Jsem rád, že tady máme tak angažovaného anti-m-Tro(t)llolina jako je Franklin, díky němu tohle vlákno žije
To, že tady píše bláboly a hovadiny, mu evidentně nevadí, opakuje tady několikrát vyvrácené lži a připomíná mi jednoho notorického křiklouna z mFóra, myslím, že to byl nějaký směšný Jiří, ale víc si nevybavím
Úplné bláboly komentovat nebudu, jen zkusím korigovat někeré nesmysly. Nuže:
Franklin píše:... banka implementuje jen ty věci, které ji vydělají nejvíc peněz. Z toho plyne, že v mBank se nikdy nedočkáme třeba normální e-mailové notifikace, protože Poláci lační po penězích nedokážou na tuto službu napasovat žádný "business case".
Když byla v minulosti mBank (téměř) jediná nízkonákladovka v moři molochů, tak se to dalo ještě tolerovat a hodně se to omlouvalo. Ale příchod konkurence krásně ukázal to, jaká je mBank žumpa.
Nazývat mBank žumpou proto, že nenabízí pro svých 5 milionů klientů službu, kterou by využilo (plácnu) 1000 lidí, to už chce mít buď nulový přehled, nebo být Franklinem. Předpokládám, že mBank má společné systémy pro všechny země kde působí (PL, CZ, SK), jinak by to nemělo smysl. Na takovou zbytečnost asi opravdu není jednoduché napasovat jakýkoliv business case. V době, kdy jsou trendem notifikace v mobilní aplikaci (a tady doufám, že mBank na tom rychle zapracuje), řešit nějaké předpotopní e-maily pro nízké jednotky promile klientů nemá smysl. Ti klienti, kteří takovou službu vyžadují, jsou dávno jinde. Tak proč by to pro ně mBank zaváděla, když jsou jinde
A když jinde nejsou, tak asi tu službu až tak nepotřebují.
Franklin píše:Staré IB bylo velmi oblíbené a nikdo ho nechtěl rušit. Místo toho, aby mBank zachovala jeho výhody a pouze přidala pár užitečných novinek, tak za ¾ milardy zavedla zcela nový systém, který toho ve výsledku uměl méně, protože na konci už nebyl čas ani peníze vše dotáhnout do konce.
Z čeho čerpáš podklady pro svůj další blábol? Z mFóra? Z FB? Kolik z těch 5 milionů klientů účet zrušilo kvůli novému IB? 1000? 10000? (ve všech státech) Máš nějaká "tvrdá data" nebo tady jako etalon prezentuješ pouze své domněnky?
Také jsem si po přechodu na nové IB říkal, že tenhle cirkus nemůžou myslet vážně, že takové omalovánky nikdo nemá a že zlaté staré IB. Čím déle jsem nové IB používal, tím více jsem změnu chápal, logiku rozložení jednotlivých položek jsem také pochopil a když to porovnám s jinými IB, mBank je na tom dobře. Změny IB vyvolávají kontroverze ve všech bankách (stačí si pročíst jejich FB), ale žádná banka nehledí na pár křiklounů, kteří se ozvou a vyžadují staré IB. Ti velkohubě deklarují odchod k jiné bance, což je naprosto nelogické, protože ta nová banka jim těžko nabídne staré IB jejich původní banky a stejně se musí naučit ovládat úplně nové IB
Franklin píše:Jasně, úplně zbytečné notifikace, které banky typu Air Bank, Creditas, Equa, FIO zvládají naprosto bez problémů, proč tu zbytečnost vůbec zaváděli?
Ano, evidentně jsou okamžité e-mailové notifikace zbytečné pro 5 milionů klientů (která z tebou vyjmenovaných bank to má?
) a ti klienti, pro které je tato zbytečná služba životně důležitá, již jistě využívají služby jiných bank, pro které není problém těch pár mejlů poslat.
Hodně se takovými pseudoargumenty ztrapňuješ před lidma, kteří jsou schopní pochopit kontext situace
Franklin píše:Equa, Creditas ... Velmi jednoduchý sazebník, výběry z ATM zdarma, funkční notifikace, dobré IB. Tento přístup je mi velmi sympatický.
mBank si bohužel vybrala cestu bankovní žumpy, což dokazuje i pohled do aktuálního sazebníku.
Velmi jednoduchý sazebník měla mBank, když neměla žádné produkty. Proč by taky psala do sazebníku služby, které neposkytuje, žeano. Když osekám sazebník mBank o produkty, které EQ a CR nemají (účty pro děti, účty pro OSVČ, disponent, karta ke spořícímu účtu, kontokorent, kreditka, hypotéka), tak mi z těch 13 stránek vychází: mínus 4 (název sazebníku, obsah sazebníku, prázdná stránka, poslední stránka s kontakty), mínus 4 (produkty, které EQ a CR nenabízí), ve výsledku 5 stránek, na kterých jsou i produkty, které ty dvě banky nemají.
Equa má (když škrtnu spořáky v cizích měnách) tedy 4 stránky.
Creditas má taky sazebník na 4 stránky, ale jen proto, aby to k těm nulovým službám nevypadalo blbě (mají tam rozepsané pojmy)
Další důkaz toho, že jsi jen trapný srandista, který cílí na podobné Lojzy, kteří si neumí zjistit informace a nasávají informace z fóra a pak hýkají jak je MB komplikovaná
Franklin píše:Co třeba poplatek 29 Kč za převod z účtu, kde je úrok 0,05% ročně (eMAX)?
To je snad jedinkrát, kdy ti dám zapravdu, ten poplatek za převod z eMaxu mi taky připadá mimo. Možná do MB přišli noví lidé, kteří tu předchozí filozofii používání eMaxu nepochopili...
Franklin píše:100% splátka z mKreditky za 25 Kč měsíčně. Velmi zajímavé je, že
1) poplatek se účtuje i v případě, že klient zablokuje kartu - na mFóru to bylo vysvětlováno tak, že úvěrová smlouva je stále aktivní a peníze lze čerpat například bankovním převodem
Na tom není nic divného a úplně stejně to mají i ostatní banky, které nabízejí kreditky. Děláš z komára velblouda a pokud takovou základní věc nevíš, dej v ČNB výpověď.
Franklin píše:2) bankovní systém mBank dělá to, že po vypovězení kreditky se procento automatické splátky samo přenastaví na 100%, což následně vede k nečekanému naúčtování poplatku 25 Kč.
Ten poslední bod je nesmírná prasárna a pro mě je to důkaz, že mBank jde cestou žumpy.
Buď lžeš ty, nebo "Karetní" na mFóru. Tehdy tam psal, že u vypovězených kreditek se poplatek neúčtuje i přesto, že systém nastaví 100% splátku.
Frankline, pokud opravdu řešíš reklamace klientů za moje daně v ČNB s tak tragickým rozhledem a s takovým negativním zaujetím vůči mBank, tak jdi od toho. Projevuješ se zde jako arogantní *Franklin Vyskoč* bez schopnosti objektivně posuzovat relevantní skutečnosti. Navíc zcela zjevně, nepokrytě a na odiv dáváš svoji „žumpnost“ vůči mBank...
Já Osobně
P.S.1) Nejsem agent mBank, mám účty v asi 13 bankách
P.S.2) Nemám nic společněho s "osobně" z mFóra, ani s jeho klony