mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod octaviampi 12. 2. 2017 20:12

Nevím, kterého Jiřího On Osobně myslí. Na mForu jich bylo docela dost. A cáklí byli asi všichni. Každopádně Franklin není Jiří, ale Pavel K. alias zbijeczka (a dalších asi x nicků). Bohužel na něm jde vidět obrovská frustrace z mBank a jejího poklesu do bažin. Trochu se z něho stává věčný nespokojenec a notorický stěžovatel.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod Já Osobně 12. 2. 2017 20:18

Franklin píše:Trochu mi připomínáš jistého člověka K.Radic@email.cz, který také nebyl agentem mBank, přesto dával tak detailní informace, které mohl mít jen člověk, který pro mBank v minulosti pracoval. :mrgreen: Samozřejmě vždy se najdou lidé, kteří mají na banku jen ty nejzákladnější požadavky, a tak jim nevadí nízká kvalita služeb, čekání x let na implementaci jednoduchých věcí, mizerná komunikace, neustále změny sazebníku, protiklientský přístup, snaha o maximální vytěžení klienta za každou cenu, nesplněné sliby. Naštěstí tu máme docela dobrou konkurenci, díky které si každý inteligentní člověk může udělat představu sám.

Zkus to ještě jednou a tentokrát i s vyjádřením k těm vyvráceným blábolům :mrgreen:
Jinak, pokud si dobře vzpomínám, nějaký Radič fungoval na mFóru, tam jsem se ale neangažoval. Pokud si ho s někým nepletu, tak si nějaké jeho příspěvky vybavuju, ale to už bylo před X (5?) lety... mFórum jsem si semtam pročítal, stejně jako FinExpert, ale nechtělo se mi tam registrovat :-l
Ale zaujal jsi mě těmi "detailními informacemi" :D Tobě odstřihli internet a Gůgla? Nebo co je tak tajného na tom, že celá mBank má cca 5 mega klientů? :hm

-- 12. 2. 2017 21:38 --

octaviampi píše:Nevím, kterého Jiřího On Osobně myslí. Na mForu jich bylo docela dost. A cáklí byli asi všichni. Každopádně Franklin není Jiří, ale Pavel K. alias zbijeczka (a dalších asi x nicků). Bohužel na něm jde vidět obrovská frustrace z mBank a jejího poklesu do bažin. Trochu se z něho stává věčný nespokojenec a notorický stěžovatel.

Aha, tak to se omlouvám Jiřímu i zbijeczkovi :-) Ale příspěvky obohacené žumpou si z mFóra nepamatuju... Tady pokud není v příspěvku žumpa, tak to nepsal Franklin :mrgreen:

Já Osobně 8-)
Já Osobně
Návštěvník

Odeslat příspěvekod .357 12. 2. 2017 20:43

Kolik z toho asi bude spících účtů? Já jsem jich kvůli odměně založil šest. A pak další tři podnikatelské... Takže to je jen v naší famílii devět ku jedné.
.357
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod chnapka_cz 12. 2. 2017 20:44

hoši hoši ...
chnapka_cz
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 12. 2. 2017 21:22

Já Osobně píše:Jsem rád, že tady máme tak angažovaného anti-m-Tro(t)llolina jako je Franklin, díky němu tohle vlákno žije :tleskani To, že tady píše bláboly a hovadiny, mu evidentně nevadí, opakuje tady několikrát vyvrácené lži a připomíná mi jednoho notorického křiklouna z mFóra, myslím, že to byl nějaký směšný Jiří, ale víc si nevybavím :-D


Myslíš Jiřího *** alias bojlera nebo Jiřího *** alias bourače?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod Já Osobně 12. 2. 2017 23:30

.357 píše:Kolik z toho asi bude spících účtů? Já jsem jich kvůli odměně založil šest. A pak další tři podnikatelské... Takže to je jen v naší famílii devět ku jedné.

To nakupování mrtvých účtů taky moc nechápu, ale asi jim to v nějakých tabulkách "vychází" :nenapadne Ale asi jich zatím není tolik, aby jim to kazilo jiné tabulky, takže to neřeší :-))

MirekM. píše:Myslíš Jiřího *** alias bojlera nebo Jiřího *** alias bourače?

Ne, to nebyli stálí přispívači mFóra. Ten "můj" Jiří byl nějaký už bývalý klient, který se nesmířil s tím, že už mu mBank přestala vyhovovat a na cokoliv i na FB odpovídal ve smyslu, že to musí prošetřit ČNB. Tak jsem si to evidentně spojil mylně O:-)

Já Osobně 8-)
Já Osobně
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MildaX 13. 2. 2017 01:14

Už se perou?
MildaX
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Franklin 13. 2. 2017 01:14

Pozor na jednu věc, aby nedošlo k nepochopení a odvádění diskuze špatným směrem. E-mailová notifikace není žádná klíčová služba, na které by to všechno stálo. Však ten, kdo není spokojen, snadno přejde k jiné bance. Počty uživatelů já neznám, nedokážu argumentovat. Počet aktivních klientů, to je v mBank nejstřeženější tajemství, protože množství nepoužívaných účtů je vysoké. Co jsem se snažil sdělit: e-mail notifikace je pro mě jenom určitý symbol toho, jak se mBank prezentuje navenek, tedy: neschopnost přijít včas se službou, která už jinde dávno funguje a v podstatě se stala standardem, nekvalitní implementace, neschopnost opravit chyby a reagovat na podněty. mBank v posledních letech ještě zvýšila tlak na maximalizaci zisku z klientů, čili neočekávám žádné zlepšení.

Přezdívku "bankovní žumpa" má mBank i kvůli tomu, co provádí se svými oficiálními dokumenty (sazebník, obchodní podmínky). Uživatel "zdec" na mFóru dostatečně dobře zdokumentoval desítky případů, kdy nedošlo k oznámení nové verze dokumentu, k tajnému antedatování dodatečně upravených dokumentů a podobně. V tomto světle není divu, že mFórum muselo být zrušeno, protože všechny tyhle prohřešky byly zdokumentovány v jednom diskuzním vlákně. :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfabetagama 13. 2. 2017 17:13

tomasvlasak píše:Máte už někdo vratky na business konto?

Já nedostal ani 40 kč za vklad přes poštu (připsáno ještě v prosinci a dle podmínek mělo být vráceno během ledna), ani 300 kč za první platbu business kartou (placeno 1.12. a mělo být připsáno do 60 dnů) a ani 1% z plateb (za prosincové platby do 60 dnů od konce měsíce - tzn. tady ještě mají čas)


Já dostal 300 Kč i 1% ze všech prosincových plateb až 10.2.2017, ale až po reklamaci 6.2..
Jestli odfiltrovali MCC6012, nebo to nechali být jako minulý rok, kdy to už taky podle podmínek měli hlídat,
jsem ale nezjistil.
alfabetagama
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod treborit 13. 2. 2017 17:47

me dorazilo 300 take a odfiltrovali
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 14. 2. 2017 19:34

Došla mi KK od mbank, aktivoval jsem ji klasicky zaplacením v obchodě a před chvíli jsem si nastavil limity pro platby na netu z 0 na 20 000 Kč a poté zkusil provést platbu na internetu. Jenže píše mi to, že mám překročený limit na kartě. Netušíte jestli mbance trvá několik minut(hodin,dní) než jaksik zaregistruje, že jsem si zvýšil limit pro platby na internetu ? Zkoušel jsem si dobít pár korun na herní účet key4you.
hannys85
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jerry666 14. 2. 2017 19:40

Jsou tam limity na počet transakcí, ty je třeba také nastavit.
jerry666
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hannys85 14. 2. 2017 19:53

Děkuji ! Já si opravdu přijdu u mbanky jako totální a neschopná lama. Mbanka mě naučí vnímat bankovnictví úplně jinak, než jsem byl dosud zvyklý. V životě jsem u žádné jiné banky nenastavoval limit počtu transakcí anebo si to alespoň nevybavuji.
hannys85
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Franklin 14. 2. 2017 20:12

Jediným řešením by bylo, aby formulář na změnu limitů obsahoval oba dva druhy limitů současně. Pak by si toho každý všimnul. Ale v mBank je tohle nereálné. Poláci tlačí na maximální výtěžnost klientů a nikdy neschválí věc, na které nevydělají spoustu peněz.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 14. 2. 2017 20:23

Těmi limity si prošli asi všichni. Bankovnictví mBank je dobrodružství, testuje schopnosti klientů neustále a ve všech směrech.
Delitzsch
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků