsou trendem notifikace v mobilní aplikaci (a tady doufám, že mBank na tom rychle zapracuje), řešit nějaké předpotopní e-maily pro nízké jednotky promile klientů nemá smysl. Ti klienti, kteří takovou službu vyžadují, jsou dávno jinde. Tak proč by to pro ně mBank zaváděla, když jsou jinde :D A když jinde nejsou, tak asi tu službu až tak nepotřebují.

Franklin píše:Staré IB bylo velmi oblíbené a nikdo ho nechtěl rušit. Místo toho, aby mBank zachovala jeho výhody a pouze přidala pár užitečných novinek, tak za ¾ milardy zavedla zcela nový systém, který toho ve výsledku uměl méně, protože na konci už nebyl čas ani peníze vše dotáhnout do konce. :mrgreen:

Z čeho čerpáš podklady pro svůj další blábol? Z mFóra? Z FB? Kolik z těch 5 milionů klientů účet zrušilo kvůli novému IB? 1000? 10000? (ve všech státech) Máš nějaká "tvrdá data" nebo tady jako etalon prezentuješ pouze své domněnky?
Také jsem si po přechodu na nové IB říkal, že tenhle cirkus nemůžou myslet vážně, že takové omalovánky nikdo nemá a že zlaté staré IB. Čím déle jsem nové IB používal, tím více jsem změnu chápal, logiku rozložení jednotlivých položek jsem také pochopil a když to porovnám s jinými IB, mBank je na tom dobře. Změny IB vyvolávají kontroverze ve všech bankách (stačí si pročíst jejich FB), ale žádná banka nehledí na pár křiklounů, kteří se ozvou a vyžadují staré IB. Ti velkohubě deklarují odchod k jiné bance, což je naprosto nelogické, protože ta nová banka jim těžko nabídne staré IB jejich původní banky a stejně se musí naučit ovládat úplně nové IB :roll:

Franklin píše:Jasně, úplně zbytečné notifikace, které banky typu Air Bank, Creditas, Equa, FIO zvládají naprosto bez problémů, proč tu zbytečnost vůbec zaváděli? :mrgreen:

Ano, evidentně jsou okamžité e-mailové notifikace zbytečné pro 5 milionů klientů (která z tebou vyjmenovaných bank to má? ;-) ) a ti klienti, pro které je tato zbytečná služba životně důležitá, již jistě využívají služby jiných bank, pro které není problém těch pár mejlů poslat.
Hodně se takovými pseudoargumenty ztrapňuješ před lidma, kteří jsou schopní pochopit kontext situace :roll:

Franklin píše:Equa, Creditas ... Velmi jednoduchý sazebník, výběry z ATM zdarma, funkční notifikace, dobré IB. Tento přístup je mi velmi sympatický.

mBank si bohužel vybrala cestu bankovní žumpy, což dokazuje i pohled do aktuálního sazebníku.
:mrgreen:

Velmi jednoduchý sazebník měla mBank, když neměla žádné produkty. Proč by taky psala do sazebníku služby, které neposkytuje, žeano. Když osekám sazebník mBank o produkty, které EQ a CR nemají (účty pro děti, účty pro OSVČ, disponent, karta ke spořícímu účtu, kontokorent, kreditka, hypotéka), tak mi z těch 13 stránek vychází: mínus 4 (název sazebníku, obsah sazebníku, prázdná stránka, poslední stránka s kontakty), mínus 4 (produkty, které EQ a CR nenabízí), ve výsledku 5 stránek, na kterých jsou i produkty, které ty dvě banky nemají.
Equa má (když škrtnu spořáky v cizích měnách) tedy 4 stránky.
Creditas má taky sazebník na 4 stránky, ale jen proto, aby to k těm nulovým službám nevypadalo blbě (mají tam rozepsané pojmy) :-D
Další důkaz toho, že jsi jen trapný srandista, který cílí na podobné Lojzy, kteří si neumí zjistit informace a nasávají informace z fóra a pak hýkají jak je MB komplikovaná :-!

Franklin píše:Co třeba poplatek 29 Kč za převod z účtu, kde je úrok 0,05% ročně (eMAX)?

To je snad jedinkrát, kdy ti dám zapravdu, ten poplatek za převod z eMaxu mi taky připadá mimo. Možná do MB přišli noví lidé, kteří tu předchozí filozofii používání eMaxu nepochopili... :hm

Franklin píše:100% splátka z mKreditky za 25 Kč měsíčně. Velmi zajímavé je, že
1) poplatek se účtuje i v případě, že klient zablokuje kartu - na mFóru to bylo vysvětlováno tak, že úvěrová smlouva je stále aktivní a peníze lze čerpat například bankovním převodem

Na tom není nic divného a úplně stejně to mají i ostatní banky, které nabízejí kreditky. Děláš z komára velblouda a pokud takovou základní věc nevíš, dej v ČNB výpověď.
Franklin píše:2) bankovní systém mBank dělá to, že po vypovězení kreditky se procento automatické splátky samo přenastaví na 100%, což následně vede k nečekanému naúčtování poplatku 25 Kč.
Ten poslední bod je nesmírná prasárna a pro mě je to důkaz, že mBank jde cestou žumpy.

Buď lžeš ty, nebo "Karetní" na mFóru. Tehdy tam psal, že u vypovězených kreditek se poplatek neúčtuje i přesto, že systém nastaví 100% splátku.

Frankline, pokud opravdu řešíš reklamace klientů za moje daně v ČNB s tak tragickým rozhledem a s takovým negativním zaujetím vůči mBank, tak jdi od toho. Projevuješ se zde jako arogantní *Franklin Vyskoč* bez schopnosti objektivně posuzovat relevantní skutečnosti. Navíc zcela zjevně, nepokrytě a na odiv dáváš svoji „žumpnost“ vůči mBank... :-!

Já Osobně 8-)

P.S.1) Nejsem agent mBank, mám účty v asi 13 bankách :)
P.S.2) Nemám nic společněho s "osobně" z mFóra, ani s jeho klony 8-P
Já Osobně
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Franklin 12. 2. 2017 18:14

Trochu mi připomínáš jistého člověka K.Radic@email.cz, který také nebyl agentem mBank, přesto dával tak detailní informace, které mohl mít jen člověk, který pro mBank v minulosti pracoval. :mrgreen: Samozřejmě vždy se najdou lidé, kteří mají na banku jen ty nejzákladnější požadavky, a tak jim nevadí nízká kvalita služeb, čekání x let na implementaci jednoduchých věcí, mizerná komunikace, neustále změny sazebníku, protiklientský přístup, snaha o maximální vytěžení klienta za každou cenu, nesplněné sliby. Naštěstí tu máme docela dobrou konkurenci, díky které si každý inteligentní člověk může udělat představu sám.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod .357 12. 2. 2017 18:40

Už si pomalu začínám myslet, jestli nejste náhodou s vlazym příbuzný... Voba z jedný žumpy :-)
.357
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků