od L - Core 10. 4. 2024 14:55
Já to s nimi řeším už přes týden, žádná změna k lepšímu.
@drummond: mně to ručně rušili už před týdem, prý to určitě bude fungovat, ale máš to vidět… tůdle!
copy/paste z e-mailu:
...
reagujeme na Vaši reklamaci REK****. Mrzí nás, že jste při využití našich služeb narazil na komplikace.
Dovolte, abychom Vás informovali, že v rámci řešení reklamace jsme zrušení spořících produktů (mSpoření) provedli manuálně.
V případě, že byste narazil na potíže při otevírání nového spořícího produktu mSpoření, budeme potřebovat printscreeny z internetového bankovnictví, které budeme moci předat danému oddělení. Věříme však, že tato situace nenastane a bude Vám vše fungovat v pořádku.
Za vzniklou situaci se Vám ještě jednou velmi omlouváme.
S úctou a přáním úspěšného dne.
Andrea Polačková
Specialista oddělení reklamací
(konec citace)
Manželka (stejná nemožnost založit mSpoření) dostala totéž, stejný mustr, třeba to píše stroj… Evidentně banka ví, že je to špatně, ale náprava v nedohlednu.
Naposledy upravil
L - Core dne 10. 4. 2024 15:11, celkově upraveno 1