mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 21. 12. 2019 21:45

Pardon, špatně si to s tou podobou kódu pamatuji :). Každopádně mnou doporučení to uvedli dobře a všechny tři odměny přišly oboustranně vždy ve stejný den. Takže platí téměř jistě výše popsané, že mBank důsledně ověřovala, zda možnost doporučení svému klientovi nabídla nebo ne.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Vasekpasek 22. 12. 2019 19:40

Když dobiju Revolut Curvou s podkladovou mShop, tak z toho asi žádný procenta nekoukaj, že ne?
Vasekpasek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 12. 2019 20:08

Ano přesně tak, bez bonusu, mBank má dobíjení předplacených karet (MCC 6012) ve výlukách už dávno a zapojení Curve na tom nic nezmění, ta MCC předává.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod čulibrk 22. 12. 2019 22:30

... a co poslat peníze přes CurveSend s podkladovou KK e-shop od mBank?
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod taylor729 22. 12. 2019 23:20

Je tu nekdo kdy jiz drive byl klientem mbank, ted pouzil stejne (sve) tel. cislo a dostal bonus?
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod teplice 22. 12. 2019 23:28

Tak aktivační balíček přišel 9.12., toho dne splněna i aplikace. Dodnes bonus nepřipsan. Vidím to na reklamaci, pochybuji, že v ponděli přijde.
teplice
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TheSubways 22. 12. 2019 23:42

https://www.mbank.cz/informace-k-produk ... ad2019.pdf
Byl vydán dodatek, mBank má na vyplacení bonusu pro nové klienty čas do 28.2.2020
TheSubways
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 12. 2019 06:05

Není divu, vždyť u účtů založených přesně v den zveřejnění akce (první z mých doporučených) přišla oboustranná odměna za necelý týden po splnění podmínek, ale u účtů založených hned druhý den dopoledne (zbylí dva) už byl skluz 14 dní! Zájem o 3x1200 Kč za tři doporučení pro každého klienta, kterého z mBank kontaktovali, předčil určitě jejich očekávání a nestíhají bonusy řešit, ani nestíhají účet plně aktivovat, aby fungovaly i odchozí CZ platby, viz toto vlákno (mamce to nenapravili doteď, a to od emailu který jsme jim napsali uplynulo už 17 dní). Navíc se do akce snažili zapojit i ti klienti, co bankou kontaktováni nebyli, přestože dle podmínek pak odměna není, což se potvrdilo i v praxi - viz příspěvky z 20.-21.12. výše.
Takže se jim to slušně zahltilo :).
Na druhou stranu prodloužení možnosti založit až do 12.1. (a výplata odměny do konce února) nejspíš znamená, že kvóta účtů s odměnou ještě nebyla vyčerpána, čili mnozí mají ještě šanci.
Naposledy upravil minarjo dne 23. 12. 2019 07:53, celkově upraveno 1
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod drkarel 23. 12. 2019 07:52

Chápal bych to ovšem tak, že jen u účtů, kde se to (uzavření smlouvy a splnění podmínek) nestihlo v původním termínu.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod tmx643 23. 12. 2019 09:48

Jde o prodloužení času na uzavření smlouvy a přihlášení do appky, nikoliv na podání žádosti o účet, ta byla jen v původním termínu. Nutně to asi nemusí znamenat, že se nevyčerpalo 5000 účtů, spíš možná naopak management rozhodl, že je to super mít tolik nových lidí, takže jim mají všem vyplatit bonus. Kapacitu na zpracování a výplatu do Vánoc ale měli jen na 5000.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 24. 12. 2019 19:52

jde zrusit u mbank ucet primo v IB?, nebo se musi na pobocku?
kartu nemam. Diky za info.
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 24. 12. 2019 19:58

Když jsem to rušil v roce 2015, tak to vypadalo, že to jde dálkově elektronicky, ale nakonec mě hnali na pobočku (asi to šlo s ověřeným podpisem).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod minarjo 25. 12. 2019 01:52

Ano, vše lze zrušit kompletně v IB, nikam se chodit/posílat nic nemusí.
Menu Supermarket-Žádosti-Služby-Odstoupení nebo vypovězení produktu-Více-Požádat.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod antoushek 25. 12. 2019 04:46

Tak to je dobré, také bych nejradši zrušil, ale bojím se, že by se s tím zrušilo i navázané mSpoření a tím bych přišel o bonusy z kreditky.
antoushek
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod marvy 25. 12. 2019 09:45

minarjo píše:Ano, vše lze zrušit kompletně v IB, nikam se chodit/posílat nic nemusí.
Menu Supermarket-Žádosti-Služby-Odstoupení nebo vypovězení produktu-Více-Požádat.


Dík, tak to je dobré :-)


edit.

propojuji znovu opku a stále to píše, že se mé údaje neschodují, což je pěkná blbost. Znám snad své rodné číslo a příjmení matky. :-)
Stalo se vám to také? Jakmile vyčerpám pokusy, zablokuijí mi přístup a budu to zase celé aktivovat znovu.

Zajdu na pobočku, tohle je pro silné nátury. :-! :-! :-! :roll:
Naposledy upravil marvy dne 25. 12. 2019 10:14, celkově upraveno 1
marvy
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků