Stránka 410 z 932
Re: mBank

Napsal:
12. 2. 2016 18:35
od soban
Ale toto není problém banky, toto je problém uživatelů.
Přece když mám účet 12584-1456851/8521 tak ho mám takto používat a né že si z něho něco vypustím.
Taky jsem byl u mBank a vždy jsem používal celé číslo účtu a než jsem odešel tak jsem neměl žádný problém.
Nebo z adresy taky vypustíš nějaké údaje a budeš čekat že pošta dojde OK?
Prostě je to blbost uživatelů že nehlásí plné číslo účtu tak jak mají.
A to že někdo tvrdí že se předčíslí nepoužívá je blbost i jiné banky předčíslí používají, samozřejmě postupně předčíslí vymírá protože jedno číslo je jednoduší na zadávání.
Re: mBank

Napsal:
12. 2. 2016 21:24
od Mimonik
Je to problem banky, v pocatcich rikala, ze predcisli netreba pouzivat. A co se jednou povoli, to se uz tezko zakazuje.

Napsal:
12. 2. 2016 21:53
od osobne2
Ja pouzival vzdy i predcisli, takze mi to je jedno.
Re: mBank

Napsal:
12. 2. 2016 21:55
od powery
Problém je, že banka kdysi předčíslí zavedla, zbytečně.
Re: mBank

Napsal:
12. 2. 2016 22:07
od vlazy
Nevím jestli to předčíslí je pro mBank k něčemu dobré. Pokud ne tak by ho mohli zrušit. Tím by ale nadělali problémy těm kdo ho používají a mají ho nahlášené všude tam odkud jim posílají nějaké peníze.
Re: mBank

Napsal:
12. 2. 2016 22:26
od Franklin
Právě teď v ruce držím dokument nazvaný Potvrzení o zřízení účtu, včetně razítka banky a podpisu zaměstnance.
Číslo účtu je tu uvedeno bez předčíslí.
Ano, v mBank pracují naprostí idioti a celý problém si způsobili sami.
Re: mBank

Napsal:
12. 2. 2016 22:39
od luboal1
Nekompetentni idioti!!
A stale se snazi to vyvratit!
Re: mBank

Napsal:
12. 2. 2016 22:48
od Franklin
Mně se líbí, jak se pořád odvolávají na nařízení EU, které "předčíslí striktně vyžaduje".
Ale ani jednou nevysvětlili, proč si tedy nezvolili předčíslí 000000.
Asi mají zakázáno na tuto otázku odpovědět.
Re: mBank

Napsal:
12. 2. 2016 22:56
od treborit
Dnes mi Mbank pricetla 500 na Msporeni za e-shop kreditku za platby v lednu, tj. poslali penize 29.1. a 12.2.
Re: mBank

Napsal:
12. 2. 2016 23:10
od Franklin
Re: mBank

Napsal:
13. 2. 2016 06:53
od PatrikChrz
Potvrzuji také mi přišlo pětikilčo

Re: mBank

Napsal:
13. 2. 2016 08:39
od osobne2
Mě také, je to ale bordel, to to budou připisovat pokaždé jindy? Minulý měsíc to přišlo až na konci měsíce 29.1. v pátek a teď už v polovině měsíce 12.2. také v pátek. Očekávám, že příští měsíc by to mohlo být třeba první pátek v měsíci?


Napsal:
13. 2. 2016 18:42
od avathar
Ja nic

Re: mBank

Napsal:
13. 2. 2016 19:35
od Bond2
Taky připsáno 12.2.2015. Nějakou drobnou elektroniku už jsem s ní i v únoru kupoval.
Předčíslí - tradiční téma každé 2 roky...třeba tady z 2010:
http://finance.idnes.cz/pouzivate-mbank-zkontrolujte-si-inkasa-f0e-/karty.aspx?c=A100106_160244_bank_hruTak zase v 2018

Re: mBank

Napsal:
13. 2. 2016 20:43
od Franklin
Kauza "předčíslí 2010" se vůbec nedá srovnávat s tou kauzou letošní. Letos je to mnohem horší.
Předčíslí 2010: Česká národní banka vyjela po mBank, že nedodržuje vyhlášku a do Certisu (mezibankovní platby) zasílá číslo účtu bez předčíslí. Jediná změna, která se udála, bylo to, že mBank u odchozích plateb začala do Certisu odesílat i předčíslí. Pokud někdo v mBank zadal příkaz k inkasu a v jiné bance se to mělo spárovat se souhlasem k inkasu, bylo nutné tento souhlas v jiné bance upravit o předčíslí. Moc problémů to tenkrát nezpůsobilo, protože příkaz k inkasu v mBank používal naprosto minimální počet klientů. Masově používaný směr inkasa byl ten opačný - tj. souhlas k inkasu v mBank, příkaz k inkasu přicházel z jiné banky - a zde se vůbec nic nezměnilo. Pokud do mBank přišla příchozí platba bez předčíslí, mBank ji i nadále provedla. Čili v roce 2010 bylo hlavně hodně keců, ale reálný dopad na lidi nebyl téměř žádný.
Předčíslí 2016: mBank přestala přijímat veškeré příchozí platby bez předčíslí. Pokud mi někdo z jiné banky posílá peníze bez předčíslí, vrátí se mu nazpět. Cítíte ten obrovský rozdíl?
Všimněte si, jak jsou v mBank naprosto neschopní. O problému vědí minimálně od roku 2010, spíše ještě dříve, ale nedokážou ho kompletně vyřešit. Takže problém se po letech neustále vynořuje. Co za zaměstnance mBank vůbec zaměstnává? Ta nekompetentnost a amatérismus jsou šílené. To jsou v mBank tak nízké platy, že tam neseženou nikoho šikovného, kdo problém dokázal vyřešit napoprvé a rozumně by komunikoval s klienty? Teď jsem si na žumpě přečetl, že klient dostal smlouvu bez předčíslí, ale mBank nebude nic dělat. Pokud chce klient správnou smlouvu, má si klient zavolat na mLinku. Hnus.