mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod hero101 21. 10. 2022 18:52

powerball píše:Jo, ale stavajici zakaznici se registrovat nemusi.Takze proto jim neprijde ten mail.Ta registrace je jen pro novy zakazniky.

Jsem stávající zákazník :-))
hero101
Návštěvník

Odeslat příspěvekod powerball 21. 10. 2022 18:54

ano.Tohle plati pro stavajici zakazniky.
Do Akce jsou zařazeni Účastníci, kteří splňují následující podmínky:
a) Založili si Účet do 16. 10. 2022 (včetně)
b) V Době trvání Akce
• si zřídili eKartu, nebo
• měli zřízenou eKartu před začátkem Doby trvání Akce a zaregistrovali své
identifikační údaje, včetně e-mailu a čísla mobilního telefonu evidované v
systémech mBank, prostřednictvím formuláře dostupného na odkaze
https://form.mbank.cz/app/contact_form/ ... arketing=y.
seek discomfort
powerball
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hero101 21. 10. 2022 19:00

Takže znovu mám účet u mbank už asi 15 roků a potvrzení o zařazení do akce mi přišlo!
hero101
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jjrr 21. 10. 2022 19:17

No protože jsi se zaregistroval. ;-)
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod gaabi 21. 10. 2022 19:34

Prosím o ujištění. Když nakoupím s tou eKartou lístky na koncert přes Ticketportal, který je naplánován až na 2023. Do celkové ceny tam vstupují ještě poplatky za zpracování elektronických vstupenek. Není to ve výjimkách ohledně vratky? Nic jsem tam nenašla, ale pro jistotu se ptám tady. S virtuálkama zatím zkušenost žádnou nemám.
Děkuji
gaabi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod nikko 21. 10. 2022 19:44

Myslím, že nákup vstupenek přes Ticketportal i poplatky Ticketportalu nepatří do výjimek. Není k tomu žádný důvod. Ve výjimkách jsou obvykle typy transakcí, které umožňují něco zaplatit tak, aby se vlastně nic nekoupilo, tj. získat bankovní bonusy bez skutečné útraty peněz.
Naposledy upravil nikko dne 21. 10. 2022 22:13, celkově upraveno 2
nikko
Nadšenec

Odeslat příspěvekod regin 21. 10. 2022 19:45

hero101 píše:Takže znovu mám účet u mbank už asi 15 roků a potvrzení o zařazení do akce mi přišlo!
Opravdu potvrzení o zařazení? Nebylo to spíš poděkování za zájem o akci, které přijde po vyplnění formuláře? To totiž není potvrzení o zařazení, protože člověk je zařazen až po zaúčtování první platby eKartou.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod gaabi 21. 10. 2022 21:31

nikko: děkuji
Je to tak, že pokud budu chtít eKartu "nabít", tak musí být požadovaná částka k dispozici na mKontu? A tím nabitím se částka na mKontu hodí do blokovaných?
Probíhá tento proces online a nebo je tam nějaká časová prodleva?
gaabi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod nikko 21. 10. 2022 22:09

Ano, pokud budeš chtít eKartu "nabít", musí být požadovaná částka k dispozici na mKontu. Nabitím se tato částka na mKontu hodí do "blokovaných" a dostupné (zbývající) prostředky na mKontu se o tu částku zmenší. Tento proces probíhá okamžitě online při "dobití" eKarty v mobilní aplikaci (při nefungujícím připojení k internetu nelze "dobití" provést).
nikko
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jiri1122 24. 10. 2022 10:37

Nevíte někdo, zda lze v rámci akce 2000Kč za platbou na internetu zaplatit i na aukru ?
jiri1122
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod peter23p 24. 10. 2022 10:40

Jde to přes bránu Aukra jako standardní platba takže bych v tom neviděl problém.
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 24. 10. 2022 10:41

Online nákup na Aukru by neměl spadat mezi výjimky z akce s eKartou.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Lafayette16 24. 10. 2022 12:17

mBank si účtuje za měsíc vyhledání historie transakcí 250 Kč. Viděl jsem případ, kdy si klient potřeboval nechat vystavit výpis za roky 2019-2021 a omylem si nechal udělat historii transakcí a stálo ho to 36x250 Kč, tedy 9000 Kč.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 24. 10. 2022 12:39

Hmm, tak to byl drahý omyl :shock:
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Lafayette16 24. 10. 2022 12:46

Výpis (za stejné období) by stál 250 Kč. Bohužel starší člověk chtěl historii transakcí, tak si požádal o "historii transakcí" a ne o "výpis". Informace by byla pochopitelně naprosto stejná.
Mají to tak, aby se klient nachytal...
Lafayette16
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků